XXL Nutrition

Nieuw product van Applied Nutriceuticals?

welkom bij het forum

is bullshit en verkoop praat.gebruik dat geld maar voor standaard supps zoals.crea,whey,multivit,omega.

als het hier verkocht mag worden en het kost 80 euro...zou ik mn bedenkingen al hebben

weet nooit, kan altijd iets zijn dat door het net geglipt is

we krijgen het later deze week binnen, ik vind het wel vrij prijzig.. over de werking kan ik nog niets zeggen..

150 caps per potje als je 100+ kilo bent moet je er 7 per dag nemen dus dan kom je net toe met 3 weken dus zou je al snel 2 potjes nodig hebben. 160.- haha

schijnt trouwens alleen op de europese markt te komen. Vreemd

Ben erg nieuwsgierig naar dit product. Ben tot nu toe erg tevreden over producten van AN. Hoofdingredient lijkt in dierproeven erg succesvol.. Echter wil dat helaas weinig zeggen over de werkzaamheid bij mensen.
Vind de prijs wel erg hoog! Maar ga het denk ik een kans geven. Of ik ga aan het zwaardere werk, epistane. Twijfel nog beetje

schijnt trouwens alleen op de europese markt te komen. Vreemd

Klopt. Heb begrepen dat dit is omdat the one in de EU verboden is met uitzondering van UK en dat ze daarom ook speciaal iets voor de europese markt gefabriceerd hebben.

Klopt. Heb begrepen dat dit is omdat the one in de EU verboden is met uitzondering van UK en dat ze daarom ook speciaal iets voor de europese markt gefabriceerd hebben.

Ik denk dat de impoteur hier in Europa (NL) dat speciaal heeft laten ontwikkelen dan bij Applied. Ik zal hem eens vragen. Is toen ook met Backdraft zo gegaan, hij moet dan ook de hele batch opkopen.

20 mei.. Inmiddels al binnen bij XXL?

geloof je er zelf nou eigenlijk ook in ? een sup van 80 euro.

tjaaa. ik zal je eerlijk zeggen dat ik het vrij prijzig vind en ben het wel met je eens dat het echt heel goed moet zijn wil het 80euro waard zijn.

Verder kan ik er nog niets over zeggen, ik heb een pre order geplaatst voor het spul en hopelijk is het iets goed. Ik hou er ook niet van om iemand 80euro uit zijn zak te kloppen voor iets waar hij later niet tevreden over is.

Als het niet is wat het beloofd stuur ik ze zo terug naar de importeur ;)

Ik geef het nog even het voordeel van de twijfel, ik vind Applied zeker geen slechte supplementen hebben.

Misschien moet je maar 2 potjes sponseren aan iemand die een objectief log kan bijhouden (dus niet iemand die alles de hemel inprijst of iemand die alle supps sowieso waste of money vind)

Ik denk niet dat veel mensen dit product zullen aanchaffen totdat ze positieve resultaten van andere zien.

tjaaa. ik zal je eerlijk zeggen dat ik het vrij prijzig vind en ben het wel met je eens dat het echt heel goed moet zijn wil het 80euro waard zijn.

Verder kan ik er nog niets over zeggen, ik heb een pre order geplaatst voor het spul en hopelijk is het iets goed. Ik hou er ook niet van om iemand 80euro uit zijn zak te kloppen voor iets waar hij later niet tevreden over is.

Als het niet is wat het beloofd stuur ik ze zo terug naar de importeur ;)

Ik geef het nog even het voordeel van de twijfel, ik vind Applied zeker geen slechte supplementen hebben.

Ik wil het eventueel wel voor je testen. Dan zal ik er een eerlijke recensie over schrijven. Zit hier al lang genoeg zodat mensen weten dat ik niet de boel belazer. Ik hoor het graag.

Terug
Naar boven