Fitness Seller

Nieuw product van Applied Nutriceuticals?

Bezoekers in dit topic

in een recente dierlijke studie bleek dit nieuwe extract bijna net zo krachtige te zijn als de bekende anabole steroide testosteron propionaat (!)

o rly?
 
tjaaa. ik zal je eerlijk zeggen dat ik het vrij prijzig vind en ben het wel met je eens dat het echt heel goed moet zijn wil het 80euro waard zijn.

Verder kan ik er nog niets over zeggen, ik heb een pre order geplaatst voor het spul en hopelijk is het iets goed. Ik hou er ook niet van om iemand 80euro uit zijn zak te kloppen voor iets waar hij later niet tevreden over is.

Als het niet is wat het beloofd stuur ik ze zo terug naar de importeur ;)

Ik geef het nog even het voordeel van de twijfel, ik vind Applied zeker geen slechte supplementen hebben.

Ik wil het eventueel wel voor je testen. Dan zal ik er een eerlijke recensie over schrijven. Zit hier al lang genoeg zodat mensen weten dat ik niet de boel belazer. Ik hoor het graag.

Goede insteek ! hoewel ik mn twijfels blijf houden is het denk ik handig om het eerst te testen.
 
Hehe klinkt als een goed plan pat21
 
Ik wil het eventueel wel voor je testen. Dan zal ik er een eerlijke recensie over schrijven. Zit hier al lang genoeg zodat mensen weten dat ik niet de boel belazer. Ik hoor het graag.

Misschien moet je dat even aan Nutriminds vragen ipv XXL. Is eigenlijk de taak van de fabrikant om het product te promoten. Mooi voorbeeld is bodybuidling.com, waar fabrikanten producten verstrekken aan gebruikers in ruil voor reviews.
 
Misschien moet je dat even aan Nutriminds vragen ipv XXL. Is eigenlijk de taak van de fabrikant om het product te promoten. Mooi voorbeeld is bodybuidling.com, waar fabrikanten producten verstrekken aan gebruikers in ruil voor reviews.

Inderdaad op Amerikaanse boards wordt dit weleens gedaan.
 
Hebben jullie het over [Link niet meer beschikbaar] ?
 
ZO ja ik heb er al goede dingen over gelezen.
 
Jah sry over het hoofd gezien :s
 
Als je die tekst zo leest zou je het product al meteen willen bestellen ^^, ben benieuwd naar reviews.
 
Ik wil het eventueel wel voor je testen. Dan zal ik er een eerlijke recensie over schrijven. Zit hier al lang genoeg zodat mensen weten dat ik niet de boel belazer. Ik hoor het graag.

Goed idee. Als het daadwerkelijk een goed product is dan moet een fabrikant/leverancier dit geen probleem vinden. Zelfs ik ben bereid om mijn lichaam te laten misbruiken als proefpersoon.
 
Ik ga het waarschijnlijk proberen, zal wel een logje maken dan. Twijfel alleen nog beetje tussen epistane of dit. Maar ga toch maar voor dit, toch nog even natural doorgaan denk ik. Nu nog wachten tot het verkrijgbaar is.
 
haha ik zit bij de 80-100 groep dan doe je 25 dagen met een potje dat is nieteens een maand, mja en ze zegge dat je met 6 weken 3 - 4 kilo eraan kunt komen dus dan wordt het al 2 potjes :rolleyes: ga er nog wel ff goed over nadenke
 
haha ik zit bij de 80-100 groep dan doe je 25 dagen met een potje dat is nieteens een maand, mja en ze zegge dat je met 6 weken 3 - 4 kilo eraan kunt komen dus dan wordt het al 2 potjes :rolleyes: ga er nog wel ff goed over nadenke

en als het 1 of ander omgebouwd ph is die hier goedgekeurd is of dat nog niet afgekeurd is heb jij er geen problemen mee dat je 19 bent ?
 
Kan niet anders dan een omgebouwd ph zijn..Ben in elk geval benieuwd naar de logjes die er gaan over opengaan. Als het een ph is zou ik doch maar is denken aan een pct ook, risky bussiness als je het mij vraagt..
 
en als het 1 of ander omgebouwd ph is die hier goedgekeurd is of dat nog niet afgekeurd is heb jij er geen problemen mee dat je 19 bent ?

Ik laat dit potje voor wat het is vond 80 euro toch al wel beetje teveel, zit nog wel aan The One te denken
 
Ik laat dit potje voor wat het is vond 80 euro toch al wel beetje teveel, zit nog wel aan The One te denken

weet je iig cker dat je een ph heb of volwaardig aas ???
weet niet meer precies wat er nou inzat
 
Nja die keus is toch aan mij :rolleyes:
 
Het is geen ph/ds, de ingredienten staan er toch gewoon op.
 
Nja die keus is toch aan mij :rolleyes:

ja 19 jaar
mot jij weten
waarom zet je niet meteen 1 gram test per week ?
als het toch al niet uitmaakt wat je met je lichaam uitspookt en of je hormoon huishouding gaat lopen vernken op die leeftijd
leef je uit schat

Het is geen ph/ds, de ingredienten staan er toch gewoon op.

kom jij net om de hoek kijken ofzo ?
ze verzinnen zo vaak fancy benamingen voor stoffen
of ook heel mooi
Proprietary Matrix
of
Proprietary blend
of der zitten ook wel is gewoon andere stoffen in

iets waar je daadwerkelijk ff 500 gram per week aankomt
kan je mij niet wijsmaken dat et allemaal legal shit is

overigens zeg ik niet dat het een ph is of wat dan ook
maar zeg dat de kans aanwezig is
 
Back
Naar boven