Fitness Seller

Nieuw product van Applied Nutriceuticals?

heb een potje nu om men clean bulk op gang te brengen na 9 maanden cutten, ben eens benieuwd :p

Alpha x oki

Ik vrees voor de mentale gezondheid van de topic starter...
Zijn posts maakten me wel nieuwsgierig naar Alpha X, maar nu denk ik dat hij andere pilletjes nodig heeft.

HIHI,

Grapje ik was zeker een beetje doorgedraaid, kwam door Methyl Msterdrol hihi. Heftig shit, moest stoppen bloedruk liep te hoog op.

Ik zit weer op alpha ok ik neem mijn worden terug, goed efectief veilig product, een goed gereedschap tool om zwaar trainen te ondersteunen.

Alpha x werkt nog steeds bij mij ben inmiddels vier kilo zwaarder geworden.
Vet percentage is wel opgelopen van 11.8 naar 15 hellaas maar ik oog een stuk groter. Ik ga er wel wat kilo s af gooien. Twee kilo zou genoeg zijn.

Als je goed blijft volhouden met alpha begint alpha in de derde vierde maand echt te werken. O ja nog iets dit is wat ik weet van alpha want ik gebruik het al vier maanden, het klinkt gek maar alpha maakt vooral je armen een stuk groter zonder dollen echt.

Wat een monster ben jij zeg belgie wow.

Groet mike,

t.jpg

mikie.jpg

Ik heb zelden zulke chaotische, onsamenhangende en tegenstrijdig posts gezien als wat adrinochrom hier voor elkaar speelt.

Ik beeld me nu zo'n gespierde gek in die in een donker hol achter zijn pc zit te typen, volledig omringd door potten met supplementen. En af en toe wordt hij compleet gek en slaat hij de boel kort en klein.

En hij gebruikt AlphaX al 4 maanden... dure hobby als je het mij vraagt.

Terug
Naar boven