kwm
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 20%
Beste forumleden,
Sinds kort heb ik me training schema aangepast. Trainde eerst 5 dagen in de week, maar ivm drukte van school heb ik dit moeten inkorten naar 2-4 dagen in de week. Op stage (dinsdag en donderdag), heb ik de sportschool tot m'n beschikking en me trainings schema voor de week ziet er als volgt uit:
Maandag (thuisoefeningen):
- Buik:
Hanging leg raises (4x10)
Ab wheel (4x10)
Knee raises (4x20)
- Benen:
Squat (4x15) bodyweight + 10 kilo
Lunches (4x8-8) bodyweight
One leg calf raises (4x15-15) bodyweight
Dinsdag:
- Borst
Chest press (4x10,8,6,6)
Pec deck (4x10,8,6,6)
Dumbbell press incline (4x10,8,6,6)
Fly machine (4x10,8,6,6)
- Schouders
Shoulder press (4x10,8,6,6)
Upright rows (4x10,8,6,6)
Side Raises (4x10,8,6,6)
Woensdag
Zelfde schema als maandag
Donderdag:
- Rug
Wide pull ups (4x6-10)
Normal pull ups (4x6-10)
Chin ups (4x6-10)
Oefening voor je onderrug, dacht dat het vlinders waren? (4x10)
- Tricep
Bodyweight tricep extension (4x6-10)
Dips (4x8-12)
Tricep pushdown (4x10,8,6,6)
Dit is zoals me schema eruit ziet, soms als ik er nog de tijd voor heb train ik op vrijdag extra hetzelfde schema als maandag. Me doel is om droger te worden, ik heb te weinig tijd op me stage om na me training nog 20-30 min cardio te doen. Ik volg een sportopleiding en krijg genoeg cardio op school. Ik let wel heel erg op me voeding. Eet tot aan 4/5 uur middag gewoon koolhydraten en daarna probeer ik eigenlijk zo min mogelijk koolhydraten binnen te krijgen. De reden dat ik bijna geen coördinerende oefeningen heb bij borstoefeningen is omdat ik een aantal maanden terug een blessure aan de voorkant van me schouder had. Ben aan het einde van me revalidatie en mag van de fysio alleen nog met machines werken. Ik luister hier 90% naar want de bovenkant van de borst pak ik wel gewoon een oefening waarbij ik moet coördineren. Hebben jullie nog tips voor mij? Alvast bedankt!
ps: sorry voor de hele lap tekst haha
Sinds kort heb ik me training schema aangepast. Trainde eerst 5 dagen in de week, maar ivm drukte van school heb ik dit moeten inkorten naar 2-4 dagen in de week. Op stage (dinsdag en donderdag), heb ik de sportschool tot m'n beschikking en me trainings schema voor de week ziet er als volgt uit:
Maandag (thuisoefeningen):
- Buik:
Hanging leg raises (4x10)
Ab wheel (4x10)
Knee raises (4x20)
- Benen:
Squat (4x15) bodyweight + 10 kilo
Lunches (4x8-8) bodyweight
One leg calf raises (4x15-15) bodyweight
Dinsdag:
- Borst
Chest press (4x10,8,6,6)
Pec deck (4x10,8,6,6)
Dumbbell press incline (4x10,8,6,6)
Fly machine (4x10,8,6,6)
- Schouders
Shoulder press (4x10,8,6,6)
Upright rows (4x10,8,6,6)
Side Raises (4x10,8,6,6)
Woensdag
Zelfde schema als maandag
Donderdag:
- Rug
Wide pull ups (4x6-10)
Normal pull ups (4x6-10)
Chin ups (4x6-10)
Oefening voor je onderrug, dacht dat het vlinders waren? (4x10)
- Tricep
Bodyweight tricep extension (4x6-10)
Dips (4x8-12)
Tricep pushdown (4x10,8,6,6)
Dit is zoals me schema eruit ziet, soms als ik er nog de tijd voor heb train ik op vrijdag extra hetzelfde schema als maandag. Me doel is om droger te worden, ik heb te weinig tijd op me stage om na me training nog 20-30 min cardio te doen. Ik volg een sportopleiding en krijg genoeg cardio op school. Ik let wel heel erg op me voeding. Eet tot aan 4/5 uur middag gewoon koolhydraten en daarna probeer ik eigenlijk zo min mogelijk koolhydraten binnen te krijgen. De reden dat ik bijna geen coördinerende oefeningen heb bij borstoefeningen is omdat ik een aantal maanden terug een blessure aan de voorkant van me schouder had. Ben aan het einde van me revalidatie en mag van de fysio alleen nog met machines werken. Ik luister hier 90% naar want de bovenkant van de borst pak ik wel gewoon een oefening waarbij ik moet coördineren. Hebben jullie nog tips voor mij? Alvast bedankt!
ps: sorry voor de hele lap tekst haha
Laatst bewerkt: