XXL Nutrition

nieuw voedingschema

jewannekeeuh

Novice
Waardering
0
21 jaar
1m80
66 kg

5u30: brinta met halfvolle melk
7 uur: turbo mass gainer
8 uur: 4 volkoren boterhammen met pindakaas of beleg
10 uur: 8 volkoren boterhammen
12 uur 4 volkoren
14u 30 vis uit blik
1 tablet multivitaminen
15 u 30 training
dextro energie direct na training
17 u 30 turbo mass gainer
19 u avondeten
voor het slapen 500 gr kwark
en heel de dag door noten
graag jullie mening

Idd, hier kunnen we niet veel mee.

• Topic Starter Topic Starter
oke maar je kan wel zeggen dat het goed lijkt of niet he

ben je al begonnen? en doe je zwaar werk?

tot 12 uur al 16 boterhammen :|

Je zal idd wel zwaar werk hebben

Maar wat kritiek op je schema:
Je hebt alles voornamelijk in de ochtend, je moet beetje voor zorgen dat alle maaltijden ongeveer zelfde voedingswaarden krijgen, dus dat je continu "vol" zit. Nu zal je het ene moment heel vol zitten en dan kan je ff tijdje zonder eten. Het principe is juist dat je je eten over meer maaltijden verdeelt, Richting de namiddag avond, vind ik vrij mager qua maaltijden

tot 12 uur al 16 boterhammen :|

Je zal idd wel zwaar werk hebben

Maar wat kritiek op je schema:
Je hebt alles voornamelijk in de ochtend, je moet beetje voor zorgen dat alle maaltijden ongeveer zelfde voedingswaarden krijgen, dus dat je continu "vol" zit. Nu zal je het ene moment heel vol zitten en dan kan je ff tijdje zonder eten. Het principe is juist dat je je eten over meer maaltijden verdeelt, Richting de namiddag avond, vind ik vrij mager qua maaltijden

ja het is wel wat zwaar
ik krijg daar drie pauzes dus 3 maaltijden
wat zou ik dan in de namiddag, avond moeten eten?
met dit schema moet ik toch zeker kunnen gainen?

voor iemand van +-82kg ziet het er niet slecht uit. Maar voor iemand van 66kg is het wel wat veel..
moet oppasen dat je niet te veel vet aan zet. je hoeveelheid van eten moet lichtjes aan stijgen zodat de vetopslag minimaal blijft

verder je boterham hoeveelheid misschien iets meer verdelen. en ik weet niet hoe je avond eten eruit ziet en wat je tussen je boterham legt, maar zorg ervoor dat je genoeg eiwitten binnekrijgt.

voor iemand van +-82kg ziet het er niet slecht uit. Maar voor iemand van 66kg is het wel wat veel..
moet oppasen dat je niet te veel vet aan zet. je hoeveelheid van eten moet lichtjes aan stijgen zodat de vetopslag minimaal blijft

verder je boterham hoeveelheid misschien iets meer verdelen. en ik weet niet hoe je avond eten eruit ziet en wat je tussen je boterham legt, maar zorg ervoor dat je genoeg eiwitten binnekrijgt.
ik kan het niet zo goed verdelen want kheb eerst 10 minuten pauze dan 25 en dan trug 10 en zo een volkoren boterham duurt wel even voor die binnen is:)

dit schema hou je met jouw gewicht nooit aan..
zoveel boterhammen, ik zou er misselijk van worden (vooral in de ochtend)

Eet zelf maar 8-10 boterhammen op een dag en vul dit aan met andere voeding. Op die manier ben ik in 1.5 jaar 13 kg aangekomen

dit schema hou je met jouw gewicht nooit aan..
zoveel boterhammen, ik zou er misselijk van worden (vooral in de ochtend)

Eet zelf maar 8-10 boterhammen op een dag en vul dit aan met andere voeding. Op die manier ben ik in 1.5 jaar 13 kg aangekomen
dus als ik mijn schema doe met minder boterhammen, ga ik dan ook nog gainen?

dat zou je dus even moeten berekenen met voedingswaarden :)

Metminder boterhammen bedoeltie meer rijst/brinta/havermout ipv..

Terug
Naar boven