Sjapoela
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 11%
Hey BB'ers!
Ik ben sinds vorige week weer begonnen met krachttraining, na er een half jaar niks meer aan te hebben gedaan. Ik zal mijn situatie even uitleggen.
Een jaar geleden ben ik actief begonnen met krachttraining icm een strak voedingsschema, met als doel (veel) aan te komen in spiermassa en te behouden. Het ging heel goed, ik woog eerst zo'n 85 kg, 1,90 is mijn lengte, na veel (gezond en gevarieerd) eten en 5x per week krachttraining was mijn gewicht in een klein half jaar opgelopen naar 97 kg, daar was ik erg blij mee.
Ik kwam door bepaalde redenen in een lichte depressie, ben niet meer gaan sporten en ben zeer slecht, lees weinig, gaan eten, en ben ik een half jaar afgevallen naar 83 kg... Ik kan me achteraf wel voor m'n kop slaan, ik was er zo trots op... Nou weet ik dat het niet allemaal spiermassa was dat ik was aangekomen, wel een groot deel. Nu kan ik verdorie weer overnieuw beginnen, en moet mezelf nóg meer motiveren.
Ik heb vd week een nieuw voedingsschema gemaakt, mijn doel is weer zsm naar de 100 kg, mijn streefgewicht, weer icm met krachttraining. Dat duurt nog wel even jah
Ik merk dat firefox geen bijlage wil toevoegen, dus ik post hem hieronder.
Kunnen jullie mij nog verdere tips geven om mijn motivatie op te krikken?
6:30
1 bak kwark met cruesli/fruit
0,5 l melk met whey
1 boterham met ei
9:30
1 stuk fruit
1 sultana/reep
1 boterham
12:30
2 boterham met ei
2 boterham anders
1 stuk fruit