AndroidHealthClinic

Nieuws Nieuwe batman film (The dark Knight) Krijgt een R-rating in Nederland

Wat een geanalyseer over een film:D

Ik hoor van iedereen dat het echt een superfilm is, zelfs van mensen die niet van Batman houden, dus ben benieuwd ;)

Films als Bat,Super,Spiderman,CatWoman vind ik van die flauwe goedkope aktiecrap.
Dit soort films moet het puur hebben van de trukages,dekors etc.
Scenario zijn altijd flinterdun,maar dat deert niet publiek wil explosies en een vliegende prut in poezepak zien rondvliegen.

Domme films!

Heb je The Dark Knight gezien?

Origineel gepost door roxxe

Ik houd vnml. van Psychologische thrillers.
Het verhaal ,de opbouw ,de spanning...........en dan het plot.

De laatste film die ik in de bios zag was The Happening die ik persoonlijk erg onderhoudend vond.

Maar ook bv Identity,Seven,Taking Lives,Gothika,Stir of Echoes zijn vreselijk goede films.
De Nederlandse film spoorloos is ook heel spannend met een plot waar je een naar gevoel aan overhoudt.
Wekelijks huur ik wel een film en dat is eigenlijk alleen in dat genre,het zijn films waarbij je moet nadenken,wie heeft het gedaan? wat zit daarachter? etc.

Films als Bat,Super,Spiderman,CatWoman vind ik van die flauwe goedkope aktiecrap.
Scenario zijn altijd flinterdun,maar dat deert niet publiek wil explosies en een vliegende prut in poezepak zien rondvliegen.

Domme films!

Als jij het gerne niet goed vind hoeft dat niet te betekenen dat de film ook echt slecht is, je moet objectief naar de film gaan kijken, en dan kan je niet concluderen dat de film slecht (en dus een onvoldoende) verdiend.

Deze film hoort niet thuis naast de beste films aller tijden maar hij is zeker heel goed uitgewerkt.

(ps: heb je de film wel gezien? zo ja: waarom kijk je in hemelsnaam de cam versie, dat maakt het ook een stuk minder leuk)

Ik hoor van iedereen dat het echt een superfilm is, zelfs van mensen die niet van Batman houden, dus ben benieuwd ;)
Ik had ook totaal niets met Batman en vind dat soort films sowieso altijd haast slecht. Ben toen naar Batman Begins gaan kijken en vond het een super goede film. Dus inderdaad dit filmteam maakt gewoon topfilms die bij iedereen aanslaan.

Heb hem net gezien. Het is een super film. T publiek heeft me hier en daar wel op men zenuwen gewerkt dus k kon me niet echt 100% laten opzuigen in de film.

Heb em vandaag gezien echt super! :D

Origineel gepost door roxxe

Ik houd vnml. van Psychologische thrillers.
Het verhaal ,de opbouw ,de spanning...........en dan het plot.

De laatste film die ik in de bios zag was The Happening die ik persoonlijk erg onderhoudend vond.

Maar ook bv Identity,Seven,Taking Lives,Gothika,Stir of Echoes zijn vreselijk goede films.
De Nederlandse film spoorloos is ook heel spannend met een plot waar je een naar gevoel aan overhoudt.
Wekelijks huur ik wel een film en dat is eigenlijk alleen in dat genre,het zijn films waarbij je moet nadenken,wie heeft het gedaan? wat zit daarachter? etc.

Domme films!

Ik denk dat je hier de plank serieus misslaat. Deze batmanfilm is helemaal niet te vergelijken met de gemiddelde actiehelden film en zelfs niet met de oudere batmanfilms. The dark knight zie ik meer als een drama dan een typische herofilm. De plot en sfeer is veel duister en volwassener. Geef het eens een kans;)

The Dark Knight gaat niet puur om de actie, maar hoe de film in mekaar is gezet, dat die Joker niet zoals elke villain is, die moord voor geld etc. maar de wereld wil laten zien waar de mens tot toe in staat is voor geld, en mensen tot hun uiterste niveau wil testen.

Wat een slap gelul hier van sommigen.
Ok, je hebt je eigen mening, je kan de film slecht vinden, maar geef dan eens concrete voorbeelden WAT je er net zo slecht aan vindt, in plaats van deze film te vergelijken met random films. Zo kan iedereen hier een beetje de stoere non-mainstream filmliefhebber komen uithangen.

die ratings zijn zoizo toch onzin, kijk maar naar playstation spelletjes die je vroeger speelde

wat een slap gelul hier van sommigen.
Ok, je hebt je eigen mening, je kan de film slecht vinden, maar geef dan eens concrete voorbeelden wat je er net zo slecht aan vindt, in plaats van deze film te vergelijken met random films. Zo kan iedereen hier een beetje de stoere non-mainstream filmliefhebber komen uithangen.

+1

Beter komt er snel een dvd versie op internet

Terug
Naar boven