- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik vind niet dat je The Dark Knight kan vergelijken met Catwoman, Fantastic Four etc![]()
Ik zou niet weten waarom niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind niet dat je The Dark Knight kan vergelijken met Catwoman, Fantastic Four etc![]()

en ik maar denken dat het het dutchbodybuilding.com forum in de sectie Film, TV en computers was.Films als Bat,Super,Spiderman,CatWoman vind ik van die flauwe goedkope aktiecrap.
Dit soort films moet het puur hebben van de trukages,dekors etc.
Scenario zijn altijd flinterdun,maar dat deert niet publiek wil explosies en een vliegende prut in poezepak zien rondvliegen.
Domme films!
Origineel gepost door roxxe
Ik houd vnml. van Psychologische thrillers.
Het verhaal ,de opbouw ,de spanning...........en dan het plot.
De laatste film die ik in de bios zag was The Happening die ik persoonlijk erg onderhoudend vond.
Maar ook bv Identity,Seven,Taking Lives,Gothika,Stir of Echoes zijn vreselijk goede films.
De Nederlandse film spoorloos is ook heel spannend met een plot waar je een naar gevoel aan overhoudt.
Wekelijks huur ik wel een film en dat is eigenlijk alleen in dat genre,het zijn films waarbij je moet nadenken,wie heeft het gedaan? wat zit daarachter? etc.
Films als Bat,Super,Spiderman,CatWoman vind ik van die flauwe goedkope aktiecrap.
Scenario zijn altijd flinterdun,maar dat deert niet publiek wil explosies en een vliegende prut in poezepak zien rondvliegen.
Domme films!
Ik had ook totaal niets met Batman en vind dat soort films sowieso altijd haast slecht. Ben toen naar Batman Begins gaan kijken en vond het een super goede film. Dus inderdaad dit filmteam maakt gewoon topfilms die bij iedereen aanslaan.Ik hoor van iedereen dat het echt een superfilm is, zelfs van mensen die niet van Batman houden, dus ben benieuwd![]()
en ik maar denken dat het het dutchbodybuilding.com forum in de sectie Film, TV en computers was.

:sl*t:Origineel gepost door roxxe
Ik houd vnml. van Psychologische thrillers.
Het verhaal ,de opbouw ,de spanning...........en dan het plot.
De laatste film die ik in de bios zag was The Happening die ik persoonlijk erg onderhoudend vond.
Maar ook bv Identity,Seven,Taking Lives,Gothika,Stir of Echoes zijn vreselijk goede films.
De Nederlandse film spoorloos is ook heel spannend met een plot waar je een naar gevoel aan overhoudt.
Wekelijks huur ik wel een film en dat is eigenlijk alleen in dat genre,het zijn films waarbij je moet nadenken,wie heeft het gedaan? wat zit daarachter? etc.
Films als Bat,Super,Spiderman,CatWoman vind ik van die flauwe goedkope aktiecrap.
Domme films!

wat een slap gelul hier van sommigen.
Ok, je hebt je eigen mening, je kan de film slecht vinden, maar geef dan eens concrete voorbeelden wat je er net zo slecht aan vindt, in plaats van deze film te vergelijken met random films. Zo kan iedereen hier een beetje de stoere non-mainstream filmliefhebber komen uithangen.