Fitness Seller

Nieuws Nieuwe batman film (The dark Knight) Krijgt een R-rating in Nederland

Heb hem gister ook gezien, een absolute aanrader. Echt een briljante film, misschien wel de beste in deze categorie die ik ooit heb gezien. Beste acteerwerk was inderdaad Heath ledger als de joker, echt briljant werd die neergezet.

Ik vond de 2e helft wel net iets minder, maar dat kan ook komen omdat het steeds heter werd in de zaal en ik het nauwelijks nog uithield op het eind.

Was je met Meiscream?:D

Ik vind Batman Forever niet eens zo slecht.
Toegegeven het plot is nogal over de top, maar dat komt omdat deze film erg dicht bij de strip staat.

Tommy Lee Jones (Two Face) & Jim Carrey (The Riddler) zijn meesterlijk!

Waar ik me wel aan stoorde was het personage van Robin, totaal overbodig, slecht geschreven en gecast. In Batman & Robin doen ze er nog een schepje bovenop door Batgirl erbij te halen.

Ben benieuwd, zal in het filmreview topic wel een stukje schrijven.

Nieuwe Batmanfilm haalt magische 400 miljoen-grens
De nieuwe Batmanfilm 'The Dark Knight' heeft in de Verenigde Staten in achttien dagen vierhonderd miljoen dollar, omgerekend ruim 250 miljoen euro, opgeleverd. Dat meldt filmvakblad 'The Hollywood Reporter'.

'The Dark Knight' is hiermee twee keer zo snel als de oude recordhouder: 'Shrek 2'. Deze film deed er 43 dagen over om deze magische grens te bereiken.

Meer records
Het is niet het eerste record voor de film waarin de overleden Heath Ledger schittert als 'The Joker'. De rolprent beleefde de best bezochte openingsdag en de meest lucratieve nachtpremière ooit en haalde in zijn eerste tien dagen een recordbedrag op van meer dan driehonderd miljoen dollar, ruim 190 miljoen euro. Wereldwijd heeft de film al ruim 600 miljoen dollar in het laatje gebracht, wat neerkomt op bijna 400 miljoen euro.

1. 9.1 The Shawshank Redemption (1994) 360,131
2. 9.1 The Godfather (1972) 308,675
3. 9.1 The Dark Knight (2008)

dat de godfather maar nu weer gauw op #1 staat

1. 9.1 The Shawshank Redemption (1994) 360,131
2. 9.1 The Godfather (1972) 308,675
3. 9.1 The Dark Knight (2008)

dat de godfather maar nu weer gauw op #1 staat
Cool. Shawshank hoorde ook gewoon op #1. Een veel emotionelere film met meer diepgang dan TGF. Wel jammer voor de batman fangirls :D

Ben nu wel bijzonder benieuwd naar "The Dark Knight". Batman films vind ik wel vermakelijk, nooit geweldig. Maar dat gemiddelde...

mega schijt film; niet gaan zien
begrijp wel dat het een R rating krijgt. Ik vond het geweld soms ook iets derover.
Zeker bij bepaalde scenes; niet geschikt voor kinderen.
zover de bompa preek.

Buiten dat echt waar zeer slechte film & natuurlijk weer over hyped. Wordt echt erg. Die critics verzamelen zich als vliegen aan enen stront.
De stront zijnde de dark knight.

Enigste pluspuntje was dat ik niet moest betalen.
dit omdat ik wat gesjoemeld had..

Ik ga de film vanavond bekijken. ben benieuwd :D

mega schijt film; niet gaan zien
begrijp wel dat het een R rating krijgt. Ik vond het geweld soms ook iets derover.
Zeker bij bepaalde scenes; niet geschikt voor kinderen.
zover de bompa preek.

Buiten dat echt waar zeer slechte film & natuurlijk weer over hyped. Wordt echt erg. Die critics verzamelen zich als vliegen aan enen stront.
De stront zijnde de dark knight.

Enigste pluspuntje was dat ik niet moest betalen.
dit omdat ik wat gesjoemeld had..
waarom vond je het slecht?

Wie gaat er nou naar zo'n domme film zitten kijken.
Daar ga je als vader met je zoontje naar toe omdat die dat zo spannend vind.

Vind dat soort films toch wel zo strontvervelend en totaal nietszeggends.
Hollywoodproductie nr.zoveel

Die is nu net een film die niet kapot gaat aan de hollywood invloeden! Niet moelijk te verklaren natuurlijk, hij staat bol van de britten.

° Chris Nolan
° John Nolan
° Christian Bale
° Michael Caine
° Liam Neeson
° Gary Oldman
° Cillian Murphy
° Tom Wilkinson

Wie gaat er nou naar zo'n domme film zitten kijken.
Daar ga je als vader met je zoontje naar toe omdat die dat zo spannend vind.

welke films vind je dan wel goed?

Origineel gepost door roxxe
welke films vind je dan wel goed?

Ik houd vnml. van Psychologische thrillers.
Het verhaal ,de opbouw ,de spanning...........en dan het plot.

De laatste film die ik in de bios zag was The Happening die ik persoonlijk erg onderhoudend vond.

Maar ook bv Identity,Seven,Taking Lives,Gothika,Stir of Echoes zijn vreselijk goede films.
De Nederlandse film spoorloos is ook heel spannend met een plot waar je een naar gevoel aan overhoudt.
Wekelijks huur ik wel een film en dat is eigenlijk alleen in dat genre,het zijn films waarbij je moet nadenken,wie heeft het gedaan? wat zit daarachter? etc.

Films als Bat,Super,Spiderman,CatWoman vind ik van die flauwe goedkope aktiecrap.
Dit soort films moet het puur hebben van de trukages,dekors etc.
Scenario zijn altijd flinterdun,maar dat deert niet publiek wil explosies en een vliegende prut in poezepak zien rondvliegen.

Domme films!

Origineel gepost door roxxe

Ik houd vnml. van Psychologische thrillers.
Het verhaal ,de opbouw ,de spanning...........en dan het plot.

De laatste film die ik in de bios zag was The Happening die ik persoonlijk erg onderhoudend vond.

Maar ook bv Identity,Seven,Taking Lives,Gothika,Stir of Echoes zijn vreselijk goede films.
De Nederlandse film spoorloos is ook heel spannend met een plot waar je een naar gevoel aan overhoudt.
Wekelijks huur ik wel een film en dat is eigenlijk alleen in dat genre,het zijn films waarbij je moet nadenken,wie heeft het gedaan? wat zit daarachter? etc.

Films als Bat,Super,Spiderman,CatWoman vind ik van die flauwe goedkope aktiecrap.
Scenario zijn altijd flinterdun,maar dat deert niet publiek wil explosies en een vliegende prut in poezepak zien rondvliegen.

Domme films!
ok dan zijn actiefilms niet je type, maar films die afhangen van een plottwist

Domme films!

Ik heb persoonlijk een hekel aan films met een flinterdun scenario en ik vind dat The Dark Knight zeker niet in deze categorie thuishoort.

Ik vind ook niet dat je The Dark Knight kan vergelijken met pakweg Catwoman, Fantastic Four en andere doorsnee actieheld-rommel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven