Fitness Seller

Nieuwe Dennis Wolf foto's !!!

idd, die man is redelijk groot denk ik als je er een gewoon iemand naast zet. en zeker als hij naturel en 44 is zoals Equelsor zegt.

naast Dennis verbleekt hij uiteraard.. ( let op de geweldige woordspeling :rolleyes: )

Die wolf blijft bruut

dammz die heeft flink wat vooruitgang gemaakt ziet er top uit!
zijn buik is wel raar verandert?de gleuf tussen de buikspieren is erg breed geworden, hoe kan dat?

geen idee, coleman had (heeft) het ook
wolf for top-3 ( waarschijnlijk 3de, achter cutler en jackson)

Nu zie je pas hoe monsterlijk wolf is. Die berend is geen monster maar toch ook niet echt klein.

Ik vind het veel stoerder zo zonder zonnebank en tanning:). Wat een beest, die aders bij die back double biceps:eek:.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is toch verbluffend als je hier naar kijkt.. zijn er maar weinig die er relaxed zo bij staan. Cutler heeft hier echt wel een gedegen concurrent aan.

Ben een grote Wolf fan, maar gaat stilaan de verkeerde kant uit. Zen buik inderdaad (gh??) en ook zen linker en rechter lat aanhechting zijn niet meer hetzelfde... Daarentegen wel meer dikte op de rug, veel meer dan voorheen.

Wat een monster rug!

ga jij eens cutten kijken of je net zoveel overhoudt

Haha als ik minder als hem overhoud ga ik nooit cutten:D
Maar laat hem maar opbulken naar mijn niveau en dan kijken we wel hoe hij erbij staat:D
Mag gerust een keer meekomen trainen, kun je zelf oordel;)

:stupid:
ga jij eens trainen, dan eens kijken of je ooit eens in de buurt komt van berend :roflol:

Hmm over wie heb je het nu?

??? dacht dat topic over Wolf ging ;)

Ik reageerde op een andere reactie.

De man is 44, all naturel en staat op de foto naast top5 Olympia materiaal.
Dan heeft ie toch echt een prima fysiek.

Omdat ie naast een Top bb staat heeft een topfysiek?
Mijn kind van 1 stond naast Yates. Heeft mijn kindje nu ook een topfysiek?

kuiten zijn zeker wel beter dan vorig jaar, die bb-er naast hem ziet er gewoon uit als een ecto naast wolf :D hij mag indd wel wat tanning

Wolf lijkt wel een afgekookte kippenfilet :D zooooo afgekookt wit

damn, ziet er goed uit

Kerel, jij hebt nog niet eens de helft van de VVM van RichardV

vetvrije massa hoeft nog altijd geen spiermassa te zijn ;)
amusant soms wat een eigendunk je hebt richard, oké zen fysiek is niet meer wat ie geweest is maar hij heeft meer bewezen dan jij, enne, groot zijn is easy, droog zijn is ook easy, allebei ...das wat anders, voor hij op jou niveau traint? gimme a break.

Wolf heeft een x gezegt dat hij zon en zonnebank slecht kan verdragen(allergische reactie ofzoget) en daarom zo ongelofelijk bleek is

Terug
Naar boven