MuscleMeat

Nieuwe Dennis Wolf foto's !!!

Ik gun Wolf wel de tweede plaats. Echt ongelofelijk wat hij de laatse jaren heeft gedaan. Maar Jay heeft hij voorlopig nog niet.

wel spijtig dat die twee hier geen benen vergelijken :)

Omdat ie naast een Top bb staat heeft een topfysiek?
Mijn kind van 1 stond naast Yates. Heeft mijn kindje nu ook een topfysiek?

omdat ie 44 is. omdat ie naturel is. en omdat je altijd kleiner lijkt naast een massamonster. En ik noemde het een prima fysiek.
Beetje leren lezen zou helpen.

vetvrije massa hoeft nog altijd geen spiermassa te zijn ;)
amusant soms wat een eigendunk je hebt richard, oké zen fysiek is niet meer wat ie geweest is maar hij heeft meer bewezen dan jij, enne, groot zijn is easy, droog zijn is ook easy, allebei ...das wat anders, voor hij op jou niveau traint? gimme a break.

Eigendunk? Waar haal je dat vandaan?
Dat trainen had niks met hem te maken, maar over de persoon die ik aansprak.

omdat ie 44 is. omdat ie naturel is. en omdat je altijd kleiner lijkt naast een massamonster. En ik noemde het een prima fysiek.
Beetje leren lezen zou helpen.

Iedereen is Naturel. Zelfs Ronnie Coleman.
Waarom lijk je kleiner naast een massa monster? Word je dan ineens minder groot?
Je bent zo groot als je bent. No excuses!
Kan zeer behoorlijk lezen, don't worry.

Het is op zich al interessant om te zien of er ook nog variatie is op de manier waarop de hedendaagse top bb'ers zichzelf een pens aanmeten....

Ik vind dat witte er wel tof uitzien.

Toch geeft ik de voorkeur aan natural bb.

Hehe wat een fysiek, en ookal was hij niet zo bleek, het is en blijft een duitser en die zijn altijd lelijk.........

Eigendunk? Waar haal je dat vandaan?
Dat trainen had niks met hem te maken, maar over de persoon die ik aansprak.

Iedereen is Naturel. Zelfs Ronnie Coleman.
Waarom lijk je kleiner naast een massa monster? Word je dan ineens minder groot?
Je bent zo groot als je bent. No excuses!
Kan zeer behoorlijk lezen, don't worry.
soms kom je zo over, ken je niet persoonlijk dus verder kan ik er niet over oordelen maar het is wel een feit dat je een naast een massamonster kleiner lijkt hoor, is illusie niet meer of niet minder, dat het geen massamonster is is zeker maar zijn borst en armen vind ik toch wel puik voor een ouwe naturel knakker

fakking breed man alleen beetje bleek haha:cool:

ik denk net als vorig jaar,dat hij niet rechtstreeks in de vergelijking met cutler komt,ra ra hoe komt dat?

Jay is gewoon een maat te groot voor Wolf nog. Wacht nu maar op de wedstrijddag.

kuiten en lats... bekend verhaal. Zal hoe dan ook aan zijn zeide staan deze mr O..!!!!!!

lekker droog en lekker wit man

prachtig, echt ongelooflijk mooi. 10 keer beter dan cutler.....

dat boek wat ie geschreven heb moet ik gvd nog steeds hebben, nergens te krijgen meer :mad:

ik heb zijn boek, was het eerste bb boek wat ik heb gekocht.
hij heeft trouwens extra een lange broek aan omdat zijn benen wel waardeloos zijn.

Terug
Naar boven