AKX
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ie naast een Top bb staat heeft een topfysiek?
Mijn kind van 1 stond naast Yates. Heeft mijn kindje nu ook een topfysiek?

roflol ik dacht net hetzelfdeWolf lijkt wel een afgekookte kippenfiletzooooo afgekookt wit
vetvrije massa hoeft nog altijd geen spiermassa te zijn
amusant soms wat een eigendunk je hebt richard, oké zen fysiek is niet meer wat ie geweest is maar hij heeft meer bewezen dan jij, enne, groot zijn is easy, droog zijn is ook easy, allebei ...das wat anders, voor hij op jou niveau traint? gimme a break.
omdat ie 44 is. omdat ie naturel is. en omdat je altijd kleiner lijkt naast een massamonster. En ik noemde het een prima fysiek.
Beetje leren lezen zou helpen.
Wolf lijkt wel een afgekookte kippenfiletzooooo afgekookt wit

soms kom je zo over, ken je niet persoonlijk dus verder kan ik er niet over oordelen maar het is wel een feit dat je een naast een massamonster kleiner lijkt hoor, is illusie niet meer of niet minder, dat het geen massamonster is is zeker maar zijn borst en armen vind ik toch wel puik voor een ouwe naturel knakkerEigendunk? Waar haal je dat vandaan?
Dat trainen had niks met hem te maken, maar over de persoon die ik aansprak.
Iedereen is Naturel. Zelfs Ronnie Coleman.
Waarom lijk je kleiner naast een massa monster? Word je dan ineens minder groot?
Je bent zo groot als je bent. No excuses!
Kan zeer behoorlijk lezen, don't worry.
Hehe wat een fysiek, en ookal was hij niet zo bleek, het is en blijft een duitser en die zijn altijd lelijk.........
dat boek wat ie geschreven heb moet ik gvd nog steeds hebben, nergens te krijgen meer![]()