XXL Nutrition

Nieuwe drug Methylone: Wie gaat em uitproberen?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
(GeensT.nl)

Het moet een verademing zijn voor de recreatieve drugsgebruiker: een nieuw type drugs in de vorm van een luchtverfrisser. Dus dan ben je zowel hyped als prettig voor je omgeving.

Volgens het Parool is de werkzame stof 'methylone' vergelijkbaar met XTC, en nog volledig legaal ook. Volgens gebruikers in drugsfora heeft het alle voordelen van XTC zonder de nadelen: een depressieve kater achteraf. " Inname op de lege maag, kan het al heel snel werken. Het duurt maximaal 1 uur en 15 minuten, voordat het werkt. Werkingsduur 3 tot 6 uur. Het bewustzijnsveranderde effect zorgt voor een vrolijk, ontspannen, high, zweverig gevoel met veel behoefde aan contact, praten en intimiteit. De waarneming wordt intenser en muziek klinkt anders. Het lichaam tintelt en een gelukzalig gevoel komt over de gebruiker heen".

Het goedje is uiteraard via internet te bestellen op sites als http://www.methylone.nl of [Link niet meer beschikbaar].

Wordt wel weer handig op ingespeeld door die sites, ik denk dat de ruwe grondstof hooguit iets van 5 eurocent waard is. Maar goed het is nog legaal, misschien dat ik het een keer uitprobeer.

klinkt ongeloofelijk hardcore zonder het nadeel van bijwerkingen totdat er een dode valt :rolleyes:

waarschijnlijk een hoax :o

Wij gebruiken het op de kat

Ok interessant! :)

info: [Link niet meer beschikbaar]

hmm wil je pas echt trippen ga dan op een vierkantje meter 100 rondjes rennen :P

Ok, ik heb 2 buisjes besteld.

Ik had er al eerder over gehoord. Op bep. Amerikaanse fora is men er nogal enthiousiast over. Nu heb ik begrepen dat het voor hen alleen als research chemical verkrijgbaar is en de legaliteit nogal discutabel is.

Chemisch gezien lijkt het ook erg veel op 'Cat' (Methcathinone). Dit is een verboden chemische designer drug dat in de US veel wordt gebruikt.

[Link niet meer beschikbaar]

Enigste verschil is dat er bij Methylone een 'methyleendioxy'-groep aanhangt, welke ook in mdma voorkomt.

Ik zal mn ervaringen wel posten zo gauw ik het uitgeprobeerd heb. :D

Klinkt idd veel te mooi om waar te zijn...

Ik zou het niet proberen doe mij dan toch maar L-mdma...

[Link niet meer beschikbaar]

gebruikers ervaringen ;)

elke drug/medicijn heeft nadelen...

Ik wacht nog een half jaar en als er dan nog steeds niemand dood om is gevallen of zich genoodzaakt voelt om zich voor 5 euro in de kont te laten pakken achter het CS om de drugs te bekostigen, DAN probeer ik het ook eens. :D
Edit: over een krap halfjaar is het weer Lowlands, komt dat effe goed uit. :D

Laatst bewerkt:
moedig het maar aan....

Moedig ik het aan?
Ben ik nu een pusher?
Een pusher is best wel gangstah! Über-pimperish.
:)
Edit: Wees niet wack, rook meer crack.
Wees een held, koop coke van je zakgeld.
:)

Terug
Naar boven