JimmyH
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
? 
Lauw zei:Haha, cool gedicht. Speed is troep, ik snap niet dat er mensen zijn die daar verslaafd aan kunnen raken. De high zuigt aan alle kanten en de kater is nog veel erger.
Lauw zei:Haha, cool gedicht. Speed is troep, ik snap niet dat er mensen zijn die daar verslaafd aan kunnen raken. De high zuigt aan alle kanten en de kater is nog veel erger.

Lauw zei:Ik ben ook wel een beetje klaar met drugs.
Als de ervaringen zo positief blijven als ze nu zijn probeer ik het nog wel een keer, ooit eens.
Doe mij maar zo af en toe een lekkere joint en zo heel sporadisch een lekker koud biertje.
Paddo’s zijn ook nog wel geinig als je er voor in de stemming bent. En a.s. zijn ook nog wel leuke drugs voor zo af en toe.![]()

Leviathan zei:Heb 3-4 jr wekelijks speed gebruikt, en ja, ik kan zeggen dat ik er verslaafd aan was. Vrijdags-Zondags snuiven, daarna 3 dgn brak en Donderdagavonds begon het altijd weer te kriebelen.
Grootste k#nkertroep die er is, woog op gegeven moment nog maar 48 kg.![]()

Ik blow 1 keer per week (in vakanties vaker, dat moet ik eerlijk toegevenspirosz zei:![]()
Jointje af en toe en ook paddo's en AS, wie neem je hier in de maling![]()
). Ik drink hooguit 1 keer per maand, en dan zuip ik me niet compleet lam.
).
spirosz zei:Lev, jij hebt ook aardig wat geexpirimenteerd he
Wanneer is bij jou de ommekeer gekomen just curious![]()
Nee, ik ben geen heilige. Maar het leven bestaat niet alleen uit mijn squatrek, bakken kwark en rauwe broccoli.

Lauw zei:Ik blow 1 keer per week (in vakanties vaker, dat moet ik eerlijk toegeven). Ik drink hooguit 1 keer per maand, en dan zuip ik me niet compleet lam.
De laatste keer dat ik paddo’s heb genomen is meer als een jaar geleden, en de eerstvolgende keer zie ik op zijn vroegst eind augustus gebeuren (lowlands).
De laatste keer dat ik a.s. heb gebruikt was afgelopen december, en de eerstvolgende keer gaat niet binnen een jaar gebeuren.
Nee, ik ben geen heilige. Maar het leven bestaat niet alleen uit mijn squatrek, bakken kwark en rauwe broccoli.![]()

Leviathan zei:In 1997 ben ik gekapt met overmatig drugsgebruik, ik was het spuugzat om verkankerd rond te lopen. Ik ging toen ook binnen 3 maanden van 48kg --> 60-65kg.
1998 ben ik nog een tijdje los gegaan op alleen drank, ook teveel en te vaak.
Ben een tijdje op laste van Justitie uit de maatschappij geweest, oa in een ontwenningskliniek. In die periode ben ik ook met BB in aanraking gekomen. Daarna heb ik mn studie weer opgepakt en is mn leven alleen nog maar bergopwaarts gegaan.
Toen ik klaar was met mn studie ben ik serieuzer geworden, nu ik sinds 3-4 jr echt serieus met sport bezig ben heb ik die behoefte niet meer.
Het is op een gegeven moment niet vernieuwend meer....het pilletje voelt net zo als de laatste, en dat lijntje coke ook.
Het is zonde van de tijd en energie die je doordeweeks in het sporten/eten steekt om te groeien. Dat breek je grotendeels makkelijk in n weekend weer af.
Verder wil ik nog wel eens occasionally experimenteren, maar met de ervaringen die ik met dope etc heb, kan dat ook verantwoord, omdat ik weet waartoe het kan leiden.