Fitness Seller

Nieuwe drug Methylone: Wie gaat em uitproberen?

´k zal morgen ook es 2 buisjes bestellen,, het zal mij gaan benieuwen!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu zo'n 60 reacties en ervaringen doorgenomen op Partyhoerflock, en hetvolgende is me duidelijk:

-Inname van 1 max 2 buisjes op een avond is zat
-Meesten hebben geen nare dip zoals met xtc
-Je krijgt er wel een zeer droge bek van, isotone dorstlessers zijn een pré
-Veel mensen geven de voorkeur aan 12 shaggy pillen voor 12 euro dan 1 buisje helder spul

Zeggen er een stel: 'Ja het is allemaal leuk maar wel een duur geintje; 2 buisjes op een zaterdagavonbd benodigd betekent wel ff zo'n €25. Da 's te duur.

Whatttt!?!?!???? :eek:

€25 teveel voor een avond plezier? Wat zijn het toch voor een stelletje cheap ass partypeuters tegenwoordig. Die bijdehante babies hebben de grootste bekken over welke feesten ze wel niet allemaal aflopen en dan vinden ze 25 euro's teveel voor zoiets...Man toen opa gng stappen in de afterclubs in Spanje gaf ie gemakkelijk €75 uit in 2 uurtjes tijd...alleen aan water en tonicjes dan hè, da's exclusief de taxi, de fooi en de smarties.
Ach van tippen weten ze ook niet meer die peuters.

Hier nog een leuk gedichtje van een (nuchtere) bezoeker van InQontrol over het toenemende aantal speedpoppen:

Nif nif

een nifje hier en een nifje daar
wij niffen met elkaar

een nifje hier en een nifje daar
hoofden met en zonder haar

hak hak hak,
spring spring spring,
dit alles heel vlug
even van de dansvloer
niffen
en snel weer terug

lekker para van de speed
zogenaamd niemand die het ziet

onderkaken leiden hun eigen leven
leiden met lange ij als streven

eenmaal thuis gonst er vanalles door je hoofd
dit is niet wat de dealer je heeft beloofd

Nif ze.

Haha, cool gedicht. Speed is troep, ik snap niet dat er mensen zijn die daar verslaafd aan kunnen raken. De high zuigt aan alle kanten en de kater is nog veel erger.

Lauw zei:
Haha, cool gedicht. Speed is troep, ik snap niet dat er mensen zijn die daar verslaafd aan kunnen raken. De high zuigt aan alle kanten en de kater is nog veel erger.

Speed is cool!! Alleen je verliest iedere keer weer het gevecht met het broodje.

Lauw zei:

Heb 3-4 jr wekelijks speed gebruikt, en ja, ik kan zeggen dat ik er verslaafd aan was. Vrijdags-Zondags snuiven, daarna 3 dgn brak en Donderdagavonds begon het altijd weer te kriebelen.

Grootste k#nkertroep die er is, woog op gegeven moment nog maar 48 kg. :eek:

En sinds je gestopt ben 49 Kg :thumbs: Speed killz

IK heb speed/coke-gebruikers weleens wat van mijn Paki-efedrine laten proeven. Vonden ze geweldig en de dip erna was er niet. :cool:

Goede coke heb je ook geen dip, de rotzooi die ze hier van de muur schrapen en verkopen als coke is helaas wat minder puur. Voor zeer goede coke moet je bij de Venezolaanse grens zijn met Colombia. Straight from the horses mouth. Colombia raad ik af, of je moet greppels interessant vinden.

Maar on-topic, die methylon wil ik dit jaar nog wel een keer gebruiken. Op zich gebruik ik niks meer, maar nieuw spul sta ik nog wel voor open.

Ik ben ook wel een beetje klaar met drugs.
Als de ervaringen zo positief blijven als ze nu zijn probeer ik het nog wel een keer, ooit eens.
Doe mij maar zo af en toe een lekkere joint en zo heel sporadisch een lekker koud biertje.
Paddo’s zijn ook nog wel geinig als je er voor in de stemming bent. En a.s. zijn ook nog wel leuke drugs voor zo af en toe. :D

Lauw zei:
Ik ben ook wel een beetje klaar met drugs.
Als de ervaringen zo positief blijven als ze nu zijn probeer ik het nog wel een keer, ooit eens.
Doe mij maar zo af en toe een lekkere joint en zo heel sporadisch een lekker koud biertje.
Paddo’s zijn ook nog wel geinig als je er voor in de stemming bent. En a.s. zijn ook nog wel leuke drugs voor zo af en toe. :D

:roflol:

Hahahha en jij zegt een beetje klaar te zijn met drugs ???

Jointje af en toe en ook paddo's en AS, wie neem je hier in de maling ;)

Leviathan zei:
Heb 3-4 jr wekelijks speed gebruikt, en ja, ik kan zeggen dat ik er verslaafd aan was. Vrijdags-Zondags snuiven, daarna 3 dgn brak en Donderdagavonds begon het altijd weer te kriebelen.

Grootste k#nkertroep die er is, woog op gegeven moment nog maar 48 kg. :eek:

Lev, jij hebt ook aardig wat geexpirimenteerd he???

Wanneer is bij jou de ommekeer gekomen just curious ???

Ik ben er ook vrij klaar mee, zelfs de snoepjes hebben geen goed effect meer.
Beetje zweten, beetje nerveus, piekje van een minuut of 30 en pats weg is het.

Daar hadden veel PartFlock-gebruikers ook last van.
En toen hebben ze Explosion gebruikt en dat werkt precies zoals ik wil:
Eerst een gemoedelijke rush met tintelingen, vervolgens een echte MDMA high en dan een dancekick, praatkick, en dan weer de rush.

Ik ga maar es een paar buisjes bestellen. Leuk voor op vakantie! :)

Toch vraag ik me af of dit niet in wholesale te krijgen is. Als je een search op Google doet naar wholesale van stero's en je bent een beetje slim, kun je binnen 10 minuten online orderen. Met Methylone echter, wélke taal je ook zoekt, raadt eens waar je uitkomt? :D:D

Alle links naar Methylone komen uit in de directe verkoop in Nederland!!! :D:D:D

spirosz zei:
:roflol:
Jointje af en toe en ook paddo's en AS, wie neem je hier in de maling ;)
Ik blow 1 keer per week (in vakanties vaker, dat moet ik eerlijk toegeven :rolleyes: ). Ik drink hooguit 1 keer per maand, en dan zuip ik me niet compleet lam.
De laatste keer dat ik paddo’s heb genomen is meer als een jaar geleden, en de eerstvolgende keer zie ik op zijn vroegst eind augustus gebeuren (lowlands :D ).
De laatste keer dat ik a.s. heb gebruikt was afgelopen december, en de eerstvolgende keer gaat niet binnen een jaar gebeuren.

Nee, ik ben geen heilige. Maar het leven bestaat niet alleen uit mijn squatrek, bakken kwark en rauwe broccoli. ;)

spirosz zei:
Lev, jij hebt ook aardig wat geexpirimenteerd he???

Wanneer is bij jou de ommekeer gekomen just curious ???

In 1997 ben ik gekapt met overmatig drugsgebruik, ik was het spuugzat om verkankerd rond te lopen. Ik ging toen ook binnen 3 maanden van 48kg --> 60-65kg.

1998 ben ik nog een tijdje los gegaan op alleen drank, ook teveel en te vaak.

Ben een tijdje op laste van Justitie uit de maatschappij geweest, oa in een ontwenningskliniek. In die periode ben ik ook met BB in aanraking gekomen. Daarna heb ik mn studie weer opgepakt en is mn leven alleen nog maar bergopwaarts gegaan.

Toen ik klaar was met mn studie ben ik serieuzer geworden, nu ik sinds 3-4 jr echt serieus met sport bezig ben heb ik die behoefte niet meer.

Het is op een gegeven moment niet vernieuwend meer....het pilletje voelt net zo als de laatste, en dat lijntje coke ook.

Het is zonde van de tijd en energie die je doordeweeks in het sporten/eten steekt om te groeien. Dat breek je grotendeels makkelijk in n weekend weer af.

Verder wil ik nog wel eens occasionally experimenteren, maar met de ervaringen die ik met dope etc heb, kan dat ook verantwoord, omdat ik weet waartoe het kan leiden.

Nee, ik ben geen heilige. Maar het leven bestaat niet alleen uit mijn squatrek, bakken kwark en rauwe broccoli.
:bow:
Quote van de maand.

Over verslavingen gesproken. Ik maak me weleens zorgen over mensen hier die gaan leven voor de nummers. Ze hebben een vriendin, dat wel, ze hebben vrienden, dat wel, maar ze gaan zó op in BB dat het ze lng de vooruitgang niet brengt dan wanneer ze zich eens zouden concenteren op meer dingen dan alleen het afwegen van voer.
Ook dát is een verslaving. En als hun vriendin boos is of een maatje zegt dat de vooruitgang tegenvalt met de kuiten, gaan ze nog meer grammen tonijn precies afwegen en nog meer op in hun wereldje van glutamines, kwarkjes en dumbbelltjes.

En op fora dan laten zien hoe hardcore je bent. De vergelijking is ergens wel te trekken met die moslimjongeren-fora. De ene moslim toont hoe zuiver ie is door uitspraken te doen die gewaagd zijn om daarmee aan te tonen dat ie zuiverderr is dan een ander. En wie er commentaar p heeft is jaloers of een afvallige. Zo ook hier: Wie een ander een beetje met beide benen op de grond wil zetten door te zeggen dat er meer is dan proteine en creatine die wordt gezien als jaloers of niet hardcore genoeg.

Het leven draait er niet om, tenzij je bij die 10 man hoort van die podiumshows.
Zolang je daar niet mee bezig bent...don't try to live like a pro. Live ur own life!

Lauw zei:
Ik blow 1 keer per week (in vakanties vaker, dat moet ik eerlijk toegeven :rolleyes: ). Ik drink hooguit 1 keer per maand, en dan zuip ik me niet compleet lam.
De laatste keer dat ik paddo’s heb genomen is meer als een jaar geleden, en de eerstvolgende keer zie ik op zijn vroegst eind augustus gebeuren (lowlands :D ).
De laatste keer dat ik a.s. heb gebruikt was afgelopen december, en de eerstvolgende keer gaat niet binnen een jaar gebeuren.

Nee, ik ben geen heilige. Maar het leven bestaat niet alleen uit mijn squatrek, bakken kwark en rauwe broccoli. ;)

Je hebt gelijk dat je lekker van het leven moet genieten ;)

volgens mij moet iedereen dat voor zichzelf uitmaken

BB moet je ook als hobby zien, tenzij je wedstrijdambities hebt.

Ik heb een jr lang continue op mn dieet gelet met heel soms een beetje junkfood. Dat werkt ook niet, als ik nu eens zin heb in niet BB-voedsel, eet ik het gewoon. Dan maar n kg minder aankomen. En ondanks dat ik er nu wat minder strak mee omga, groei ik nog steeds.

Geduld is een schone zaak.

:clap:

respect bro, kan niet anders zeggen!!
Vind je het alleen niet moeilijk om het met mate te doen nu??

Leviathan zei:
In 1997 ben ik gekapt met overmatig drugsgebruik, ik was het spuugzat om verkankerd rond te lopen. Ik ging toen ook binnen 3 maanden van 48kg --> 60-65kg.

1998 ben ik nog een tijdje los gegaan op alleen drank, ook teveel en te vaak.

Ben een tijdje op laste van Justitie uit de maatschappij geweest, oa in een ontwenningskliniek. In die periode ben ik ook met BB in aanraking gekomen. Daarna heb ik mn studie weer opgepakt en is mn leven alleen nog maar bergopwaarts gegaan.

Toen ik klaar was met mn studie ben ik serieuzer geworden, nu ik sinds 3-4 jr echt serieus met sport bezig ben heb ik die behoefte niet meer.

Het is op een gegeven moment niet vernieuwend meer....het pilletje voelt net zo als de laatste, en dat lijntje coke ook.

Het is zonde van de tijd en energie die je doordeweeks in het sporten/eten steekt om te groeien. Dat breek je grotendeels makkelijk in n weekend weer af.

Verder wil ik nog wel eens occasionally experimenteren, maar met de ervaringen die ik met dope etc heb, kan dat ook verantwoord, omdat ik weet waartoe het kan leiden.

Dat sowieso. Maar het is niet erg als je omgeving (dat is inclusief de leden van bb fora) kritisch is op je drugsgebruik. Want het nare aan een drugsverslaving/gewoonte is dat de gebruiker het vaak zelf niet ziet.

Terug
Naar boven