Fitness Seller

Nieuwe drug Methylone: Wie gaat em uitproberen?

sport wonder zei:
Ben benieuwd wat voor pilletje het is ik hou er iig val om super relaxt te zijn, ga je hem van het weekend uitproberen? (en pas je op dat je neit in je oude leventje valt zo te horen probeer je weer aardig wat uit de laatste tijd,

Ik zal er idd op letten, gelukkig weet ik dankzij mn verleden mezelf wel een halt toe te roepen. En mede dankzij die ervaring weet ik ook dat te vaak drugs gebruiken het geestverruimende effect weghaalt.

Thanks for the concerns bro!

DBC01 zei:
Ik krijg inderdaad de indruk dat er hier iemand aardig patje is de laatste tijd :roflol:

Valt het op? :D

Na jaren niks gebruikt te hebben, wil je wel eens n tijdje weer losgaan. Maar net als met zoveel genotsmiddelen zal het je lichaam gaan belemmeren om goed te kunnen groeien, not to mention spierafbraak.

Dat is wel de grootste reden voor mij om mn experimentele fase binnenkort weer af te sluiten.

volgende week zaterdag ga ik explosion proberen, heb er zin in :D

sport wonder zei:
En in hoeverre denk je dat het veilig is je eerste keer paddo's alleen te nemen? (ben mentaal sterk) maar houd dat ook in dat ik mezelf onder controle houd? (ben er zo nieuwschierig naar, en lsd durf ik niet als ik hoor dat een heel groot percentage er paranoia van worden)

Je kan het best alleen doen. MAar ik denk dat het gewoon een stuk minder leuk is. Het is toch wel tof om wat mensen om je heen te hebben die ook lekker wazig zijn. Dat kan resulteren in flinke lachkicken! :)

Rob G zei:
Je kan het best alleen doen. MAar ik denk dat het gewoon een stuk minder leuk is. Het is toch wel tof om wat mensen om je heen te hebben die ook lekker wazig zijn. Dat kan resulteren in flinke lachkicken! :)

en een goede lachfilm kijken is dat niks of is je waarneming tijdens het spacen niet voldoende om de film te kunnen volgen (en dus het comische erin te zien)?

Laatst bewerkt:
sport wonder zei:
en een goede lachfilm kijken is dat niks of is je waarneming tijdens het spacen niet voldoende om de film te kunnen volgen (en dus het comische erin te zien)?

Whaha, op dat moment maakt het echt niet uit wat je kijkt, want alles is grappig. Ik heb bv helemaal dubbel gelegen om het kapsel van Robert ten Brink bij het kijken van Weekend Miljonairs. Je kan toch geen verhaal lijn volgen of zo. Alles ziet r 'anders' uit en heel je inzicht in diepte en kleuren e.d. is door de war. Je kan zoiets eigenlijk niet uit leggen, je moet het gewoon een keer proberen en dan zal je het snappen.

Persoonlijk vind ik het relaxe om het ergens te doen in de natuur als het zonnetje schijnt. Heb het een keer in de duinen gedaan (als je een beetje een fatsoenlijk duin landschap hebt, en niet 3 bergen zand). Dat was erg vet! Vooral de wolken zijn altijd tof om te zien. Lekker in het hoge gras liggen en die enorme pluizige dingen voorbij zien trekken, je zal er de raarste dingen in herkennen!

Doe het wel niet te gek de 1e keer. Een halve portie is meer dan voldoende, doe niet ruig en eet een hele want dan zal je er vanzelf wel achter komen :D

Ik ben altijd erg voorzichtig met drugs doe dan ook altijd rustig aan en bij de eerste keer extreem rustig aan. Een oud klasgenote van me heeft het ook eens gedaan en die had ook ruim voldoende aan een half portie en ik reageer nogal heftig op drugs (wat ik alleen maar positief vind, meer lol op minder zooi) dus begin denk met 1/3e portie. Nu alleen nog ff uitvogelen hoe ik zeg ga nemen (eten, thee enz.) en welke soort (kaalkopjes lees ik veel). En duinen genoeg hier, woon aan het strand (naast Noordwijk aan zee :D )

sport wonder zei:
Ik ben altijd erg voorzichtig met drugs doe dan ook altijd rustig aan en bij de eerste keer extreem rustig aan. Een oud klasgenote van me heeft het ook eens gedaan en die had ook ruim voldoende aan een half portie en ik reageer nogal heftig op drugs (wat ik alleen maar positief vind, meer lol op minder zooi) dus begin denk met 1/3e portie. Nu alleen nog ff uitvogelen hoe ik zeg ga nemen (eten, thee enz.) en welke soort (kaalkopjes lees ik veel). En duinen genoeg hier, woon aan het strand (naast Noordwijk aan zee :D )

1/3e is denk ik wel ok om mee te beginnen. Ik zou gewoon mexicaanse halen (dat zijn de grotere dikke), daar heb ik betere ervaring mee dan hawaïaanse (kleinere). De laatste soort zou eigenlijk sterker moeten zijn maar ik heb ze meerdere malen geprobeerd en prefereer de mexicaanse!

Je kan ze makkelijk gewoon eten. Ze zijn wel niet te vreten, maar een beetje doorgewinterde BB'er eet alles! :) Je kan het beste proberen gedroogde te halen ipv verse, want die zijn stuk minder groot en ranzig.

Als je er thee van zet dan werkt het wat sneller maar blijft toch nog wel redelijk wat van de werkzame stof in de paddo's hangen, die je dan ook wel alsnog op kan eten.

Als je alleen gaat en je bent bang dat je eventueel slecht reageert, neem dan een potje VitC tabletjes mee, dit verminderd de werking lichtelijk. Maar het zit toch vooral tussen je oren, zie het positief in, geniet van hetgeen wat je overkomt en ben niet bang als je zicht begint te dansen en bewegen :)

Rob G zei:
Als je alleen gaat en je bent bang dat je eventueel slecht reageert, neem dan een potje VitC tabletjes mee, dit verminderd de werking lichtelijk. Maar het zit toch vooral tussen je oren, zie het positief in, geniet van hetgeen wat je overkomt en ben niet bang als je zicht begint te dansen en bewegen :)

Tegen de tijd dat je nog helder genoeg bent om aan die vit. C te denken kun je denk ook tegen jezelf zeggen je spaced makker het is maar tijdelijk...

Ga binnenkort zeker halen iig en als ik het geprobeerd heb vertel ik mijn ervaring wel en doe ik een poging tot het verwoorden van wat je ervaard :D

Niewe gebruiker die zijn ervaring wil delen.

Beste mensen,

Ik kwam toevalligerwijs op deze website nadat ik wat aan het surfen was, terwijl ik nog wat onder invloed was van het lekkere spul.

Ik zou graag willen delen met jullie hoe ik het tot nu toe ervaren heb, tot nu toe 3 x gehad waarvan 2 x gewoon heel chill bij mij thuis was. Beetje series kijken beetje roken en gewoon lekker chillen.

De andere keer was tijdens een feestje in een andere stad ga natuurlijk niet teveel details verhullen maar dat is ook zeer goed bevallen :D
Thuis beetje verpoederen, pony/zakje en zo nu en dan even genieten :D

Wanna know more ?? ask

Er ga ervan uit dat je niet aan BB oid doet, dus ga lekker mensen informeren op een drugsforum die het wel interesseert.

Goeie bump

Terug
Naar boven