MuscleMeat

Nieuwe film op cinema : Ong-Bak

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
1
Ik heb deze film gisteren moeten zien omdat Troy uitverkocht was (3 zalen!!!).

Anyway, torque was nog niet uit dus ong-bak was zowat mijn enige keuze. Toen ik de zaal betrad was ik een beetje sceptisch, zo weinig volk en dan nog bijna allemaal mannen!
Toen de film begon was mn skepticisme nog niet over want het film was in thailands (wel met ondertiteling natuurlijk). Het ging over een buddha beeld wiens kop werd gestolen en iemand moest het terug halen want anders ging het noodlot toeslaan en blablabla maar goed, een jonge gast van rond de 20 jaar die Muy Thai (een soort gevechstkunst) stelt zich als vrijwilliger voor om dit stuk kop van den buddha op te gaan zoeken.
Eenmaal hij gaat naar het stad om de schurk op te zoeken die het kopje heeft gestolen belandt hij ergens in een club waar ze vechten voor geld. Er was daar een beer van een gast die iedereen gewoon kapot sloeg. Deze jonge Muy Thai gast stapt per ongeluk in de ring om te passeren maar toen MOEST hij vechten... anyway deze big dude komt op hem af, hij staat daar zielig te kijken hoe hij op hem met zijn gebalde vuisten aanvalt... Maar toen doet hij een slag met zijn voet en dat beer van een gast ligt op de grond.. met een slag!! Toen dat scene voorbij was was er stilte in de cinema zaal want niemand kon het geloven, ik hoorde zelfs een paar "what the ****'s" in de zaal haha..

Anyway, zeker zien deze film!!!

een film met inhoud.

Godver, klinkt zeker interessant, spijtig dat ik binnen enkele weken examens heb :mad:

mjah... klinkt echt zon chinese vechtfilm :S
ik vind die japanse/chineze films allemaal troep :D
ALTIJD maar opscheppen over hoe goed ze wel niet kunnen vechten, en al die andere onzin erbij :D

Ik dacht dat die zou verliezen in die ring en dat de film afgelopen zou zijn.

Homer17 zei:
mjah... klinkt echt zon chinese vechtfilm :S
ik vind die japanse/chineze films allemaal troep :D
ALTIJD maar opscheppen over hoe goed ze wel niet kunnen vechten, en al die andere onzin erbij :D

Nee, een Thaise vechtfilm ;)

Ik wil 'm zeker ook zien

Was al eerder een topic over geweest. Ik heb hem een aantal maanden geleden al gezien... zekers een goede film. Het mooie is dat hij al die stunts zelf doet :cool:

Terug
Naar boven