Fitness Seller

nieuwe gangsters site :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
WHAHAHHAHAHAHAHAHA waar heb je die foto vandaan? HAHAHAHHAA vette gangsters hoor hahaha!

Stond daar op dat brakke forum van ze.

Wowwwww!!!!! Wát een gangstaaas!!! Echt vet wreedcoolserieus!
Als Cagri nou een echte vent was geweest, wat ie natuurlijk niet is, dan had ie toegegeven dat dat forum bloedserieus is en dat kun je zo al zien aan de hele opzet.

Een vriend van mij heeft het forum uitgetest met pm's/mails en wat posts en kwam er al snel achter dat het héél serieus genomen wordt door de leden, zo bleek uit de reacties.

Maarreh, Cagri Coolioowannabe, wanneer kom je nou langsrijden met die drive-bijna?Nog steeds geen spoor van Bloodz&Cripzzz hier in mijn Hood homie!
:roflol: :D :coolnana: :banana: :roflol:

ach dbc, fok de boel toch niet zo op. je zou beter moeten weten als mod.
we hebben kunnen lachen om het gehele gebeuren en that's it. ieder zn ding.

DBC01 zei:
Maarreh, Cagri Coolioowannabe, wanneer kom je nou langsrijden met die drive-bijna?Nog steeds geen spoor van Bloodz&Cripzzz hier in mijn Hood homie!

Je zou denk ik nog raar staan te kijken als de kogels vanavond door je ruiten heen zouden vliegen en je hoort de homies met piepende banden wegrijden :D

Heb nog ff een kijkje genomen op dat forum, maar het is toch echt een parodiesite. Zie weinig serieuze reacties, eens kijken of ik daar mod kan worden :D

Ericr zei:
Heb nog ff een kijkje genomen op dat forum, maar het is toch echt een parodiesite. Zie weinig serieuze reacties, eens kijken of ik daar mod kan worden :D

Oh wat een eer.. dan krijg je toegang tot de sUpAh GaNgStA forums :eek!: :hedbang:

En dan hoor je er écht bij bedoel je? :D

Dacht net iets van een aanstormende auto te horen maar het was Benchmarc's hooikar die een spaak miste. :roflol:

godver, ik dacht dat na mijn rugtraining van gisteren mijn rug ver gebroken was, maar nu weet ik het zeker :roflol:

DBC01 zei:
En dan hoor je er écht bij bedoel je? :D

Dacht net iets van een aanstormende auto te horen maar het was Benchmarc's hooikar die een spaak miste. :roflol:
Da's geen spaak missen, die hooikar is getuned bro :D

• Topic Starter Topic Starter
eyh vriend nu begin je wel dapper te doen he er zijn grenzen
ik hoef hier helemaal niks te bewijzen tegenover jou
en DAMN wat ben je zielig om het te gaan onderzoeken of het echt bedoeld is dat forum of niet echt abnormaal zielig gewoon.

en eyh als je er echt om vraagt moet je t zeggen weet je dan staan er 100 kickboxers voor je deur dan piep je wel anders.

DBC01 zei:
Wowwwww!!!!! Wát een gangstaaas!!! Echt vet wreedcoolserieus!
Als Cagri nou een echte vent was geweest, wat ie natuurlijk niet is, dan had ie toegegeven dat dat forum bloedserieus is en dat kun je zo al zien aan de hele opzet.

Een vriend van mij heeft het forum uitgetest met pm's/mails en wat posts en kwam er al snel achter dat het héél serieus genomen wordt door de leden, zo bleek uit de reacties.

bodybuilder0102 zei:
eyh vriend nu begin je wel dapper te doen he er zijn grenzen
ik hoef hier helemaal niks te bewijzen tegenover jou
en DAMN wat ben je zielig om het te gaan onderzoeken of het echt bedoeld is dat forum of niet echt abnormaal zielig gewoon.

en eyh als je er echt om vraagt moet je t zeggen weet je dan staan er 100 kickboxers voor je deur dan piep je wel anders.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHHAHAHAAHAHAHA YOOOOOOOOOW HOE DIEP DIEP DIEP TRIEST BEN JIJ MAN!!!
beetje dreigen over het i-net.... omg...

• Topic Starter Topic Starter
Homer17 zei:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHHAHAHAAHAHAHA YOOOOOOOOOW HOE DIEP DIEP DIEP TRIEST BEN JIJ MAN!!!
beetje dreigen over het i-net.... omg...

geef me je adres en tel nmr dan sukkel dan word het fysiek dreigen en niet over het internet... nerd

bodybuilder0102 zei:
geef me je adres en tel nmr dan sukkel dan word het fysiek dreigen en niet over het internet... nerd
Gangstah "vriend", dreigen doe je maar op je eigen board, niet hier. Voorlopig 5 dagen een ban, zal op het modboard een thread er over openen voor verdere actie.

Rob G zei:
Of ze randen een meisje aan of trappen iemand half dood met 10 tegen 1...?

Nee Rob, tis tegenwoordig 100 tegen 1! :D :roflol:

Ik pis in m'n broek maar tis niet van angst ben ik 'bang' weehhehehee! :D

:o 'Nou ophouden DBC! Niet leuk om andere kereltjes te pesten!'
:( 'Ja mam, ik stop al...'

4YSzJpd6hOXts0pe5fxHjzX0Km_nQngz.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven