Extend
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
:coolnana:

DBC01 zei:Maarreh, Cagri Coolioowannabe, wanneer kom je nou langsrijden met die drive-bijna?Nog steeds geen spoor van Bloodz&Cripzzz hier in mijn Hood homie!
![]()
![]()
![]()

Ericr zei:Heb nog ff een kijkje genomen op dat forum, maar het is toch echt een parodiesite. Zie weinig serieuze reacties, eens kijken of ik daar mod kan worden![]()

Da's geen spaak missen, die hooikar is getuned broDBC01 zei:En dan hoor je er écht bij bedoel je?
Dacht net iets van een aanstormende auto te horen maar het was Benchmarc's hooikar die een spaak miste.![]()

benchMarc zei:

DBC01 zei:Wowwwww!!!!! Wát een gangstaaas!!! Echt vet wreedcoolserieus!
Als Cagri nou een echte vent was geweest, wat ie natuurlijk niet is, dan had ie toegegeven dat dat forum bloedserieus is en dat kun je zo al zien aan de hele opzet.
Een vriend van mij heeft het forum uitgetest met pm's/mails en wat posts en kwam er al snel achter dat het héél serieus genomen wordt door de leden, zo bleek uit de reacties.
Maarreh, Cagri Coolioowannabe, wanneer kom je nou langsrijden met die drive-bijna?Nog steeds geen spoor van Bloodz&Cripzzz hier in mijn Hood homie!
![]()
![]()
![]()
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHHAHAHAAHAHAHA YOOOOOOOOOW HOE DIEP DIEP DIEP TRIEST BEN JIJ MAN!!!bodybuilder0102 zei:eyh vriend nu begin je wel dapper te doen he er zijn grenzen
ik hoef hier helemaal niks te bewijzen tegenover jou
en DAMN wat ben je zielig om het te gaan onderzoeken of het echt bedoeld is dat forum of niet echt abnormaal zielig gewoon.
en eyh als je er echt om vraagt moet je t zeggen weet je dan staan er 100 kickboxers voor je deur dan piep je wel anders.
Homer17 zei:WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHHAHAHAAHAHAHA YOOOOOOOOOW HOE DIEP DIEP DIEP TRIEST BEN JIJ MAN!!!
beetje dreigen over het i-net.... omg...
Gangstah "vriend", dreigen doe je maar op je eigen board, niet hier. Voorlopig 5 dagen een ban, zal op het modboard een thread er over openen voor verdere actie.bodybuilder0102 zei:geef me je adres en tel nmr dan sukkel dan word het fysiek dreigen en niet over het internet... nerd
Rob G zei:Of ze randen een meisje aan of trappen iemand half dood met 10 tegen 1...?

'Nou ophouden DBC! Niet leuk om andere kereltjes te pesten!'
'Ja mam, ik stop al...'