Fitness Seller

nieuwe gangsters site :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Johny zei:
Dit heeft niks te maken met tegen Turken zijn ofzo. Serieus, vind het wel een leuk idee en lachen is het zeker maar ik ben gewoon benieuwd in hoeverre je dit echt serieus bedoeld :D :D :D

njah kzag t in enkele posts hier waar ik me verder niet druk om maak... maar kzal eerlijk zegge ik verveelde me zondag middag en ik zag dat je via de setup van de server een forum kon "enabelen" en vond t wel grappig om is zo een ding te behere mja wtf moet erop.. beetje lache en shit en tis aardig gelukt maar sommigen gaan er te diep op in alsof het me leve is ik heb wel wat beters te doen maar je moet alles is gedaan hebbe toch?

vorige post geld ook voor jou

DBC01 zei:
Oh nu gaan we weer in het slachtoffer-hoekje zitten.

Heb er niks tegen dat je Turks/Indisch/Geel/Groen/Oranje weet ik het bent, vind alleen wel dat je met jouw leeftijd toch wel moet weten dat dit een beetje erg kinderachtig is.

Je leeft blijkbaar in een 'make-believe'-wereld en da's alleen een beetje jammer want buiten je computerkamer is er geen Westside of drive-by te bekennen.
Alleen een gemiddelde oer-saaie wijk.
En dat weten ze hier wel en daarmee ben je gigantisch onderuit gegaan want je had eerlijk gezegd verwacht dat je forum 'helemaal te gek' gevonden zou worden maar de meesten zijn die leeftijd hier voorbij dat ze nog geloven in de MTV en TMF-cultuur van bitchas en niggaz. :D

Iedereen is de enemy en alleen je homies zijn 'down' met je natuurlijk.

Moet ik wel toegeven dat er meer jongens zijn (kijk es op Cu2!) die zich in de groei erg aangetrokken voelen tot Tony M. en hiphop-consorten.

DBC01 zei:
:roflol:...En nu is het ineens niet meer zo serieus bedoeld....gelukkig hebben we je party-ID nog om overtuigd te raken van het tegendeel. :D

Tot slot voor ik in mijn 'crib' duik, hier nog een monsterlijke gangstah-clip voor je forum:
http://www.uplink2k.com/library/cartoons/ah1.html

Succes! :roflol:

wat is er mis met me party id
ik heb een plaatje van me zelf erop
een plaatje van 2pac omdat ik zn muziek zovaak luister en het goed vind
en scarface omdat ik zn film tot nu toe een van de beste vind. wat is het probleem?
moet ik een drive by uitvoeren langs je huis oid? wtf is je prob. dude

Ohw shiiiiiiiiiiit nou komt Cagri Montana himself langs m'n huis! Een drijf bijna uitvoeren! Pas maar op dat één van m'n Breezahs je niet met d'r handtas vloert! :roflol:

Dream on my son. :cool:

Slaap lekker, I'm outta here, peace ya'll! :D :hello:

bodybuilder0102 zei:
njah kzag t in enkele posts hier waar ik me verder niet druk om maak... maar kzal eerlijk zegge ik verveelde me zondag middag en ik zag dat je via de setup van de server een forum kon "enabelen" en vond t wel grappig om is zo een ding te behere mja wtf moet erop.. beetje lache en shit en tis aardig gelukt maar sommigen gaan er te diep op in alsof het me leve is ik heb wel wat beters te doen maar je moet alles is gedaan hebbe toch?
cagri, wees gerust ik zie jou bijna als een blanke!

besides ik ben de enige gangster die nog online is om half 3 op een dinsdagnacht

Peace up, a-town down!

bodybuilder0102 zei:

kijk dat begrijp ik, in die omstandigheden had ik ooit eens een paalforum gemaakt...

OMFG dit is echt lachwekkend.Voor jullie allemaal Westside eastside tupac bling bling wannabees, ga maar eens uit je vreedzame wijkje waar alleen oudjes zijn en ga naar een ex oorlogs land zoals Joegoslavie.En probeer daar efftje gangster uit te hangen of iemaand aan te staren lol.Hehe get a life man je bent in een welvaartsland no GHETTOS no DRIVE BY no THUG LIFE sukkels.

Bosnjic zei:
OMFG dit is echt lachwekkend.Voor jullie allemaal Westside eastside tupac bling bling wannabees, ga maar eens uit je vreedzame wijkje waar alleen oudjes zijn en ga naar een ex oorlogs land zoals Joegoslavie.En probeer daar efftje gangster uit te hangen of iemaand aan te staren lol.Hehe get a life man je bent in een welvaartsland no GHETTOS no DRIVE BY no THUG LIFE sukkels.

hahhahahahahahahah :roflol: zo denk ik er ook over :D wehehe
helemaal stoer doen met hun thug taal enzo :P en als et erop aan komt schijten ze in hun nep bling bling ketting die als wc dient, zo groot is die :P

idd nepgangsters, kom maar eens hier naar de hood dan weet je pas waar je over praat.

Homer17 zei:
hahhahahahahahahah :roflol: zo denk ik er ook over :D wehehe
helemaal stoer doen met hun thug taal enzo :P en als et erop aan komt schijten ze in hun nep bling bling ketting die als wc dient, zo groot is die :P

Ff serieus dit is echt zielig voor woorden.Vet grote bek alsof ze uit south central komen praatjes dit praatjes dat.Denken dat ze met grote bek iedereen kunnen afschrikken, maar als het mislukt dan hoor je ze rustig sahbi rustig swa is niet zo bedoeld pff.
Wat nog erger is ze denken dat mensen uit ghetto dat echt leuk vinden om in ghetto te wonen.Die mensen willen daar weg sukkels ze doen dingen om te overleven.Niet zoals jullie om bij te horen.Mensen uit echte ghetto zouden jullie uitlachen. Ik heb thug life me vader rijdt in een X5 en ik heb 82 cm sony breedbeeld in me kamer ik heb het moeilijk, ik ben blank mensen accepteren me niet. Get a life

Bosnjic zei:
Denken dat ze met grote bek iedereen kunnen afschrikken, maar als het mislukt dan hoor je ze rustig sahbi rustig swa is niet zo bedoeld pff.

Of ze randen een meisje aan of trappen iemand half dood met 10 tegen 1...?

Bosnjic zei:
ik ben blank mensen accepteren me niet. Get a life

Volgens mij is het gros van die wannabe gangster toch echt niet blank hoor. Maarja voor de rest ben ik het wel met je eens...

Rob G zei:
Of ze randen een meisje aan of trappen iemand half dood met 10 tegen 1...?

Ja dat durfen ze ook totdat je grootste een klap geeft dan denken ze laat maar.

Zeker meeste zijn niet blank.Ik had het over de ergste soort wannabees blanke jarule wiggers.Er is niks erger dan dat. :windup:

Laatst bewerkt:
Bosnjic zei:

:coolnana: OMFG BOSNJIC!!! :thumbs: :banana:

Voor jou een kilo karma bro, had het niet beter kunnen zeggen.

Als je een beetje 'onderzoek' wilt doen; kijk effetjes naar de vriendenlijst van die jongen en click op de ID's van die kinderen.
Allemaal wannabe-figuurtjes die graag in de Vinex-wijken rondhangen en veel V en W-tekentjes maken van de stoep naar de schommel.

Af en toe een kind met z'n tienen trappen en dan hebben we weer een daad gepleegd.
Intussen wacht mijn huisdier nog steeds op de beloofde drive by ROTFLMFAO

Iki bedoel, iets voor de fun kun je neerzetten, maar dze site is net als de party-ID bloedserieus bedoeld. Heel zielig, en om dán nog met een daad te dreigen....:roflol: :hello:

"Hehe get a life man je bent in een welvaartsland no GHETTOS no DRIVE BY no THUG LIFE sukkels"

Sweet. :cool:

Cagrian houdt zich stil :D

Nee joh, dies 'Thug Immortal' voor de 24ste keer aan het bekijken, de DVD-saga van Tupac bling bleng.

Hey Boog! :)

Als jouw zusje op 12 jarige leeftijd verkracht zou zijn door de buurjongen en die zelfde jongen op latere leeftijd een coole rapper wordt...vind je hem dan ook zo cool???

Dacht het niiiiet! :D

------------------
Off topic: De teen-party is vervroegd naar....vanavond! En duurt tot.....vrijdag!
En Boogie....is er niet bij! :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven