Fitness Seller

nieuwe gangsters site :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Mars zei:

Ik heb nog een leven naast deze rommel hier wat helaas niet werkelijkheid is voor de meeste op het board die oneindig lang hun leven op het internet werkelijkheid proberen te maken. Maarja veel plezier met achter je computertje een beetje jaloers te doen.

Bosnjic zei:
OMFG dit is echt lachwekkend.Voor jullie allemaal Westside eastside tupac bling bling wannabees, ga maar eens uit je vreedzame wijkje waar alleen oudjes zijn en ga naar een ex oorlogs land zoals Joegoslavie.En probeer daar efftje gangster uit te hangen of iemaand aan te staren lol.Hehe get a life man je bent in een welvaartsland no GHETTOS no DRIVE BY no THUG LIFE sukkels.

Nix meer aan toe te voegen! Heb de verhalen gehoord. Daar krijgt zelfs tupac in zijn graf nog de kriebels van.

Off topic: Yo bro, Waar ergens in ex Joegoslavie kom je vandaan, als ik vragen mag?

Bog, Juggernaut

bodybuilder0102 zei:
Ik heb nog een leven naast deze rommel hier wat helaas niet werkelijkheid is voor de meeste op het board die oneindig lang hun leven op het internet werkelijkheid proberen te maken. Maarja veel plezier met achter je computertje een beetje jaloers te doen.

Whahahaha :haha: :haha: :haha:

:fu:

DBC01 zei:
Hey Boog! :)

Als jouw zusje op 12 jarige leeftijd verkracht zou zijn door de buurjongen en die zelfde jongen op latere leeftijd een coole rapper wordt...vind je hem dan ook zo cool???

Dacht het niiiiet! :D

In dat geval had die buurjongen niet eens meer de kans gekregen om later nog een coole rapper te worden, nadat ik m ff rectaal vernederd zou hebben met mn honkbalknuppel

Dat bedoel ik. Hadden ze met al die stoere 'real O.G's' ook moeten doen die zich schuldig maken aan agressie tegen vrouwen.

bodybuilder0102 zei:

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: HILARISCH :D :D :D
JALOERS!! LOOOL!!!!!!!

Ja we lachen wat af hier met z'n alle

:roflol:

Is het goed dat ik men familie en de buurt er ook eventjes bij roep? kunnen we gezellig met zen allen lachem, HILARISCH!!!
Hahahahahhahahahaha

owja, jaloers op wat? Ik zie niks bij jou waar ik jaloers op zou kunnen worden..

Maar goed, Wake up, or dream on!

Ik snap dus totaal niet waar de meeste van jullie nou zo moeilijk over doen hoor. Dit is gewoon een grap dat forum en iedereen voelt zich meteen aangesproken. BTW dit benadrukt de 'gezellige sfeer' van de Nederlandse forums/fora maar weer es.

RedDragon zei:
Ik snap dus totaal niet waar de meeste van jullie nou zo moeilijk over doen hoor. Dit is gewoon een grap dat forum en iedereen voelt zich meteen aangesproken. BTW dit benadrukt de 'gezellige sfeer' van de Nederlandse forums/fora maar weer es.

Jongen, het erge van dat forum is is dat het juist bloedserieus is :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

:D :D :D :D

***_***
Guest

Whahahahahaha ***_*** :D :D :D

huh? wat dom. 00m_0l1 mag je hier niet meer zeggen :? :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven