Fitness Seller

Nieuwe gym, andere supplementeninname?

Zwolle

Novice
Waardering
0
Ik ben een tijdje geleden verhuisd van Leuven naar Vielsalm ( provincie Luxemburg).
Nu ga ik hier naar de gym en heb gisteren met de trainer gepraat over men supplementen.
Nu neem ik Cellmass zoals het wordt voorgeschreven: training; 1 schep direct na de training en 1 6à8 ervoor of erna.
Non training; 1 schep op nuchtere maag en 1 6à8 uur erna.
Met de inname op non training dagen is ie akkoord maar op trainingsdagen vindt ie dat ik de Cellmass een half uur voor de training moet nemen en direct na de training.
Wat denken jullie hiervan?

Persoonlijk ben ik van mening dat je geen cellmass voor de training moet nemen.
Neem iets van creatine met/of zonder no

• Topic Starter Topic Starter
suggesties welke of merk?:o

nieuwe auto,dus nieuwe pantoffels???

Ik snap niet direct wat een nieuwe sportschool te maken heeft met cellmass/tec. Qua iname verandering.

je bent verhuisd van Leuven naar Vielsalm

waarom heb je dan zwolle in je naam staan???

je bent verhuisd van Leuven naar Vielsalm

waarom heb je dan zwolle in je naam staan???

Wat heeft dat nu met ook maar iets te maken?

Guys, het was gewoon de vraag wat jullie ervan dachten wat die man mij voorstelde, niets meer en niets minder.
Als je kijkt onder avatar... NOVICE

Ik ben een tijdje geleden verhuisd van Leuven naar Vielsalm ( provincie Luxemburg).
Nu ga ik hier naar de gym en heb gisteren met de trainer gepraat over men supplementen.
Nu neem ik Cellmass zoals het wordt voorgeschreven: training; 1 schep direct na de training en 1 6à8 ervoor of erna.
Non training; 1 schep op nuchtere maag en 1 6à8 uur erna.
Met de inname op non training dagen is ie akkoord maar op trainingsdagen vindt ie dat ik de Cellmass een half uur voor de training moet nemen en direct na de training.
Wat denken jullie hiervan?

Ik geef'm op trainingsdagen gelijk, vlak voor en direct na de training nemen.

Op rustdagen geef ik'm geen gelijk, omdat ik van mening ben dat je op rustdagen dit soort producten niet moet nemen. (wat je niet extra vrbruik hoef je ook niet extra aan te vullen)

PS, waar in Zwolle woon je?

is toch niet moeilijk,ze verkopen misschien die supplementen in de gym en dus hoe sneller die pot uit geraakt hoe beter he voor hen

Nee, die potten verkopen ze hier niet, volgens hem koopt een Waal zoiets niet, te duur.
In de verste verten ook geen shop met supplementen te zien, noch een BB'er.

Waar ik in Zwolle woon?

Wel, in Zwollywood, kleine deelgemeente ervan met die berg met die letters erop.
Daarmee dat ik dan ook tot in de verste verten kan zien.;)

Laatst bewerkt:
Zijn genoeg creatines met no of zonder.

met no: no-explode, nitrocrea,pump efx, animal pump , nox-trac,...
zonder no: kre-alkalyn, gewoon creatine monohydraat, cee

Dan de no-explode.
Thanks beerke.:D

Graag gedaan kerel

Terug
Naar boven