schema en andere dingen |vraagt om hulp|
nieuwe gym is ook nieuw trainings schema
ma: borst en triceps
di : rust
wo: schouders en benen
do: rug biceps
vrij:rust
za:borst en schouders
zo:rust
vraag 1: gaat dit voor overtraining van men borst zorgen.dus de rust is tekort tussen beide borst trainingen..?(want ik wil namelijk wat meer borst krijgen
vraag 2: wat kan ik hebt beste doen voor massa te trainen(ivm sets reps en welke oefeningen voor 1 bepaalde spiergroep)
doel: weeg nu na 2 maand te stoppen terug iets van een 74.7 kg (smorgens)mijn eerste doel is om 85 kg te halen en dan zien we wel hoe het verder loopt
- alle tips zijn welkom ... op alle vlakken (wat te maken heeft met bb natuurlijk)
*ik en mijn trainings partner trainen wel in onze eigen home gym dus in verband met de oefeningen zal ik even vermelden wat we allemaal hebben
-4 halter staven
- 2 lange staven
-EZ-curl staaf
-185 kg aan schijven
-een cable cross over
-Schmidt GM Deluxe - Smith Machine
++ ook even foto dan kunnen jullie beter zien wat het juist inhoud(sta niet mee op foto maar dat doet er niet toe
)
al vast bedankt iedereen en ik hoop dat ik wat aan jullie tips ga hebben
nieuwe gym is ook nieuw trainings schema
ma: borst en triceps
di : rust
wo: schouders en benen
do: rug biceps
vrij:rust
za:borst en schouders
zo:rust
vraag 1: gaat dit voor overtraining van men borst zorgen.dus de rust is tekort tussen beide borst trainingen..?(want ik wil namelijk wat meer borst krijgen
vraag 2: wat kan ik hebt beste doen voor massa te trainen(ivm sets reps en welke oefeningen voor 1 bepaalde spiergroep)
doel: weeg nu na 2 maand te stoppen terug iets van een 74.7 kg (smorgens)mijn eerste doel is om 85 kg te halen en dan zien we wel hoe het verder loopt
- alle tips zijn welkom ... op alle vlakken (wat te maken heeft met bb natuurlijk)
*ik en mijn trainings partner trainen wel in onze eigen home gym dus in verband met de oefeningen zal ik even vermelden wat we allemaal hebben
-4 halter staven
- 2 lange staven
-EZ-curl staaf
-185 kg aan schijven
-een cable cross over
-Schmidt GM Deluxe - Smith Machine
++ ook even foto dan kunnen jullie beter zien wat het juist inhoud(sta niet mee op foto maar dat doet er niet toe
)al vast bedankt iedereen en ik hoop dat ik wat aan jullie tips ga hebben

Laatst bewerkt:

)