AndroidHealthClinic

Nieuwe harde schijf!

Nah, toch niet als je met geen al te zware toepassingen gaat werken enzo.
Of gaat voor het gamen ... gewoon voor data opslag en/of films, mp3's maakt
die cache niets uit.

op die 20 GB zal het hem niet hangen ... cache is handig als je een hardcore gamer bent

• Topic Starter Topic Starter
Oké, dan wordt het toch die 300GB Maxtor schijf met het Kingston geheugen, bedankt mannen!

Ik zou een externe HD kopen, met die ide harddisk ben je niet veel
meer als je een nieuwe pc koopt

Het Asus moederbord wat hij heeft heeft nog geen USB 2.0...

Dit is wel uitbreidbaar door een USB 2 interface kaartje bij te plaatsen maar heeft ie daar zin aan ?

ik volg hiekie.

Ik zou een externe HD kopen, met die ide harddisk ben je niet veel
meer als je een nieuwe pc koopt

Een externe gaat volgens mij wel redelijk snel kapot. Een oom van mij heeft er in en periode van misschien een jaar ofzo al 2 kapot. Hij heeft iedere keer gewoon meteen een nieuwe gekregen, maar het blijft jammer van de data waar je geen backup van hebt.

(het kan uiteraard zijn dat ie gewoon dikke pech heeft gehad)

Waarom zou ik meer geld besteden aan een externe schijf? Ik hoef mijn schijf niet overal naartoe te slepen, als mensen iets van mij willen hebben komen ze het maar halen :P.. Daarnaast, het werkt trager lijkt mij...

Mijn broertje heeft al een hele tijd een 320gig externe hd, voor hetzelfde geld heb ik er nu nog 512 intern geheugen bij + het is sneller..

Een nieuwe pc koop ik wss de komende jaren niet, dan is dit niet zo'n gekke investering leek mij, maar ik kan die HD toch nog gewoon gebruiken als ik een nieuwe pc heb straks? Of kan dat niet?

@CoD: dat verhaal heb ik nog nooit eerder gehoord, dus speelt ook niet mee in mijn overweging

Een nieuwe pc koop ik wss de komende jaren niet, dan is dit niet zo'n gekke investering leek mij, maar ik kan die HD toch nog gewoon gebruiken als ik een nieuwe pc heb straks? Of kan dat niet?

Normaal wel...

Er zal altijd wel een controller op het moederbord nodig zijn voor de cd/dvd spelers...zolang deze een ide controller gebruiken zul je je harde schijven kunnen blijven gebruiken. Als je ziet dat ze ook moederborden beginnen maken met ENKEL sata controllers wordt het voor jou tijd om een nieuw moederbord aan te schaffen :) Maar dat gaat nog ff duren denk ik...Dus om op je vraag te antwoorden: ja :)

Dusja zoals hiekie zegt: goede keuze :)

Kijk, dat mag ik graag horen :)

graag gedaan :)

Terug
Naar boven