- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
hallo mensen,
na een paar eerdere(gefaalde) pogingen tot loggen ben ik nu toch weer van plan om te gaan loggen.
reden/motivatie hiervoor is dat ik bezig ben met een nieuwe homegym op te bouwen.
gisteren een olympische stang van musclepower aangeschaft. (foto's/details staan bij review)
komende week koop ik 2e hands een powermark 415 squatrack. en een powermark flat bench had ik nog staan.
en daarnaast heb ik nog een pull up stang, dip station en een 45 graden back extention bankje
nu nog alleen schijven aanschaffen. en daarna nog wat uitbreiden met dingetjes zoals een gewichtvest en plyobox(heelaas niet al te hoog want dan stoot ik mijn hoofd
)zodra alles binnen post ik wel wat foto's
doel is voornamelijk kracht en snelheid (power) en eventueel een klein beetje massa. maar niet te veel want ik moet/wil binnen mijn gewichtklasse blijven voor mijn wedstrijden. op dit moment judo, en heel soms BJJ.
stats:
gewicht: ongveer 80kg
vet percentage: rond de 10
squat: 130(high bar)
deadlift: 140(double overheand grip)
bench: 100 (wel lang geleden)
press: 60(flinke schouder blessure gehad, dus moet waarschijnlijk weer een beetje opbouwen)
de schouder blessure is nogsteeds niet 100% over. vooral nog gevoelig in oefeningen zoals bench, push ups en pull ups dus die zal ik op het moment nog even niet kunnen doen.
na een paar eerdere(gefaalde) pogingen tot loggen ben ik nu toch weer van plan om te gaan loggen.
reden/motivatie hiervoor is dat ik bezig ben met een nieuwe homegym op te bouwen.
gisteren een olympische stang van musclepower aangeschaft. (foto's/details staan bij review)
komende week koop ik 2e hands een powermark 415 squatrack. en een powermark flat bench had ik nog staan.
en daarnaast heb ik nog een pull up stang, dip station en een 45 graden back extention bankje
nu nog alleen schijven aanschaffen. en daarna nog wat uitbreiden met dingetjes zoals een gewichtvest en plyobox(heelaas niet al te hoog want dan stoot ik mijn hoofd
)zodra alles binnen post ik wel wat foto'sdoel is voornamelijk kracht en snelheid (power) en eventueel een klein beetje massa. maar niet te veel want ik moet/wil binnen mijn gewichtklasse blijven voor mijn wedstrijden. op dit moment judo, en heel soms BJJ.
stats:
gewicht: ongveer 80kg
vet percentage: rond de 10
squat: 130(high bar)
deadlift: 140(double overheand grip)
bench: 100 (wel lang geleden)
press: 60(flinke schouder blessure gehad, dus moet waarschijnlijk weer een beetje opbouwen)
de schouder blessure is nogsteeds niet 100% over. vooral nog gevoelig in oefeningen zoals bench, push ups en pull ups dus die zal ik op het moment nog even niet kunnen doen.

je zult binnenkort wel meer lezen
die superset voelde wel lekker