XXL Nutrition

Nieuwe komische serie gezocht!

willem9

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
761
Hebben mijn DBB-vrienden goede tips voor komische series die ik zeker moet kijken? Heb Entourage bijna uitgekeken en ben op zoek naar iets nieuws.
Andere dingen die ik ook erg goed vond waren The Office en Curb Your Enthusiasm. Die laatste is waarschijnlijk de geniaalste serie ooit, dus als je die nog niet gezien hebt, sowieso kijken.
Dat zijn een beetje mijn voorkeuren, dus als je nog interessante dingen weet in dat genre, please let me know!

Ik zie dat je The Office al noemde. Mocht dit de Amerikaanse versie zijn, raad ik je de originele UK versie aan. Ik ben van beiden een liefhebber maar het origineel is toch wel twee klassen beter.

Entourage is great, ook uitgekeken.

Overgestapt naar how i met your mother, draait al langer maar als je em nog niet gekeken hebt is het zeker een aanrader.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie dat je The Office al noemde. Mocht dit de Amerikaanse versie zijn, raad ik je de originele UK versie aan. Ik ben van beiden een liefhebber maar het origineel is toch wel twee klassen beter.

Uiteraard beiden al gezien. Was eerst ook gek van de Britse versie, maar Steve Carrell en "Dwight" zijn toch wel geniaal in de US Versie.

Entourage is great, ook uitgekeken.

Overgestapt naar how i met your mother, draait al langer maar als je em nog niet gekeken hebt is het zeker een aanrader.

Neen, HIMYM vind ik niet zo leuk. Bedoel dus niks met een lachband ofzo.

Niemand kan zelfs ook maar in de schaduw staan van David Brent en Gareth. Trouwens, die n*ger en die latino homo zijn langzaamaan mijn favoriete karakters geworden in de US variant :)

Arrested development...

It ain't easy being white, it ain't easy being brown... Het werkt elke keer :D

Scrubs
Friends
Californiacation
3th Rock from the sun
Married with children

That 70 's show vind ik persoonlijk een aanrader.

Misschien reno 911? :D

Laatst bewerkt:
Nou..
ook Geniaal...

2and a half men

Charlie leeft echt t leven zoals je wilt.. en Alan zoals het uiteindelijk gaat haha!

Simpsons blijft geniaal, southpark ook, familyguy net zo. Joey is ook aan te raden als je van flauwe humor houdt.

Californication zag ik al voorbij komen.. zijn zeker awseome!!:)

Mijn favo's blijven toch:
King of queens,
scrubs,
the big bang theory,
married with children,
Bottom
Seinfeld
Frasier
cheers

Ik vraag me af of mensen bij sommige series ook echt daadwerkelijk in de lach schieten, of dat ze het gewoon alleen maar leuk vinden om te kijken :o

Ik vraag me af of mensen bij sommige series ook echt daadwerkelijk in de lach schieten, of dat ze het gewoon alleen maar leuk vinden om te kijken :o

goh elke serie heeft zo wel z'n ups and downs eh...bijvoorbeeld bij de big bang theory moet ik maar een paar keer lachen en voor de rest vind ik het leuk om zien terwijl ik bij frasier, married with children, seinfeld, scrubs..ach de hele rest van die winkel die ik boven neerschreef de hele tijd krom lig :D

3rd Rock From The Sun
King Of Queens!!!
Everybody Loves Raymond!!!
2 And A Half Man!!!
According To Jim!!!
That 70's Show maar die kwam al voorbij..

Zo :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Neen. Absoluut geen Big Bang Theory, Friends, That 70's show, .. ofzo. Dat is niet wat ik zoek.
Scrubs of Reno 911 lijkt mij al wat beter.
Iemand die iets vergelijkbaar aan Curb Your Enthusiasm kent?

Big bang theory sowieso haha, lig altijd in een deuk om die Sheldon :D

Becker

Speelt Ted Danson in, die dacht ik ook in curb your enthusiasm speelt.

Terug
Naar boven