XXL Nutrition

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Was afgelopen weekend aan The Mandalorian begonnen, erg leuke serie zeg! Jammer dan ik nu alle afleveringen al gezien heb. Moet nu elke week op een nieuwe wachten, maar ik hoop dat er nog heel veel van gaat komen.

Ik wacht meestal tot de series volledig is uitgezonden en dan kijk ik de 5 seizoenen of zo uit in een maand. Ik wil geen serie gedurende 2 jaar volgen en dan te horen krijgen dat de serie werd gecancelled.
Was afgelopen weekend aan The Mandalorian begonnen, erg leuke serie zeg! Jammer dan ik nu alle afleveringen al gezien heb. Moet nu elke week op een nieuwe wachten, maar ik hoop dat er nog heel veel van gaat komen.
C

Ik wacht meestal tot de series volledig is uitgezonden en dan kijk ik de 5 seizoenen of zo uit in een maand. Ik wil geen serie gedurende 2 jaar volgen en dan te horen krijgen dat de serie werd gecancelled.

C
Hoe gaat het nu met u en uw gezondheid?

C
En hoe weet je of het na de 5 seizoenen niet het geval is?

Zit in die aflevering niet zo een knakker die een hond aftrekt?

Waarschijnlijk. Tenminste ik mag hopen dat die hier al vaker voorbij is gekomen. Onderstaand de beste serie die ik tot nu toe heb gezien.

Alle seizoenen?

Seizoen 1 heb ik het over. Seizoen 2 mwah. 3 moet ik nog kijken.

Deze nog niet voorbij zien komen. Het moet wel je genre zijn. Alle seizoenen gezien 9/10.

Nu ik toch bezig ben. Allemaal een beetje hetzelfde genre, duistere muziek en producer.

Laatste toevoeging.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven