- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
![]()
Van dezelfde schrijver als gomorrah. Zelf nog niet gezien.
Ik heb hem uitgeken. Ik vond het een toppertje.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Van dezelfde schrijver als gomorrah. Zelf nog niet gezien.
Ja.
CWas afgelopen weekend aan The Mandalorian begonnen, erg leuke serie zeg! Jammer dan ik nu alle afleveringen al gezien heb. Moet nu elke week op een nieuwe wachten, maar ik hoop dat er nog heel veel van gaat komen.
Hoe gaat het nu met u en uw gezondheid?Ik wacht meestal tot de series volledig is uitgezonden en dan kijk ik de 5 seizoenen of zo uit in een maand. Ik wil geen serie gedurende 2 jaar volgen en dan te horen krijgen dat de serie werd gecancelled.
C
En hoe weet je of het na de 5 seizoenen niet het geval is?Ik wacht meestal tot de series volledig is uitgezonden en dan kijk ik de 5 seizoenen of zo uit in een maand. Ik wil geen serie gedurende 2 jaar volgen en dan te horen krijgen dat de serie werd gecancelled.
C
Waarschijnlijk. Tenminste ik mag hopen dat die hier al vaker voorbij is gekomen. Onderstaand de beste serie die ik tot nu toe heb gezien.
Seizoen 3 gekeken. Een stuk beter dan seizoen 2. Het duistere psychopatische sfeertje uit seizoen 1 is redelijk nagebootst. Seizoen 1 blijft zonder discussie een meesterwerk.