Fitness Seller

nieuwe kuur (Boldenon, Test. enanth., Winstrol tabs)

Thorwulf

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Beste mensen,

Hopelijk kunnen jullie me helpen met m'n nieuwe kuur.
Ik ben van plan:
week 1 t/m 6
Boldenon, Test enanthaat en Proviron (50mg/dag)
week 7 t/m 9
Winstrol tabs (30mg/dag, afbouwen week 9)
week 10 t/m 12
Nolvadex (40mg, 30mg, 20mg)
bovendien Clen in week 9 en 10 (0,1-0,3mg)

Ik twijfel over de doseringen Boldenon en enanthaat. Wanneer sluit het goed aan op de 30mg Winstrol? Ik wil es een beetje lief zijn voor m'n lever en dus de nadruk leggen op de enanthaat.
Verder vroeg ik me af of HCG in week 7 en 10 slim is. Ik verwacht niet teveel oestrogenen maar het is toch 9 weken androgenen.

Groeten, Thorwulf

• Topic Starter Topic Starter
Het wordt waarschijnlijk trouwens 100 mg Proviron, maar dat verandert weinig aan mijn eerdere vragen.

Misschien helpt het je stats, trainings- en kuurverleden erbij te vermelden?

Ik zou de boldenone en test. zeker tot week 10 oprekken.

Week 1-10 : 500mg Test. Enth. / 400mg Boldenone
Week 4-10 : 50mg Proviron /d (indien nodig!)
Week 7-10 : 30mg Winstrol /d (afbouwen niet noodzakelijk imo)
Week 10-12 : 2500IU/2500IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen
Week 12-13 : 40mg Nolvadex /D
Week 14-15 : 20mg Nolvadex /D

Waarvoor wil je de clen precies gebruiken? Als cortisol blokker? Of om meteen droger te worden?

waarom winstrol en proviron? wat is je doel eigenlijks massa of cutten snap het niet echt.

De clen is als cortisol-blokker na de kuur, niet om af te vallen.

Bedankt voor de suggestie van de doseringen. Ik ben wel van plan eerder te stoppen met de injecties. Ik wil de lange esters uit m'n systeem hebben voor ik aan de nakuur begin.

Voor mij is dit een massakuur maar dat is het natuurlijk niet. Ik doe naast BB aan atletiek en moet altijd droog zijn. Ik neem veel Proviron tegen het aromatiseren, ook al kost het me misschien een deel van de groei.

Dit is m'n 4e kuur. Eerder puur DHT-middelen.

Ik ben 1.98m lang, weeg 95 kilo en weet m'n vetpercentage niet, maar het is laag.

Thorwulf zei:
Voor mij is dit een massakuur maar dat is het natuurlijk niet. Ik doe naast BB aan atletiek en moet altijd droog zijn. Ik neem veel Proviron tegen het aromatiseren, ook al kost het me misschien een deel van de groei.

Dit is m'n 4e kuur. Eerder puur DHT-middelen.

Ik ben 1.98m lang, weeg 95 kilo en weet m'n vetpercentage niet, maar het is laag.

dan zou ik zeggen doe het zoals het hier een paar post boven word gezegt. maar laat of de winny of proviron vallen.

MrJ zei:
Misschien helpt het je stats, trainings- en kuurverleden erbij te vermelden?

Ik zou de boldenone en test. zeker tot week 10 oprekken.

Week 1-10 : 500mg Test. Enth. / 400mg Boldenone
Week 4-10 : 50mg Proviron /d (indien nodig!)
Week 7-10 : 30mg Winstrol /d (afbouwen niet noodzakelijk imo)
Week 10-12 : 2500IU/2500IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen
Week 12-13 : 40mg Nolvadex /D
Week 14-15 : 20mg Nolvadex /D

Waarvoor wil je de clen precies gebruiken? Als cortisol blokker? Of om meteen droger te worden?

Trouwens, het is toch beter gelijk een anti-oestrogeen onder de HCG te zetten, of anders de HCG nog tijdens de kuur te nemen?

!!BarmaN!! zei:
dan zou ik zeggen doe het zoals het hier een paar post boven word gezegt. maar laat of de winny of proviron vallen.

Ik laat ze toch staan denk ik. Ik probeer zonder vet en vocht uit de kuur te komen. Liever zelfs geen vocht tijdens de kuur.

als ik je zo hoor weet niet echt het verschil tussen verschillende as. winstrol en proviron hebben vrijwel de zelfde werking. enigste verschil is is dat winstrol nog lichtelijk anabool is en proviron puur androgeen.

Op zich weet ik dat wel hoor, zeker de DHT-middelen ken ik goed.
Ik neem proviron omdat ik niet 9 weken een 17-alk. wil slikken. Bovendien remt deze dosering proviron het aromatase beter en bezet tegelijk meer SHBG.
Verder wil ik eens kijken welke progressie ik boek op een paar weken testosteron zonder Winstrol. Dat is anders dan ik gewend ben. Van de Proviron ga ik naar alle waarschijnlijkheid zowiezo niet groeien. Als ik echt geen vocht wil en toch zo min mogelijk DHT kan ik natuurlijk ook wat Nolva slikken ipv Proviron? Wel nog slechter voor de groei!

dan doe je het toch zoals je zelfwild.

Ik begrijp wel dat het allemaal raar klinkt voor echte BB-ers maar ik ben een loper (vooral 400m) en ben meer op zoek naar kracht dan naar massa. Toch wil ik eens kijken hoe test voor mij uitpakt.

Zou de hcg wel minderen! Dat zijn aardige hoeveelheden.

Terug
Naar boven