MuscleMeat

nieuwe kuur in 2013 test mast tren

Dynastie

Novice
Waardering
0
hallo

ik wil volgend jaar een nieuwe kuur doen

week 1-6 clen + t3 clen 2 weken on 2 weken off
week 1-4 stanazolol 40 mg
week 1-9 test 500mg
week 1-9 tren 600mg
week 10-18 test 750mg
week 10-18 mast 400mg
nakuur clomid + arofixen

beetje meer info aub,je doel,gewicht,kuur ervaring

• Topic Starter Topic Starter
ik heb verschillende kuurtjes gehad mijn stats zijn niet echt geweldig vanwege psysche reden mijn doel is meer kracht droger en massa maar vind je dit een heftig kuurtje 18 weken aan test te hogen dosses wat zou ik van deze kuur kunnen verwachten

ik zou het simpeler doen en maak er een bulk-cut kuur van
1000 test-e 1-10
250 test-e 11-20
400 tren-e 11-20
400 mast-e 11-20
hcg 500 iu 2-22
nolva 20mg 23-28
eerste deel bulk en daarna rustig aan cutten.

ik heb verschillende kuurtjes gehad mijn stats zijn niet echt geweldig vanwege psysche reden mijn doel is meer kracht droger en massa maar vind je dit een heftig kuurtje 18 weken aan test te hogen dosses wat zou ik van deze kuur kunnen verwachten

Stats niet geweldig omwille psychische redenen en dan wel een high dose Test/Tren cycle overwegen; psychose gegarandeerd in dat geval, hoop dat je jezelf daarvan enigszins bewust bent...

ja daar ben ik ook wel van bewust maar je leeft maar een keer maar moet ik vanwege me stoornis niet gaan kuren dat vind ik een beetje onzin en die psychose kan ik ook zonder het kuren krijgen

ik zou het simpeler doen en maak er een bulk-cut kuur van
1000 test-e 1-10
250 test-e 11-20
400 tren-e 11-20
400 mast-e 11-20
hcg 500 iu 2-22
nolva 20mg 23-28
eerste deel bulk en daarna rustig aan cutten.

ja is ook een optie maar krijg je van alleen die 1 gram test geen enorme vocht en gaat die 250mg test in week 11-20 nog wat doen dan het kan als basis

als jij niet schoon eet word je op een gram test een enorme vochtbol ja dat klopt, en dat je alleen al moet vragen of 400 tren wat gaat doen zegt voor mij genoeg dat je niet veel verstand heb van AAS!!! Dat 2e deel van die kuur is namelijk juis een enorme knalkuur waar je lekker je vocht mee wegtrekt droger ken worden en nog een beetje massa kan winnen ook.

ja daar ben ik ook wel van bewust maar je leeft maar een keer maar moet ik vanwege me stoornis niet gaan kuren dat vind ik een beetje onzin en die psychose kan ik ook zonder het kuren krijgen
Heb je toevallig ook een laag IQ?

Als je per se wilt gaan kuren ga dan niet een middel nemen wat geestelijk zwaar is en al helemaal bij jou. Er zijn in jou geval betere opties.

daarnaast is na een week of 10 de rek er wel uit. Ik zou dan of OFF gaan of gaan bridgen.

Cutten na bulken is toch niet goed kerel, door veel aas en veel eten en veel massa aankomen gooi je je onderhoud ver naar boven.

Daar dan meteen onder zitten, beter doe je het andersom of ga je 8 weken bridgen en met je voeding spelen.

oke ik ga mijn kuur aanpassen

week 1-6 clen + t3 clen 2 weken on 2 weken off
week 1-12 test E 500mg
week 1-10 tren E 400mg
nakuur arofixen

me vorige kuur was deze kuur met lager dosses en dat was ook goed bevallen en de rest van de gear bewaar ik voor de winter

Oja ik heb geen laag iQ ik heb een score van 110

Groetjes

Onzin? Oke... Eerste keer tren neem ik aan?

Als je al problemen hebt dat je psychose kan krijgen dan moet je zeker tren gaan proberen(NOT SERIOUS)

nee is niet mijn eerste keer tren en die psychose valt ook wel mee
krijg geen wanen ofzo

Zou je zeker wat meer verdiepen in tren. Mocht je toch echt willen kuren dan zou ik het simpel houden. 500test met 400mast ofzo. Zeker geen tren.

Ik vind het ook zeker geen excuus dat je door psychische redenen geen top stats hebt. Dat is natuurlijk onzin. Als jij al flink gekuurt hebt en nog steeds k*t stats hebt dan veranderd dat nu niet opeens na een zwaardere kuur. Je eet en traint waarschijnlijk gewoon te slecht. Tuurlijk kunnen psychische problemen invloed hebben op je fysiek. Ikzelf heb dat ook gemerkt in tijden van flinke stress. Maar ik heb het idee dat het bij jou iets anders ligt.

Hallo ik heb ook is een vraagj? Maar ik weet nog niet goed
Hoe ik het moet posten :p ik zou Gwn willen weten als er goeie Kuuren bestaan
Om overtollig vet aan de buik rapper weg te krijgen
Want ik train nu al efkes en ik zie daar geen vorderingen is.

Al vast bedankt voor het antw ;)

Kuurtje Nederlands schijnt tegenwoordig erg effectief te zijn...

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 08:04 ----------

Kuurtje AAS-regels is natuurlijk in de wintermaanden altijd een goede tweede optie...

Dus da zou goed zijn om alle overtollig vet weg te krijgen ? Want ik ben 35kilo vermagert geweest drm het probleem

Terug
Naar boven