AndroidHealthClinic

nieuwe kuur na herstel operatie graag mening

Afbouwen hoeft niet maar goed nakuren wel. Nakuur starten in week 10.

Zorg je ook nog voor een aromatase remmer of wil je weer gyno oplopen?

Ik ben geen expert op het gebied van anabolen maar volgens mij zijn dit enkele dingen die beter zou kunnen veranderen:

-kuur 10 weken laten doorlopen ipv 8
-week 8 iig dezelfde dosis test injecteren als week 2 tm 7
-nakuur pas 2 weken na laatste injectie testosteron starten beginnen
-Winstrol 50 mg eod voor 6 weken. Tijdens de laatste 4 weken van de testosteron en in de 2 weken tussen laatste testo injectie en de nakuur. (Winstrol werkt namelijk kort en is dus weer snel uit je bloed.)
- deca toevoegen aan je kuur

Lijkt me wel zo handig om eerst topicstarter zn stats te weten voordat we gaan vertellen wat ie moet gaan doen...

Volledig aKKOORD mee Testboy!
Ook eerst de vraag waaraan je geopereerd bent?

80 kg en dat na 7 kuren?? jij eet toch niet.

inderdaad zou eerst je voedingsschema wat aanpassen want zoveel gekuurd en dan zo weinig wegen of je hebt zeker geen nakuur gepakt, kan van alles zijn maar let goed op je voeding zou ik zeggen

en wat is je doel eigenlijk?

t*ring he...ik denk je weegt minimaal 95-100 na 7 kuren waarvan enkele zware.

• Topic Starter Topic Starter
muaythai zei:
en wat is je doel eigenlijk?
toen ik begon met trainen woog ik 59 kilo en toen was ik 18 jaar en vanaf me 20 pas aan het kuren dus 21 kilo in 3 jaar.
mijn vrienden doen zo een beetje hetzelfde en ik ben nog de grootste van allemaal. maar heb ik het zo verkeerd gedaan dan?

nou ja denk ik wel 7 kuren waarvan een aantal zware en dan 80 kilo wegen lijkt me niet egt lekker...
waren al de spulletjes die je had wel echt.
en ik denk dat je voeding ook niet egt op orde is..
maarja succes met je 8ste kuur

Die 21 kilo had je naturel kunnen pakken, dus dan had je 80 kilo gewogen voordat je ging kuren. Nu weeg je na 7 kuren 80 kg.

STRICTLY forbidden om zo met roids om te gaan imo.

ik ben het zwaar met je eens black knight!!

je kon gewoon tot je 22 ste of 23 ste jaar droog trainen en dan een mooie kuur pakken met een nakuur en met een goede voedingsschema erbij, dan had je in mijn ogen veel betere resultaten geboekt, maar ik weet nog steeds niet wat je doel is..

wat ik je wil duidelijk maken is dat je niet zomaar een spuit moet zetten voor als je nog niet eens wat jhe wilt, je zou wel groeien maar alles zal weer weggaan en die 21 kilo is egt niet veel als je het gaat vergelijken met je aantal kuren dat is dan 2 kilo per kuur!!

80kg bij die lengte na zoveel kuurtjes! srry kerel maar jij bent echt het stereo-typ van een gebruiker die er de ballen verstand van heeft en niet de moeite neemt eerst eens een paar jaar naturel te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Black Knight zei:
Die 21 kilo had je naturel kunnen pakken, dus dan had je 80 kilo gewogen voordat je ging kuren. Nu weeg je na 7 kuren 80 kg.

STRICTLY forbidden om zo met roids om te gaan imo.
nou ja het zal allemaal wel ik zal binnenkort wel eff wat fotos posten.
ik denk dat menig van jullie daar nog een dikke punt aan kunnen zuigen.
want als ik sommige fotos bekijk komt het niet eens in de buurt. maar ja ik ga in ieder geval gewoon door..

dat zal wel meevallen denkik met dat puntje zuigen aan je foto's

strictly zei:
nou ja het zal allemaal wel ik zal binnenkort wel eff wat fotos posten.
ik denk dat menig van jullie daar nog een dikke punt aan kunnen zuigen.
want als ik sommige fotos bekijk komt het niet eens in de buurt. maar ja ik ga in ieder geval gewoon door..

Joh, doe nou gewoon je voordeel met de punten die je worden aangereikt, in plaats van in de verdediging te schieten. Dat laatse siert je namelijk niet.

Succes met je kuur, en zorg dat je goed geïnformeerd bent :thumbup:

ja kerel het wel net zo handig om te weten wat je in je lichaam spuit en hoe je ermee om moet gaan (niet dat ik de goere op dit gebied ben) zodat je niet terug valt naar je "oude" zelf.
en idd 80 kg vs. 7 kuren?!?!?!

Terug
Naar boven