XXL Nutrition

Nieuwe kuur vlak voor zomer.

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik wil vlak voor de zomer met de volgende kuur beginnen, het is alleen maar bedoeld om massa aan te zetten.Ik heb nog nooit testo's gespoten maar zat te denken aan dbol met sustanon.

WEEK SUPPLEMENT/MG SUPPLEMENT/MG
1 SUSTANON/250MG DBOL/25MG DAG
2 SUSTANON/250MG DBOL/30MG DAG
3 SUSTANON/500MG DBOL/30MG DAG
4 SUSTANON/500MG DBOL/30MG DAG
5 SUSTANON/500MG DBOL/25MG DAG
6 SUSTANON/500MG DBOL/25MG DAG
7 SUSTANON/500MG DBOL/20MG DAG
8 SUSTANON/500MG Clomid/100 mg dag
9 Nakuren met clomid 50mg/dag

Ik zou graag jullie mening weten over deze kuur...zal ik dr nog aan sleutelen of zit t goed zo.

warom sustanon eerste weken 250mg?

doe gewoon

sustanon 500mg 1/10
d-bol 30mg 1/4 of 6week van maken

clomid 2week naar de laatse injectie mee beginnen!

ik zou de kuur omdraaien wat betreft de sustanon!! 250mg de laatse 2 weken.
d-bol zou ik konstant houden op 30mg p.d. en de laatse week iedere dag 1 tab minder per dag en zo afbouwen.
clomid zou ik pas starten 2 weken na de laatste injectie en dan 1 week 100mg p.d. en de 2de week 50mg p.d.
nolvadex lijkt me absoluut niet nodig omdat deze kuur niet zo heel erg zwaar is.
zorg wel dat je goede susta,s koopt want susta wordt onwijs veel gefaked en groentjes tuinen er mega makkelijk in!!!!!!

dbol constant houden........verder kun je misschien beetr test enth of cyp pakken. Als je toch perse sust wilt neem dan een frontload van 750 of 100 mg de eerste 2 a drie weken verder niks op of afbouwen en langer nakuren dan 2 weekjes

7 weken d-boll is teveel,niet opbouwen of afbouwen zoals je al kunt lezen gelijk houden
en op max 6 weken ook de sust niet opbouwen,gelijk houden of frontload nemen

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt voor de info...hier kan ik wel verder mee.

heeft het nut dan om het om te draaien die sus.. 2weken 500mg en dan 6weken 250??? anders doe ik dat ook!

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven