Hiro
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Omdat ik over een paar weken op kamers ga heb ik een nieuwe laptop nodig
Ik zit al een paar dagen op internet te zoeken naar een goede laptop, maar ik kom er echt niet uit met zoveel keuze. En meestal als ik een goede tegenkom is of de CPU of de GPU slecht. Mijn budget ligt rond de 1500 euro. Hij zal gebruikt worden voor films, internet, school en om te gamen (Crysis, Starcraft 2, RA3 bijv).
Nu kwam ik deze 2 laptops tegen De Acer Aspire 8920-934G64BN en de 15C27+ (Wel zonder Windows) . Welke lijkt jullie beter? Of misschien weten jullie wel betere laptops, dan is het nog beter.
Ik zit al een paar dagen op internet te zoeken naar een goede laptop, maar ik kom er echt niet uit met zoveel keuze. En meestal als ik een goede tegenkom is of de CPU of de GPU slecht. Mijn budget ligt rond de 1500 euro. Hij zal gebruikt worden voor films, internet, school en om te gamen (Crysis, Starcraft 2, RA3 bijv). Nu kwam ik deze 2 laptops tegen De Acer Aspire 8920-934G64BN en de 15C27+ (Wel zonder Windows) . Welke lijkt jullie beter? Of misschien weten jullie wel betere laptops, dan is het nog beter.