AndroidHealthClinic

Nieuwe Laptop

Hiro

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Omdat ik over een paar weken op kamers ga heb ik een nieuwe laptop nodig :) Ik zit al een paar dagen op internet te zoeken naar een goede laptop, maar ik kom er echt niet uit met zoveel keuze. En meestal als ik een goede tegenkom is of de CPU of de GPU slecht. Mijn budget ligt rond de 1500 euro. Hij zal gebruikt worden voor films, internet, school en om te gamen (Crysis, Starcraft 2, RA3 bijv).

Nu kwam ik deze 2 laptops tegen De Acer Aspire 8920-934G64BN en de 15C27+ (Wel zonder Windows) . Welke lijkt jullie beter? Of misschien weten jullie wel betere laptops, dan is het nog beter.

Koop een Apple MacBook (Pro) en zet er Bootcamp op, ik kan Crysis foutloos spelen en zonder overspringen op Graphics @ High :) En het design is ook mooi, heel dun ook, beter dan die koektrommels van windows :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ja de design van MacBook is echt mooi, maar is wel wat duurder dan deze.. Ik zou wel niet zeggen dat je met een MacBook Crysis op high zou kunnen spelen met de hardware wat erin zit. Misschien toch even naar kijken, bedankt :)
En ik heb gelezen dat Centrino 2 binnenkort uitkomt, een nieuwe reeks CPU's dus. Is het de moeite waard om daarop te wachten of zullen deze gewoon te duur zijn?

Terug
Naar boven