MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom niet de Dell?
i5 3,2ghz processor.
8gb geheugen
1920x1080 beeldscherm
1TB hdd
2GB AMD 7730M vkaart
729 euro maar met de kortingsacties van dell heb je hem voor 611euro.
Ik heb deze vandaag zelf besteld.

De 2e code geeft je 50euro korting
[Link niet meer beschikbaar]
Hier staat het ook uitgelegd maar ik zal zien of ik het zo duidelijk kan maken. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1508648/0
Schrijf je hier in als student. Het maakt niet uit welke school je invult, wordt niet gecontroleerd. Dit is goed voor 10% korting.
[Link niet meer beschikbaar]
Vervolgens ga je via deze link http://www.dell.nl/vip je laptop opzoeken. Het makkelijkste is door boven op winkelen te drukken, dan laptops en dan de inspiron 15r se. Zo krijg je ook nog epp korting van een paar %. Vervolgens vul je de code in die je per email hebt gekregen door het aanmelden als VIP, en de eerste code van 50 euro korting. Als het goed is kom je nu op 611euro uit als je geen extra's hebt gekozen verder.
Ik moet er wel bijzeggen dat de levertijd iets langer is als die 5september die er staat. Ik heb per bankoverschrijving betaald en kreeg een mailtje over 19 september. Waarschijnlijk komt hij wel eerder maar dan weet je het even.

Waarom niet de Dell?
i5 3,2ghz processor.
8gb geheugen
1920x1080 beeldscherm
1TB hdd
2GB AMD 7730M vkaart
729 euro maar met de kortingsacties van dell heb je hem voor 611euro.
Ik heb deze vandaag zelf besteld.
acer aspire halen ofzo
waren er laatst een paar van in de aanbieding
Voor het geld moet het wel een vrij goede laptop zijn ja. Wil je een betere videokaart of processor gaat t je een stuk meer kosten. Wat wil je ermee doen? Nieuwe games zul je bv niet op het hoogste kunnen gaan spelen, maar een gaminglaptop kost je dan ook minstens 1000euro volgens mij.
Je krijgt een email van de VIP club en daarin staan 2 codes voor 10% korting. Volgens mij hoor je die email vrij snel te krijgen.
Wat betreft de laptop hierboven voor 700euro. Hij is een stuk groter, is maar net wat je wilt. Daarnaast heeft de hdd 250gb minder ruimte en is het geen full hd scherm. Of de grafische kaart beter is of niet durf ik niet te zeggen.
Voor studiecomputer zal de dell echt wel voldoen Jochem. Wat games spelen moet ook wel lukken maar ik ben niet echt bekend met de eisen daarvoor. Vooral de grafische kaart zal een probleem worden maar dat is met alle laptops in deze prijsklasse zo. Voor een gaminglaptop kun je bv kijken naar Alienware maar die beginnen bij 1149. Lijkt me wat overdreven voor af en toe een game.

Al zal ik dat zelf op de console doen.Ik kocht een 14 maand geleden de volgende voor 999 euro. Nu kost hij 700.
http://www.vandenborre.be/laptop-pc-mac-tablet-pc/acer-v3-771g-53238g75makk
Ik heb deze naast een tiental andere merken geplaatst en vergeleken, in de winkel. Hij is veruit de beste voor die prijs.
Je krijgt een email van de VIP club en daarin staan 2 codes voor 10% korting. Volgens mij hoor je die email vrij snel te krijgen.
Wat betreft de laptop hierboven voor 700euro. Hij is een stuk groter, is maar net wat je wilt. Daarnaast heeft de hdd 250gb minder ruimte en is het geen full hd scherm. Of de grafische kaart beter is of niet durf ik niet te zeggen.
Voor studiecomputer zal de dell echt wel voldoen Jochem. Wat games spelen moet ook wel lukken maar ik ben niet echt bekend met de eisen daarvoor. Vooral de grafische kaart zal een probleem worden maar dat is met alle laptops in deze prijsklasse zo. Voor een gaminglaptop kun je bv kijken naar Alienware maar die beginnen bij 1149. Lijkt me wat overdreven voor af en toe een game.
Dat zal wel inderdaad. De Dell heb je ook met i7 processor trouwens, dan kom je op 849 euro. Als je hier ook die korting op kunt krijgen zou je op 719 uitkomen. Is het 100euro waard om van i5 naar i7 te gaan als de rest hetzelfde blijft? Ik zie dat de i7 ook quadcore is en de i5 dual core. Zal dit dan toch een betere keus zijn? Ik heb mijne al besteld maar kan hem waarschijnlijk nog wel wijzigen aangezien de betaling ook nog niet is verwerkt.
Ik zal eens zien of ik hem tot 719euro kan krijgen.
Is dit een beetje een rappe computer? Ik zoek er eentje met een redelijk goeie videokaart/processor.