AndroidHealthClinic

Nieuwe laptop

edit, je was mij voor ;P

Beetje jammer alleen dat die een 2 core i7 is @ 2 Ghz (weliswaar met een turbo tot 3,1 en met Hyper-Threading). De resolutie is 1366 x 768, niet echt meer van deze tijd. HDD is 500GB i.p.v. 1TB. Hij is wel relatief licht. Op zich maakt Asus best goede laptops.

Voor school: een flut laptopje van 15 inch van marktplaats.
Voor thuis: een i7 core 2.4ghz desktop met 22 inch van Samsung.

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet mijn huidige bestelling (i5) nu eerst annuleren en wachten tot het geld bij hun is overgeschreven wat pas maandag of dinsdag is. Dan kunnen ze het terugstorten wat ook een week duurt. Dan kan ik pas de nieuwe bestelling plaatsen aangezien ik niet genoeg geld heb om ze beide tegelijk te betalen. Daarnaast had ik hem eigenlijk voor 15 september nodig. Vrij klote dus.

Ben uiteindelijk ook voor die Dell gegaan. Blijkt dat hij ook pas 13 september geleverd wordt, heb nog wel met credit card betaald ook. Achja denk dat het t wachten wel waard is.

Welke versie heb je gekozen? Ik wou mijne nog veranderen naar de i7 maar dat was nogal wat gedoe en nu staat ie al op in productie. Ik laat het ook gewoon bij de i5 aangezien ik er toch alleen maar films en serie op kijk en wat schoolwerk doe. Gamen doe ik straks op de PS4 en als ik ooit toch op de pc wil gamen kan ik beter een desktop kopen.

Trouwens nog een vraagje over die Toshiba. Er zit een Li-Ion 4cell accu in en dat is me net wat te weinig eigenlijk. Zou hier eventueel een 6 of 8cell in kunnen?

Kan waarschijnlijk wel, je bent 9 vd 10 keer wel je garantie kwijt als je de laptop openschroeft. Moet je even informeren.

Ja true das wel kont, maarja anders grote kans dat het een langzaam ding wordt (ssd voor opstart is toch stukken beter)
Of anders externe hdd bijnemen en daar alle troep opzetten

Terug
Naar boven