XXL Nutrition

Nieuwe Rammstein Album

Jah heb hem vanmorgen binnen gehaald. Mja ik ben niet zo'n extreme rammstein fan. Tot nu toe vind ik het (voor rammstein begrippen) ook niet zo'n heel sterk album, maar dat vond ik het vorige ook al niet echt. Vind de oudere cd's toch wel wat vetter. Maar het kan zijn dat ik deze mening bij moet stellen als ik hem wat vaker geluisterd heb.

• Topic Starter Topic Starter
Van het album Reise Reise, vind ik Steim um Stein en keine Lust het best. De rest viel idd tegen.

De oude cd's zijn beter, nog 30 % en dan is ie binnen. Ben benieuwd..

Staat ook wel een appart nummertje op, de titel Te Quiero Puta! zegt al genoeg :)

whehehe wat een titel :)

"Ich wil" ghehe

ik vind het best tegenvallen eigenlijk dat nieuwe album.

Thnx voor de info, nu downloaden die hap :)

Album is binnen en vind 'm tegenvallen :(

Geen een nummer die me echt aanspreekt helaas.

Ik vond hun oude sound van herzeleid en sehsucht ook veel beter, lekker kil en simpel, ook electronischer.

ik vond het album wel goed. :D

niet zo speciaal vind ik, al staan er een paar sterke nummers op imo. waar is het stevige metalwerk van vroeger gebleven?

Album is zeker niet zo sterk als de vorige, een nummer als 'klavier' en het nummer ' buck dich' worden echt niet geevenaard. Het klinkt allemaal wat kinderlijk vind ik. Ik zal hem nog eens een paar keer luisteren, misschien dat ie dan wat beter in het gehoor gaat liggen.

Moet zeggen dat hij na wat meerdere luisterbeurten toch wel steeds lekkerder in het gehoor komt te liggen. Er staan iets van 4 nummers op of zo die ten tijde van Reise Reise al geschreven waren. In eerste instantie zou dit album Reise Reise Vol 2 gaan heten maar daar is uiteindelijk toch vanaf gezien. Daarom ligt het geluid wel erg in het verlengde van het voorgaande album.

Oh dat wist ik niet, maar vooralsnog zet ik liever het nieuwe album van Devildriver op 'the fury of our makers hand' ..

wel ik moet zeggen: k heb ook een paar keer moeten luisteren voor ik het goed vond, maar rosenrot en te quiero puta zijn gewoon zalige nummers! het duet dat er op staat vond ik eerst ook afschuwelijk, maar dat verbeterd met elke keer ik er naar luister. K ga niet zeggen dat het hun beste album is, vond de eerste 2 ook vele beter, maar slecht vind ik het zeker niet!
Het is ook altijd handig om eens de vertaling van de teksten op te zoeken, van "spring" bijvoorbeeld...

Terug
Naar boven