Fitness Seller

Nieuwe supplementen bij Sportfood.nl

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
194
Dames en heren, wat mededelingen uit de supplementen rimboe:

Wij hebben een aantal interessante toevoegingen gedaan aan ons assortiment.

Allereerst een zeer compleet Creatine product: XXL Creatine Booster 2.
Dit hoogwaardige Creatine product bevat veel goede ingredienten voor een stevige groei ondersteuning en een snel herstel. Zo zitten er BCAA's in, Glutamine, Zink, Chroom, Dextrose, Taurine, vitamines, mineralen en natuurlijk Creatine.
Het mooiste van dit zeer complete product is de prijs:

€34,95 voor ruim 4 maanden voorraad! (kennismakings prijs- normale prijs is €39,95)
SportFood.nl voor sportvoeding

De voordelige Whey van Inner Armour heeft een heerlijke, nieuwe smaak erbij gekregen: Chocolate-Mint.
Smaakt als After Eights, eerst de Chocolade smaak en dan de frisse mint. Eindelijk eens een keer niet zo'n mierzoete, maar juist een lekkeer, frisse shake!

Voor een stevige energie stoot hebben we nu de nieuwe Kick Speed.
Een stack van Guarana, Cafeine en Taurine.

Ook hier weer erg voordelig: 60 capsules voor €12,95

Als laatste is een van de sterkste vetverbrander weer terug: Hydroxycut Hardcore.
Nu met een vernieuwde formule, Yohimbe vrij en...in de aanbieding!

Heb je nog vragen, aarzel niet om ons te mailen: info@sportfood.nl

Sportieve groeten,

Bas

Ziet er weer goed uit Bas :)

Ik heb maar direct 2 potjes Kick Speed besteld. Voor die prijs moet je niet sukkelen. Ik heb ook nog nooit een energy suppelement gebruikt voor de training dus we zullen zien...

Ik heb maar direct 2 potjes Kick Speed besteld. Voor die prijs moet je niet sukkelen. Ik heb ook nog nooit een energy suppelement gebruikt voor de training dus we zullen zien...

ik gebruik af en toe guarana van extreme (vloeibare vorm)
Werkt supergoed!
Als ik veel te moe ben en ik neem dit is het alsof ik een kg aan xtc pillen heb geslikt!

heb je dan al een kilo xtc pillen geslikt, anders kan je onmogelijk weten hoe het voelt hé ;)

Weer goed bezig Bas :D :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Voor de liefhebbers:

De XXL Creatine Booster2 kennismakingsprijs van 34,95 is nog geldig t/m 23-09-07.;)
Daarna geldt de normale prijs van 39,95. SportFood.nl voor sportvoeding

Terug
Naar boven