AndroidHealthClinic

nieuwe telefoon, maar welke?

Framedrop

Ripped Bodybuilder
Waardering
160
Lengte
1m93
hee mensen,

mn gsm abo is afgelopen en ik wil volgende maand een nieuwe phone uitzoeken. ik heb er al een tijd over nagedacht, maar kan neit kiezen tussen 3 toestellen. Ik hoop door ervaring van andere mensen hier de voor en nadelen van alle drie te horen.

Het zijn de:
- Apple Iphone 3gs 16gb
- Blackberry Bold 9700
- Sony Ericsson Xperia X10
De laatste is nog niet uit, maar vind t een heel interessante telefoon. Hij heeft een zelfde soort touchscreen als de iphone en ik hou van touchscreens. Ik heb bij apple en blackberry steeds t gevoel dat je veel te veel betaald voor wat je er voor krijgt en dat vind ik wat jammer. Maar t zijn hele mooie toestellen. Dr zijn hele mooie applicaties voor de iphone te krijgen, en emailen en internetten op de blackberry werkt weer super. Maar de X10 lijkt me het beste, maar nog geen echte gebruikerservaringen omdat ie nog niet uit is in ons land.
Iemand een tip mbt deze keuze?
thanks

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
sony-ericsson-xperia-x10.jpg

De blackberry. Gewoon, omdat het kan.

BB is de shit

Ik zou voor de Iphone gaan. Oke, er zit geen dikke camera in (3 megapixel) maar dat hoeft toch ook niet? Het is gewoon een stabiele en gelikte telefoon. Het loopt allemaal lekker. En er zijn zoveel apps te krijgen, niet normaal.

Ik zou voor de Blackberry gaan, dan ben je net zoals iedereen een wannabe zakenman.

ik heb zelf de BB bold 9000 prima toestel, lekker snel.. lekker pingen en alles erop en eraan..

maar als je nog meer gadget wilt dan moet je de iphone nemen..

Blackberry

SonyEricson is een goed merk, maar vind die XPeria er toch wel wat cheap uitzien.

Vergeet die opties.
Nokia 3310

Voor de eckte eckte snake fanaten!

Heb zelf de Iphone, prima toestel.

Als je geen pauper bent neem je een blackberry, ben je dat wel, niet doen! Zie al teveel paupers met blackberry's tegenwoordig.

blackberry

Ik zou de iPhone 3gs, HTC HERO android of Blackberry Bold nemen.

In mijn ogen zijn de overige phone's bij lange na niet zo goed als de bovenstaanden.

Laatst bewerkt:
Als je veel apps wilt en gewoon algemeen goede hardware & software: iphone.

Als je echt zakelijk wilt werken: Blackberry.

Als je een hoekig mormel wilt waarvan de software/firmware een pak minder is: Sony Ericsson.

Nou dan zou ik voor die Sony gaan :thumbup:!

Geen van de drie! Neem de nokia xpressmusic, je zal er geen spijt vn krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
hehe, ik heb de xpressmusic al een jaar en ben t ding een beetje zat. de Sony ericcson werkt op android van gogle, en volgens mij is die software wel goed als je hem update naar de nieuwste versie. op de filmpjes ziet t er wel goed uit bij sony ericsson

hehe, ik heb de xpressmusic al een jaar en ben t ding een beetje zat. de Sony ericcson werkt op android van gogle, en volgens mij is die software wel goed als je hem update naar de nieuwste versie. op de filmpjes ziet t er wel goed uit bij sony ericsson

ik heb hem nog maar een paar maanden en vind m perfect:D. Dus je gaat voor de ericcson

Als je veel apps wilt en gewoon algemeen goede hardware & software: iphone.

Als je echt zakelijk wilt werken: Blackberry.

Als je een hoekig mormel wilt waarvan de software/firmware een pak minder is: Sony Ericsson.

Op die x10 zit toch android? dat is lang zo slecht nog niet en kan je mee blijven updaten net zoals op de iphone. Als er nou nog Windows Mobile op zat, zoals op de vorige xperia.. dat is ****ing traag en werkt idd heeel slecht.

Op die x10 zit toch android? dat is lang zo slecht nog niet en kan je mee blijven updaten net zoals op de iphone. Als er nou nog Windows Mobile op zat, zoals op de vorige xperia.. dat is ****ing traag en werkt idd heeel slecht.
Oh, dat is wat anders, ik dacht ff dat er nog software van SE zelf op zat.. of idd Windows. Android ken ik eigenlijk niet, maar zal ongetwijfeld een grote vooruitgang zijn.

Terug
Naar boven