XXL Nutrition

nieuwe telefoon, maar welke?

Die sony ericson phone ziet er wel het meest sexy uit, voor de rest weet ik er niet veel van.

Orly?

Heb net de nieuwe iphone binnen gekregen. Dit is niet sexy, dat is gewoon geil :D

Nu nog aan het synchroniseren, maar het touch screen werkt echt perfect, soms zijn de letters erg klein tegenover je vingers, en toch heeft ie het telkens goed.

HTC HD2 FTW!!

(sorry voorde offtopic)
:D

had ik maar gewacht en me meer ingelezen, zit nu opgescheept met een waardeloze n97

-achterkant moet je laten veranderen bij een nokia care point. Pas na de productie zijn ze erachter gekomen dat de lens na een tijdje beschadigd raakt en je geen goed gps signaal hebt.

-waardeloze agenda, tekstverwerker en pdf niet gratis.

-symbian blijft traag

-en nog veel meer

Orly?

Heb net de nieuwe iphone binnen gekregen. Dit is niet sexy, dat is gewoon geil :D

Nu nog aan het synchroniseren, maar het touch screen werkt echt perfect, soms zijn de letters erg klein tegenover je vingers, en toch heeft ie het telkens goed.

Klopt, het is een geweldig ding. Veel plezier :D

Orly?

Goede keuze ;)
Ik heb ook aardig grote handen/vingers maar ik kan er vlotter op typen dan op de BB die ik had. Als je een klein foutje maakt corrigeert hij het ook netjes.

Sinds vrijdag heb ik ook een iphone en dat is idd een geil ding zeg..

When you go iphone you never go back :D

Hoor al die apple fanboys hier. :D Je kan zowat niks met een Iphone tenzij je hem gaat jailbreaken(weg garantie) of voor shit gaat betalen uit de store. Geweldig ding man.
Enige voordeel ervan is dat er veel software voor wordt ontwikkeld omdat er veel mensen zijn die zo'n ding willen hebben(als statussymbool).

Ik heb zelf de nokia N900 (Maemo 5 phone) gekocht.
Geweldige gadget als je veel internet etc.
Flash gewoon in de browser, ook qua spellen is er al zat voor te krijgen! (quake3,snes emulator. etc)

Is wel een telefoon met hier en daar nog wat dingen waar aan gewerkt word.
Maar als je goed bent met computers en echt een gadget zoekt, is t zeer interessant :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoor al die apple fanboys hier. :D Je kan zowat niks met een Iphone tenzij je hem gaat jailbreaken(weg garantie) of voor shit gaat betalen uit de store. Geweldig ding man.
Enige voordeel ervan is dat er veel software voor wordt ontwikkeld omdat er veel mensen zijn die zo'n ding willen hebben(als statussymbool).

Jij hebt er duidelijk geen verstand van...dus zeg dan gewoon ff niks ;)
Alles wat in de Appstore staat download ik gratis...en garantie vervalt echt niet als je hem jailbreaked. Is zo weer terug te zetten.

Enige waar je wel gelijk in hebt is dat het een geweldig ding is...

Laatst bewerkt:
SjaakadeliC is weer zo'n jaloerse hater die niet weet waarover hij spreekt :D

Status kan me aan de reet roesten, ik wil gewoon iets waar ik vertrouwen in heb en wat werkt.

Jij hebt er duidelijk geen verstand van...dus zeg dan gewoon ff niks ;)
Alles wat in de Appstore staat download ik gratis...en garantie vervalt echt niet als je hem jailbreaked. Is zo weer terug te zetten.

Enige waar je wel gelijk in hebt is dat het een geweldig ding is...

+1

Iphone 3gs! Geen toestel dat zoveel kan en toch gebruiksvriendelijk blijft.

Blackberry

www.gsmweb.nl goedkoopste

iphone verplicht 2 jaar abbo oftewel k*t

Terug
Naar boven