MuscleMeat

Steve Jobs kondigt iPhone 4 aan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vind ik niet, ze hebben beiden hun eigen sT. De nieuwe heeft geen chroom en plastic en een stainless steel body met krasbestendig glas. Maar ik ben tevreden over de 3G, denk niet dat ik m ga verkopen als de 4G uit komt (maar zeg nooit nooit).
 
http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/apple-wwdc-2010-391-rm-eng.jpg

http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/apple-wwdc-2010-390-rm-eng.jpg

Aub schat

En waarom zou dat niet kunnen?
De 32GB 3GS kost in amerika maar 200 dollar
De 16GB 3GS kost in amerika maar 150 dollar

Doe bij de prijzen van de 4G 250-350 euro bij en je hebt de prijs wat je hier zou moeten betalen

Nogmaals, dat zijn de prijzen met 2 jarige abbo. Los zijn ze 700 dollar en 600 dollar.

Die Steve Job weet wel hoe hij aandacht kan krijgen, iedereen die de keynote bekijkt tuint erin.
 
Altijd die hype als apple een nieuw product uitbrengt. Die Jobs weet hoe je reclamecampagnes moet voeren.
 
Mooi man kan over 2 maand mijn nieuwe tel uitzoeken. denk dat ik wel weet welke ik ga doen.:D
 
de HTC evo is veel beter in mijn ogen, groter scherm, HDMI uitgang!!!, betere camera

helaas komt die niet in nederland tot nog toe heeft sprint het alleenrecht
 
de HTC evo is veel beter in mijn ogen, groter scherm, HDMI uitgang!!!, betere camera

helaas komt die niet in nederland tot nog toe heeft sprint het alleenrecht
- de evo heeft veel minder pixels op het scherm (800×480 tegen 640 x 960 voor de iphone)
- betere camera? Hoezo, meer megapixels is juist slecht op een kleine sensor, liever 5 MP op een kleine sensor dan 8. 8 zal meer ruis geven op foto's, en niemand print op posterformaat, dus heb je sowieso geen 8MP nodig. Is puur verkoperspraat.

- hdmi uitgang, ga je dat echt vaak gebruiken?
- groter scherm, waarom moet een smartphone een nog groter scherm hebben? 3.5 inch is zat. Phone wordt anders te lomp groot.
 
- de evo heeft veel minder pixels op het scherm (800×480 tegen 640 x 960 voor de iphone)
- betere camera? Hoezo, meer megapixels is juist slecht op een kleine sensor, liever 5 MP op een kleine sensor dan 8. 8 zal meer ruis geven op foto's, en niemand print op posterformaat, dus heb je sowieso geen 8MP nodig. Is puur verkoperspraat.

- hdmi uitgang, ga je dat echt vaak gebruiken?
- groter scherm, waarom moet een smartphone een nog groter scherm hebben? 3.5 inch is zat. Phone wordt anders te lomp groot.

1e heb je gelijk in resolutie is wel alsnog erg goed
2e zou best kunnen heb hier niet dermate verstand van om op in te gaan
die andere 2 is persoonsgebonden, en zeg nou zelf, het blijven hypeapparaatjes.
denk dat de helft van de opties niet vaak gebruikt word maar "leuk is voor zo nu en dan", als je een mobiel koopt omdat je een telefoon wil zou je het gewoon bij een nokia 3310 moeten houden.
neemt niet weg dat het gewoon leuk is natuurlijk:D
 
En toch zal Apple nooit een rooie cent van mij krijgen. :)
 
Daar kan geen android of blackberry tegenop zeg ik

Hij noemt de samsung galaxy S en beschikt over gelijkaardige (al dan niet betere) specs. Maar ik moet zeggen dat die iphone er wel goed uitziet.
 
Yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!
 
Back
Naar boven