AndroidHealthClinic

Welke telefoon kopen?

Peiling Peiling Welke phone?

• Totaal stemmers
    53
  • Topic Starter Topic Starter
heb gestemd op de SE, mn neef heeft hem en is er zeer tevreden over, en ziet er wel leuk uit.

Heb zelf een desire S, 2maand 15e en 10 maand 30e, 1jarige abbo. miss is dat wat voor je. van hi

Toch nog 330e per jaar... Maar dan heb je wel meteen de phone. Daarna overstappen naar Simonly zeker en dezelfde phone gebruiken?

Zit er in dat abbo ook 1GB of onbeperkt internet?

---------- Post added 7 February 2012 at 20:20 ----------

Bij nader inzien misschien beter geen Multiple Choice moeten doen.

Er zijn grapjassen bij die alles gaan aanklikken zonder erover na te denken... *Ahem* bascross en Bobby10 *Ahem*

Een sony ericsson is over het algemeen een goede telefoon alleen vaak vind ik het toch net niet. Vooral de geluidskwaliteit (en dan doel ik op de speaker) is nogal matig.

Xperia ray is wel een chille telefoon:D

Ok, denk dat het de SE gaat worden.
Morgen zal ik de review ontvangen van Animal, die lees ik nog even door.
De LG ben ik nog aan het overwegen. Hij heeft een dualcore processor en de SE niet... Sowieso is de LG een stuk waardevoller in prijs, terwijl ie deze week maar €5 duurder kost.

@balzak:
Speaker functie gebruik ik toch nooit. Heb momenteel een SE c510 en de speaker daarvan is prima voor handsfree bellen.
Muziek e.d. zal ik toch via headphones of via iPod luisteren :)

Laatst bewerkt:
Vage poll, meerendeel van de telefoons zijn niet gewaagd aan elkaar. Beetje zoals een poll met een ferrari, citroen, driewieler en een straaljager.

Vage poll, meerendeel van de telefoons zijn niet gewaagd aan elkaar. Beetje zoals een poll met een ferrari, citroen, driewieler en een straaljager.

Dat slaat nergens op.
Ze zijn allemaal rond dezelfde kosten (LG net wat duurder), naamsbekendheid en reputatie.

Enigste telefoon die misschien niet in het rijtje thuis hoort is de BB. Die stond bij mij sowieso al op de laatste plaats.

Dat slaat nergens op.
Ze zijn allemaal rond dezelfde kosten (LG net wat duurder), naamsbekendheid en reputatie.

Enigste telefoon die misschien niet in het rijtje thuis hoort is de BB. Die stond bij mij sowieso al op de laatste plaats.

Ok, andere vergelijking. Computerspellen van allemaal rond de 60 euro geprijsd. 2 daarvan zijn wii games genaamd my little pony, mario party deel 34324, een kwaliteit spel en een spel van 3 jaar oud die om een of andere reden nog steeds 60 euro kost.

zo beter. :o

Ok, andere vergelijking. Computerspellen van allemaal rond de 60 euro geprijsd. 2 daarvan zijn wii games genaamd my little pony, mario party deel 34324, een kwaliteit spel en een spel van 3 jaar oud die om een of andere reden nog steeds 60 euro kost.

zo beter. :o

Ik snap je punt wel, het is gewoon niet relevant hierop lijkt mij.
In jouw voorbeelden (en ja, ik snap dat het een voorbeeld is) haal je steeds dingen naar voren die elk voor een totaal andere doelgroep bestemd is.

Bij deze phones is dat niet het geval lijkt mij zo.
Bekende merken, soort gelijke kosten en abbo's, smartphones met touchscreen, elk met hun eigen kwaliteiten.

Maargoed, doet er verder niet toe. Welke phone is volgens jou dan de uitschieter t.o.v. de andere? Of welke is zo crappy, dat ie er niet eens tussen hoort te staan?

Ik snap je punt wel, het is gewoon niet relevant hierop lijkt mij.
In jouw voorbeelden (en ja, ik snap dat het een voorbeeld is) haal je steeds dingen naar voren die elk voor een totaal andere doelgroep bestemd is.

Bij deze phones is dat niet het geval lijkt mij zo.
Bekende merken, soort gelijke kosten en abbo's, smartphones met touchscreen, elk met hun eigen kwaliteiten.

Maargoed, doet er verder niet toe. Welke phone is volgens jou dan de uitschieter t.o.v. de andere? Of welke is zo crappy, dat ie er niet eens tussen hoort te staan?

Nee, in mijn voorbeeld met games ging het over kwaliteit. My little pony is een shitty game gemaakt door 3 mensen, investering van geen miljoen, uiteindelijk spel is k*t. Vraagprijs 60 euro.
Kwalitatief goed spel waar jaren aan is gewerkt door 100 mensen, vraagprijs 60 euro.

Ik zie in de lijst gewoon budget modellen samen met midrange en een lg2xoptimus die nog niet lang geleden een highend model was.

Maar hoe leuk het ook is om mensen te bashen, we zijn hier om elkaar te helpen.

LG optimus 2 is de enige dual core telefoon uit die lijst. Dus veruit het snelst. Schermgrootte en whatever spreken voor zich, moet je maar kijken.

Ik ben trouwens echt dronken, net een wijf hier keihard gedoet lol, ben nu dbb aan het doen op haar laptop, wel op mijn wifi, dus als mod ip checkt dan zullen ze zien dat IP onveranderd is.

Toch nog 330e per jaar... Maar dan heb je wel meteen de phone. Daarna overstappen naar Simonly zeker en dezelfde phone gebruiken?

Zit er in dat abbo ook 1GB of onbeperkt internet?

heb 500mb internet., genoeg voor mij.
Daarna neem ik gewoon weer een 1 jarig abbo:D

heb ze allemaal aangeklikt :$

Nee, in mijn voorbeeld met games ging het over kwaliteit. My little pony is een shitty game gemaakt door 3 mensen, investering van geen miljoen, uiteindelijk spel is k*t. Vraagprijs 60 euro.
Kwalitatief goed spel waar jaren aan is gewerkt door 100 mensen, vraagprijs 60 euro.

Ik zie in de lijst gewoon budget modellen samen met midrange en een lg2xoptimus die nog niet lang geleden een highend model was.

Maar hoe leuk het ook is om mensen te bashen, we zijn hier om elkaar te helpen.

LG optimus 2 is de enige dual core telefoon uit die lijst. Dus veruit het snelst. Schermgrootte en whatever spreken voor zich, moet je maar kijken.

Dat klopt over de LG. Toch wordt de SE mij het meest aangeraden. Dus ben ook aan het twijfelen tussen die 2.

Ik heb al 1,5 jaar een blackberry curve, en ben er tevreden mee. kan ook wel tegen een stootje. en ik vind het hartstikke handig tijdens het sporten, kan heel mijn training erin zetten. En later uploaden op dbb.
Dus als je iets wilt zonder touch, is blackberry wel een aanrader. (vind ik)

samsung galaxy ace + [Link niet meer beschikbaar] erop zetten = win

als je echt een killer wilt neem je de sgs2

Ik heb nog een samsung GT-s5560 liggen (nieuw, doos is niet open geweest), die mag je voor 4 tientjes hebben. Neem je een lekker sim only abbo. ben je goedkoop het mannetje.

Nah, denk dat ik voor de LG optimus 2x speed ga.
Voor 20 pmnd met onbeperkt internet met meer dan voldoende smsjes en belminuten, vind ik een goede deal.
Denk dat de meeste mensen alleen maar Samsung gestemd hebben vanwege de naamsbekendheid en omdat ze zelf zo'n ding hebben. En dat de LG een wat ''slechtere'' naam in een vroegere periode heeft opgebouwd.

Verder,
Om eerlijk te zijn Snielz, vertrouw ik dat soort dingen nooit. ''nieuw, doos is niet open geweest'' gedoe. Waarom koop je zo'n ding dan in eerste instantie?

Nokia Lumia 800 1 maand geleden gekocht. Ik had geen betere keus kunnen maken :)
Ik kan hem ook iedereen aanraden...

Motorola Razr xt910 :) die is wel fijntjes :)

iphone, enige juiste antwoord...

Nokia Lumia 800 1 maand geleden gekocht. Ik had geen betere keus kunnen maken :)
Ik kan hem ook iedereen aanraden...

Maar dan zit je weer met een closed OS en relatief nog weinig apps.
Windows phone heeft helaas altijd achtergelopen en is nooit doorgebroken zoals iOS en Android...

Android kan je lekker openbreken en dan heb je alle gebruikersrechten om te knutselen aan je telefoon en eigen android software te ontwerpen of gebruiken.
Heerlijk :D

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 12:47 ----------

Motorola Razr xt910 :) die is wel fijntjes :)

Das die allernieuwste toch?
Lijkt me een pracht apparaat, alleen vaste batterij...
Batterij kapot, koop je niet zo makkelijk een andere..

Terug
Naar boven