AndroidHealthClinic

Nieuwe titels + mogelijkheid tot bijdrage en persoonlijke begeleiding!

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 152
  • Weergaven 9K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Beste leden,

Er zijn een aantal nieuwigheden op het board:
Om te beginnen de titels zijn veranderd, de ranking gaat nu als volgt:

1 Novice = 0 posts.
2 Cool Novice = 30 posts.
3 Dutch Bodybuilder = 250 posts.
4 Advanced Bodybuilder = 750 posts.
5 Competitive Bodybuilder = 1500 posts.
6 Pro Bodybuilder = 2500 posts.
7 Freaky Bodybuilder = 4000 posts.

Level 8 Elite Bodybuilder = Alleen door promotie of bijdrage/contributie.

(Level 9 en 10 is voor de moderators en supermoderators.)


Naast het vernieuwde "reputation" systeem (vervangt karma) is er nu een mogelijkheid tot bijdrage (contributie) voor het board.
Dit maakt het mogelijk om via een éénmalige contributie "Elite Bodybuilder" te worden.

Wie behoort tot die groep?

1. Leden die promotie hebben gekregen (bijv. omdat ze een wedstrijd op Dutch-Bodybuilding.com hebben gewonnen of omdat ze een heel grote bijdrage leveren voor het board, bijv. door het helpen van andere leden enz.)

2. Leden die het board financieel steunen (bijdrage of contributie) of op een andere manier aanzienlijk hebben verbeterd.

Wat zijn de voordelen om "Elite Bodybuilder" te worden?

Er zijn enorm veel voordelen verbonden aan deze groep, ik som ze even op:

- 1 maand lang persoonlijke intensieve begeleiding door een personal trainer via PM, e-mail en het privé discussie board. 24/7!
(langer dan 1 maand kan aangevraagd worden).

- Directe toegang tot alle privé Discussie Boards! ([Link niet meer beschikbaar], Artikels en Suppliers).

- Directe toegang tot de Dutch-Bodybuilding.com Online Shop met korting op alle merken! (Geen 150 posts nodig).

- PM Privé Berichten Mail Box tot 500 berichten --> normale leden krijgen slechts ruimte tot 40 berichten.

- Laad foto's op van je eigen pc naar de site (in het "pro nieuws & foto's" forum en het "post je foto's" forum) tot 1 MB!

- Speciale Sterren [Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar] onder je naam en 300 gratis Reputation punten [Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar] voor het steunen van het board!

- Gratis toegang tot bekende bodybuilding e-books en nog veel meer bruikbare informatie!

- GEEN reclame banner !



Om Elite Bodybuilder te worden hoef je slechts 1 x een contributie te doen, je steunt hierdoor het board en iedereen die eraan meewerkt om het beter te maken.
Jouw titel zal in elke post zichtbaar zijn zodat leden je kunnen (h)erkennen in je status op het board.

Je behoudt natuurlijk deze status voor altijd en je krijgt zoals aangegeven 1 maand proffesionele begeleiding én GRATIS toegang tot meer dan 8 bekende e-books (totale waarde meer dan 200€!)


De contributie is slechts 20€ inclusief 1 maand lang persoonlijke begeleiding!


Leden die geïntereseerd zijn sturen een PM of mailen naar info @dutchbodybuilding.com.

Info over de betaling lees je hier: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?p=133462&goto=postid[/b]

En natuurlijk kan je ook vragen stellen in deze thread. :thumbs:


admin
 
cool! spannend :)

btw wat is het verschil tussen reputation en karma?
 
hmmm ik gun je dat geld wel T...

hoe zit het met die extra korting op supplementen?
 
nilsjei1234 zei:
hmmm ik gun je dat geld wel T...

hoe zit het met die extra korting op supplementen?
Hiermee word bedoeld de korting die je krijgt na 150 posts...

Dit omdat robin hier als sponsor niet direct aan meedoet en ik dus geen korting op een korting kan geven :D
 
ja hoor, zo zie ik nog zo reclame van bodybuilders in een 3e wereld Gym ofzo op tv. En dan met titel help de dutch bodybuilders de winter door. Giro 555 ! :P
 
Hey T, Ik en enkele anderen van B&F forum gaan een deze dagen begeleidt worden door Big Cat, heeft dit er mee te maken of staat het er los van?
 
enrico zei:
Hey T, Ik en enkele anderen van B&F forum gaan een deze dagen begeleidt worden door Big Cat, heeft dit er mee te maken of staat het er los van?
Dat staat er los van, wat hij op b&f had voorgesteld is zijn eigen project. Dit is iets anders en hoort niet bij dat project.
 
ik wil het board best wat sponseren maar heb momenteel nog geen nood aan persoonlijke begelieding. Kan die maand dan ook op een ander moment aangevraagd worden?
 
ik ga deze week 12 euro overmaken ;)
 
Klinkt goed, moet even kijken met hoe het met het geld zit deze maand, anders doe ik het wel!
 
enrico zei:
Hey T, Ik en enkele anderen van B&F forum gaan een deze dagen begeleidt worden door Big Cat, heeft dit er mee te maken of staat het er los van?

Big Cat wil mij niet begeleiden, alhouwel ik het heel lief gevraagd heb.
:bawling: :sad:

Enrico, hoe krijg je het voor mekaar dat zo een getalenteerd man
tijd voor je vrijmaakt?
 
nice,
maar ik doe zeker niet mee.
 
Geoffke zei:
Big Cat wil mij niet begeleiden, alhouwel ik het heel lief gevraagd heb.
:bawling: :sad:

Enrico, hoe krijg je het voor mekaar dat zo een getalenteerd man
tijd voor je vrijmaakt?

Je bent te oud. :D
 
@ zoutzak...."nice,
maar ik doe zeker niet mee."

Hoezo 'zeker', wat wil je daarmee zeggen?!
 
dat hij 100% zeker is dat hij niet meedoet... :D
 
Geoffke zei:
Big Cat wil mij niet begeleiden, alhouwel ik het heel lief gevraagd heb.
:bawling: :sad:

Enrico, hoe krijg je het voor mekaar dat zo een getalenteerd man
tijd voor je vrijmaakt?
Hij betaald er 25 euro per maand voor, zoiets las ik op het B&F forum.
 
leuk initiatief, en wie geeft er dan de persoonlijke begeleiding en hoe moet ik me dat precies voorstellen?
 
Zoals ik al aangaf is dit project niet te vergelijken met zijn eigen project.

BC zal natuurlijk voor 25€ meer kunnen doen dan wat ik hem betaal om dit te doen.
Maar voor dat project heeft hij genoeg mensen verzameld. De persoonlijke begeleiding hier is daar los van en zal in verhouding staan met wat je betaalt.
Dandyman , persoonlijke begeleiding via het board houd in dat je veel sneller en proffesioneler kan geholpen worden omdat we focussen op jouw vragen en jij perfect kan opvolgen hoe je bepaalde dingen moet aanpakken, natuurlijk zal je hieruit kunnen leren zodat je later zelf deze zaken kan toepassen. Het is 1 maand begeleiding, maar je kan er levenslang voordeel uit halen als je eigen inzet en zin om leren groot is.

Verder zal ik nog zien wat BC zegt, hij was akkoord met dit plan.
 
Back
Naar boven