XXL Nutrition

Nieuwe winstrol theorie

Mavrickske

Cool Novice
Waardering
0
Hey iedereen

Was weer even aan het denken over winstrol in oral vorm en hoe je hier op de lange termijn heel veel aan kunt hebben. Het is maar een theorie daarmee dat ik hoop dat jullie hem mee kunnen ondersteunen, corrigeren of kunnen afkraken :D Hier gaat die:

Kuur (winstrol only)
week 1: tem 6, 40mg winny ed

week 6: tem 12 op creatine

week 12: tem 18, 40mg winny ed

week 18: tem 24 op creatine

(enz verder met evt een lichte verhoging tot 50mg winny ed)

In de weken dat je creatine neemt neem je ook gelijk mariadistel zodat de lever terug kan recupereren.

Als dit goed zou werken zou dit de beste oplossing zijn voor mensen die droge spiermassa willen bekomen maar die niet aan het spuiten willen.

Of deze theorie nu afgebroken of ondersteund word ik denk dat dit heel informatief kan zijn voor mensen die niet aan het prikken willen en derglijke oplossingen zoeken ;)

Slaat nergens op.. Wat moet die creatine gaan doen dan?
En mensen die niet willen spuiten moeten niet aan kuren denken.

als je niet wil prikken moet je aan de testo caps gaan:rolleyes:
1 keer zoon kuurtje geen probleem maar als je 1 kuur heb gedaan doe je er vaak nog wel 1 enz enz. ik snap echt niet wat er erg is aan 1 prikkie per week vergeleken met elke dag orals naar binnen pleuren.

kuurtjes gebaseert op orals is gewoon een no go voor mensen die op lange termijn meer dan 4 kilo willen aankomen

• Topic Starter Topic Starter
Je spierkracht met 5-15% toenemen als je niet hebt gekuurd maar zeker en vast voor het nog beter behouden van de spieren en dat je niet het gevoel hebt dat je een downertje krijgt in je kracht.

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Ok dat prikken beter is dat weet mijn hond, kees en mijn ongeboren broertje ook wel ;) Maar er lopen of je het nu weet of niet toch wél mensen rond die liever niet prikken, of gewoon helemaal niet prikken. Daar gaat dit over ;)

idd...slaat helemaal nergens op. Je wilt na 6 wkn rust gewoon alweer een 17-AA gerelateerd produkt erin plempen.

Je spierkracht met 5-15% toenemen als je niet hebt gekuurd maar zeker en vast voor het nog beter behouden van de spieren en dat je niet het gevoel hebt dat je geen downertje krijgt in je kracht.

al ervaring met kuren?
na 4 weken winstrol zul je niet veel terugval hebben. het kan zo lijken omdat je weer meer vocht gaat vasthouden en daardoor je hardheid lijkt kwijt te raken, immers werkt crea dit ook in de hand. ik ben ook van mening dat crea je kracht niet met 15 % laat toenemen, dat wil zeggen als je normaal 100 drukt je dan ineens 115 drukt je mag blij zijn als je deze toename van kracht al bij winnie only heb :p

Je zou verbaasd zijn hoeveel er zijn die het doen. Ik ken mensen die dit bijna identiek het zelfde doen. Toen heb ik ooit is gezegt en de lever ?? :D En het antwoord was. Mariadistel de meest krachtige leverbeschermende substantie die er is. Omdat ze dan weeral niet nakuren zijn ze ook van mening dat ze de lever nog minder belasten. En dat ze daarom er frequenter mee aan de slag kunnen.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Dus jij hebt last van vocht als je aan de winny zit? Ik hoop dat je dan nooit niet aan de dbol gaat plakken :D

Je zou verbaasd zijn hoeveel er zijn die het doen. Ik ken mensen die dit bijna identiek het zelfde doen. Toen heb ik ooit is gezegt en de lever ?? :D En het antwoord was. Mariadistel de meest krachtige leverbeschermende substantie die er is. Omdat ze dan weeral niet nakuren zijn ze ook van mening dat ze de lever nog minder belasten. En dat ze daarom er frequenter mee aan de slag kunnen.

1 hoe vaak kuren hun
2 hoe weet je dat ze niet gewoon dik kuren en het met winni kuurtje op zijn tijd afdoen
3 laten hun je resultaten en cijvers van het bloedwerk horen alat enz enz
4 sinds waneer is nolva gevaarlijk voor de lever, ik dacht dat dat gedeelte met het golesterol te maken had
5 ik ben verbaast ja want ik ken ze niet:rolleyes:
6 maria distel is geen wonder middel anders werd het allang toegpast in de mediche industrie

Ben ook niet van plan om dat te doen.. Dit was gwn louter informatief omdat er zonder meer mensen zijn die dit ook wel in gedachten zullen hebben gehad. Met de time on, time off theorie. Ik zit binnenkort aan de winny en primo dus mij ga je niet horen huilen over een prikje :)

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Even ter informatie:

Mariadistel is familie van de melkdistel en bevat 3 heel goede leverbeschermende flavonoïden (anti-oxidanten). Silydianin, silybin, en silychristin. Onder één noemer als 'silymarin'. Deze purperen distel met melkvlekjes bevat één van de meest krachtige leverbeschermende substanties die bekend zijn, aldus volgens wetenschappelijk onderzoek. Het geeft een ondersteunende werking van leverfunctie en heeft zuiverend effect op het organisme en metabolisme. ...

Silybums geeft goede resultaten ter voorkoming van leverbeschadiging en mogelijkheid tot het afremmen van factoren die aanleiding geven voor beschadiging. De hoogste concentraties van de beschermende stoffen zitten in de vrucht. Vernietiging van de levercellen gebeurd hoofdzakelijk door giften die zich gedragen als “vrije radicalen”. Vrije radicalen zijn uiterst reactieve moleculen die andere moleculen beschadigen. Silybums stoffen voorkomen schade aan de lever door zich te gedragen als een antioxidant. Deze stoffen zijn in hun antioxidante werking vele malen sterker dan b.v. Vitamine E.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Dus jij hebt last van vocht als je aan de winny zit? Ik hoop dat je dan nooit niet aan de dbol gaat plakken :D

dat bedoel ik niet

na 4 weken winstrol zul je niet veel terugval hebben. het kan zo lijken omdat je weer meer vocht gaat vasthouden en daardoor je hardheid lijkt kwijt te raken

winnie is een dht, dat zorg voor minder vocht. na de kuur krijgt je lichaam zijn normale "intramusculaire tussen huidse vocht enz weer terug ""

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Ben ook niet van plan om dat te doen.. Dit was gwn louter informatief omdat er zonder meer mensen zijn die dit ook wel in gedachten zullen hebben gehad. Met de time on, time off theorie. Ik zit binnenkort aan de winny en primo dus mij ga je niet horen huilen over een prikje :)

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Even ter informatie:

Mariadistel is familie van de melkdistel en bevat 3 heel goede leverbeschermende flavonoïden (anti-oxidanten). Silydianin, silybin, en silychristin. Onder één noemer als 'silymarin'. Deze purperen distel met melkvlekjes bevat één van de meest krachtige leverbeschermende substanties die bekend zijn, aldus volgens wetenschappelijk onderzoek. Het geeft een ondersteunende werking van leverfunctie en heeft zuiverend effect op het organisme en metabolisme. ...

Silybums geeft goede resultaten ter voorkoming van leverbeschadiging en mogelijkheid tot het afremmen van factoren die aanleiding geven voor beschadiging. De hoogste concentraties van de beschermende stoffen zitten in de vrucht. Vernietiging van de levercellen gebeurd hoofdzakelijk door giften die zich gedragen als “vrije radicalen”. Vrije radicalen zijn uiterst reactieve moleculen die andere moleculen beschadigen. Silybums stoffen voorkomen schade aan de lever door zich te gedragen als een antioxidant. Deze stoffen zijn in hun antioxidante werking vele malen sterker dan b.v. Vitamine E.

wel goed je eigen onderzoekje lezen, want in geval van echte schade
maria distel dus geen optie meer.

pak lekker primo frontload erbij en je knalt binnen no time ;) en je lever is ook weer sneller klaar voor een volgende kuur.
bij orals word de time on time off ook niet gebruikt, zelfs op een potje ph""s staat dat je er 3 maandjes tussen moet laten dit zegt al genoeg

Maar dan zit er toch ergens een punt in dat die kerels van in de gym nog niets van last hebben ondervonden van het veelvuldig winstrol gebruik. De mariadistel doet zijn werk toch wel voor een deel (hier is waar ik je volkomen gelijk geef) maar uiteindelijk zal de winstrol zijn tol wel eisen...

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Maar dit is bij elke anabole steroïde wel het geval ;)

Maar dan zit er toch ergens een punt in dat die kerels van in de gym nog niets van last hebben ondervonden van het veelvuldig winstrol gebruik. De mariadistel doet zijn werk toch wel voor een deel (hier is waar ik je volkomen gelijk geef) maar uiteindelijk zal de winstrol zijn tol wel eisen...

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Dat is helemaal geen punt, lever schade merk je niet, je lever heeft geen zenuwen, je merkt het pas als het te laat is.. je doet nu gewoon 2x oral only in een te korte tijd, niet meer niet minder (die creatine en maria distel gaan geen fl**ker uitmaken, alsof creatine je dip helpt te voorkomen, word wakker man)

gehe daar ben ik het mee eens,
ik snap je punt maar niet iedereen is eerlijk en niet iedereen weet wat er in zijn lichaam aan de hand is ondanks dat ze zich goed voelen. een goede vriend was dol op winnie inject maar zie zijn ook 17 aa, hij heeft een goede 5 jaar de time on time off gedaan. hij is nog steeds een bruut beest maar zijn golesterol is na 2 jaar nog steeds flink verhoogt. dit zou hij niet van de daken afschreewen in de gym.

ok goed punt je geeft me het deksel op de kop :) Het plan is afGEKRAAKT :D

wtf neem gewoon test only 10 weken 500 mg... schijt aan die naald hebben man p*ssy

Eet smakkelijk :meal:

lol ga gewoon for test en tren

Terug
Naar boven