MuscleMeat

Nieuwe winstrol theorie

Beetje oud topic, maar om op je theorie terug te komen: deze klopt niet.

Veel mensen gaan er nog steeds van uit dat winstrol leverschade kan veroorzaken en dat dit het enige schadelijke effect voor de gezondheid is; dit is niet zo. Wil je je lever daadwerkelijk beschadigen dan is daar over het algemeen wel iets meer voor nodig dan 50 mg winny voor 6 weken.

Wat veel belangrijker is, is dat je lever veel vitale functies niet meer goed kan uitvoeren doordat deze overbelast wordt. Twee heel belangrijke functies van de lever bestaan uit het ontgiften van het lichaam en het reguleren van cholesterol.
Het gaat in beide gevallen ook om lange termijn effecten, dus dat die 'gasten in de gym' er nog geen last van hebben zegt niets; grote kans dat ze straks de prijs pas gaan betalen.

^ dus dat

maar 1x 6 weken.. zit er zelf ook aan te denken om 6 weken winny te pakken.. heb al 1,5 jaar geen druppel alchohol meer gedronken

ben benieuwd wat schadelijker is voor je lever

6 weken winny oral kuurtje
of 70 weken elk weekend je klem zuipen

ik ga voor het winny oral kuurtje:D

ONTOPIC btw: creatine is ook geen feest voor je lever.. en zover ik weet, na 6 maanden on, minimaal 12 weken off

en je gaat ook een flink vocht beest worden met zo schema als je post.. met winny heb je niet zoveel vocht retentie maar als je daarna creatine mono in je mik werpt ga je wel een vocht onderkinnetje krijgen:P

En na een paar keer prikken begin je de naald zelfs lekker te vinden. :D

En jij spreekt uit ervaring? Kan me goed herinneren dat jij wat of niks aan bodybuilding doet. Al jouw onnozele reacties bevestigen dat alleen maar.

Als je ergens geen verstand van hebt, geef dan ook geen reactie:rolleyes:.

Just my 2CC

Ja jij wel.. Denk dat niemand winny injects lekker vind :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

En jij spreekt uit ervaring? Kan me goed herinneren dat jij wat of niks aan bodybuilding doet. Al jouw onnozele reacties bevestigen dat alleen maar.

Als je ergens geen verstand van hebt, geef dan ook geen reactie:rolleyes:.

Just my 2CC

:klink:

Terug
Naar boven