GregC
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik zal mij eerst maar eens netjes voorstellen. Ik ben Gregory en ben 25 jaar oud. Ik ben 1.90m & weeg 84kg en heb een BF percentage van 13% (kan eventueel verschillen van de actualiteit, laatste meting 2 weken terug). Sinds 2 maanden ben ik eindelijk weer gaan bewegen, na een redelijk lui leven voor 7 jaar lang. Daarvoor was ik wel erg actief als sporter, maar niet echt met krachttraining.
In de afgelopen 2 maanden heb ik mij een beetje geörienteerd en heb al best wat resultaat geboekt (5cm kwijtgeraakt bij m'n buik), echter kwam ik vorige week tot de conclusie dat ik eigenlijk maar een beetje aan 't aankloten ben en niet gericht aan 't trainen ben. Ik heb er wel veel lol in en maak ook tijd vrij om naar de fitness te gaan, daarom dat ik ook onderstaand schema opgesteld heb voor mijzelf. Nu is mijn vraag (en de vraag van iedere noob) is 't wa?
Maandag - Borst, Schouders & Triceps
• Flatbench dumbbell press
• Seated Dumbbell press
• Benchpress
• French press
• Front Lateral raises
• Side lateral raises
• Pec Deck flyes
• Interval Training (12min)
Woensdag - Benen, Voorarm & Buik
• Lunges
• Seated wrist curls
• Leg press
• Incline sit up
• Bicycle crunch
• Seated Crunch
• Side bends
Vrijdag - Buik, Rug & Biceps
• Straight back seated row
• Incline sit up
• Dumbbell bent over row
• Dumbbell Curls
• dumbbell shrugs
• Standing bb curls
Overigens zijn dit niet de enige oefeningen die ik doe, maar er waren er een paar waarvan ik de naam niet wist. maar dit is het wel ongeveer in a nutt shell.
Supplementen
Ik gebruik op trainingsdagen 15g creatine (na 't opstaan, pre-& post workout), 30g Dextrose, elke dag Proteïne shake (anderhalve scoop).
Ik ben overigens vegetarisch (ik eet wel vis), misschien dat dat ook verklaart dat ik nooit zo ben aangekomen in de tijd dat ik niets aan sport deed en dat ik zo snel centimeters rond m'n buik ben gaan verliezen.
In de afgelopen 2 maanden heb ik mij een beetje geörienteerd en heb al best wat resultaat geboekt (5cm kwijtgeraakt bij m'n buik), echter kwam ik vorige week tot de conclusie dat ik eigenlijk maar een beetje aan 't aankloten ben en niet gericht aan 't trainen ben. Ik heb er wel veel lol in en maak ook tijd vrij om naar de fitness te gaan, daarom dat ik ook onderstaand schema opgesteld heb voor mijzelf. Nu is mijn vraag (en de vraag van iedere noob) is 't wa?
Maandag - Borst, Schouders & Triceps
• Flatbench dumbbell press
• Seated Dumbbell press
• Benchpress
• French press
• Front Lateral raises
• Side lateral raises
• Pec Deck flyes
Woensdag - Benen, Voorarm & Buik
• Lunges
• Seated wrist curls
• Leg press
• Incline sit up
• Bicycle crunch
• Seated Crunch
• Side bends
Vrijdag - Buik, Rug & Biceps
• Straight back seated row
• Incline sit up
• Dumbbell bent over row
• Dumbbell Curls
• dumbbell shrugs
• Standing bb curls
Overigens zijn dit niet de enige oefeningen die ik doe, maar er waren er een paar waarvan ik de naam niet wist. maar dit is het wel ongeveer in a nutt shell.
Supplementen
Ik gebruik op trainingsdagen 15g creatine (na 't opstaan, pre-& post workout), 30g Dextrose, elke dag Proteïne shake (anderhalve scoop).
Ik ben overigens vegetarisch (ik eet wel vis), misschien dat dat ook verklaart dat ik nooit zo ben aangekomen in de tijd dat ik niets aan sport deed en dat ik zo snel centimeters rond m'n buik ben gaan verliezen.

veel suc6 met je progresse