scheurijzer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Voorstellen.
Hallo ik ben scheurijzert .
Ik kijk dagelijks op dit forum ,maar heb mij eigenlijk nooit aangemeld.
Bijdeze heb ik hier verandering in gebracht .
Train een jaar of 6 waarvan de afgelopen 2jaar sirieus met een degelijk train/voedingsschema.(plaats ik nog)
Hoop hier ervaringen te kunnen delen en wat te leren van mede krachtsporters!
Waarschijnlijk krijg ik nu te horen dat ik in een verkeerd topic mezelf zit voor te stellen maar ik zou niet weten waar ik dat anders zou moeten doen.
Tevens ligt hier een kuurtje 6weken winny only voor me klaar en zou graag mijn komende ervaringen willen delen.
(Graag geen onzin reacties plaatsen over dat me stats niet goed zijn of dat ik maar is een paar jaar moet gaan trainen , ik lees heel veel over AAS en ben aardig op de hoogte van hetgeen wat ik in me lichaam ga stoppen! )
greetz!!
Hallo ik ben scheurijzert .
Ik kijk dagelijks op dit forum ,maar heb mij eigenlijk nooit aangemeld.
Bijdeze heb ik hier verandering in gebracht .
Train een jaar of 6 waarvan de afgelopen 2jaar sirieus met een degelijk train/voedingsschema.(plaats ik nog)
Hoop hier ervaringen te kunnen delen en wat te leren van mede krachtsporters!
Waarschijnlijk krijg ik nu te horen dat ik in een verkeerd topic mezelf zit voor te stellen maar ik zou niet weten waar ik dat anders zou moeten doen.
Tevens ligt hier een kuurtje 6weken winny only voor me klaar en zou graag mijn komende ervaringen willen delen.
(Graag geen onzin reacties plaatsen over dat me stats niet goed zijn of dat ik maar is een paar jaar moet gaan trainen , ik lees heel veel over AAS en ben aardig op de hoogte van hetgeen wat ik in me lichaam ga stoppen! )
greetz!!