AndroidHealthClinic

Nieuwste foto's Ed v. Amsterdam bij Milos Sarcev (11-01-07)

Wooooow, echt nette vooruitgang op veel punten:cool: en ook al vrij droog voor een off season periode:thumbs:, brute massa !!!!!.

Geinig dat mensen die hier als amateurtje/hobbieist zitten en zelf amper de 100kg halen over dit soort fysieken kunnen zeggen dat er iets klein is. :rolleyes:
Wat in verhouding bij Ed minder lijkt zou ik een moord voor doen! :D

Ed: Je ziet er geweldig uit beest!

Denk dat sommige amateurtjes/hobbyisten best kunnen inschatten of een mening kunnen uitte of iets uit verhouding kan zijn bij een prof, er gaan hier genoeg fotos de ronde om Ed te vergelijken, zolang ze zoiets zeggen met respect en weten waar ze het over hebben mag dit geen probleem zijn, zeker niet omdat daar een forum voor bedoeld is..

Ed ziet er overigens beestachtig uit en een voorbeeld voor vele, zit natuurlijk nu in een voorbereiding en dat word dus alleen nog maar beter en hoop dat Milos hem zover kan brengen wat hij verdient, vind die freaky massa look juist mooi, maar dat is ook weer mening..

Ziet er netjes uit! (Die bjorn borg boxer heb ik ook)

echt goed bezig ed! train hard! succes!

De basis is er, nu flink bulken :D

Ze zijn geupload door Axestream.

Props to him

Denk dat sommige amateurtjes/hobbyisten best kunnen inschatten of een mening kunnen uitte of iets uit verhouding kan zijn bij een prof, er gaan hier genoeg fotos de ronde om Ed te vergelijken, zolang ze zoiets zeggen met respect en weten waar ze het over hebben mag dit geen probleem zijn, zeker niet omdat daar een forum voor bedoeld is..

Ed ziet er overigens beestachtig uit en een voorbeeld voor vele, zit natuurlijk nu in een voorbereiding en dat word dus alleen nog maar beter en hoop dat Milos hem zover kan brengen wat hij verdient, vind die freaky massa look juist mooi, maar dat is ook weer mening..

Zeggen dat iets uit verhouding is is wat anders dan zeggen dat iets klein is aan zo'n beest, dat was mijn punt. Soms worden dat soort opmerkingen zonder al te veel blijk van respect neergepleurt op dit forum. Hier viel het nog wel mee, maar is niet de eerste keer dat ik zulke dingen lees. Het irriteert me en vandaar mijn post.

Borst loop al jaren 8er. Zelfde geld voor armen. Rug is vooruit gegaan. Benen ook goed. Flinke pens ook.

Kan er niks aan doen maar dat zijn de feiten, ondanks dat hij een goede gozer is.

Doe mij berry de mey maar.

Niks persoonlijks

Zeggen dat iets uit verhouding is is wat anders dan zeggen dat iets klein is aan zo'n beest, dat was mijn punt. Soms worden dat soort opmerkingen zonder al te veel blijk van respect neergepleurt op dit forum. Hier viel het nog wel mee, maar is niet de eerste keer dat ik zulke dingen lees. Het irriteert me en vandaar mijn post.

Je kunt je ook aanstellen.

naast het feit dat er spieren uit verhouding zijn zoals in bovenstaande replyes al is aangegeven vind ik het meest jammere dat hij weinig seperatie heeft terwijl hij wel droog staat. vn schouders naar armen, biceps en triceps, quads, hamstrings.
Met alle respect als je dan kijkt naar Tom platz of nu naar een Jay Cutler, hij is ook massief maar behoudt wel seperatie in zijn spieren. Ondanks dat is hij wel onze Nederlandse trots.

naast het feit dat er spieren uit verhouding zijn zoals in bovenstaande replyes al is aangegeven vind ik het meest jammere dat hij weinig seperatie heeft terwijl hij wel droog staat. vn schouders naar armen, biceps en triceps, quads, hamstrings.
Met alle respect als je dan kijkt naar Tom platz of nu naar een Jay Cutler, hij is ook massief maar behoudt wel seperatie in zijn spieren. Ondanks dat is hij wel onze Nederlandse trots.

denk dat het heel veel vocht is, ik heb in 2003 backstage naast hem gestaan en toen zat de seperatie er goed in...

denk dat het heel veel vocht is, ik heb in 2003 backstage naast hem gestaan en toen zat de seperatie er goed in...

ik denk dat je daar inderdaad wel gelijk in hebt. En ik heb zo'n idee dat deze foto's geschoten zijn na de been training wat natuurlijk de seperatie niet ten goede komt omdat ze helemaal vol zitten. Ik ben benieuwd hoe die eruit ziet zonder het vocht en of Milos zijn zwakke punten kan verbeteren. Hoewel Milos geloof ik wel eens zei, dat zwakke punten altijd zwakke punten zullen blijven.

Juist !!! Heb je helemaal gelijk in !
Hoewel deze mannen heel het jaar door "droog" lijken te staan , staan ze toch op rond de 9-10% + vocht . Als hij idd gaat beginnen aan de wedstrijdvoorbereiding gaat hier dus nog héél véél vanaf en die definitie komt dan echt wel goed ;)
En over die zwakke punten ; Wij zijn echt niet de enige die dat zien, Milos heeft daar heus wel oog voor ;)

gezien de aders over zijn benen en kuiten vind ik 9% nog wel te hoog geschat. Ik zou hem eerder een procent of 6 geven. En Milos weet alles van achter lopende armen :P

gezien de aders over zijn benen en kuiten vind ik 9% nog wel te hoog geschat. Ik zou hem eerder een procent of 6 geven. En Milos weet alles van achter lopende armen :P

Zou idd kunnen dat het ietsie lager is maar geloof mij maar dat het er heel anders uit komt te zien zodra hij gaat voorbereiden ;)

( Aders , kunnen ook zichtbaar zijn bij een hoger % dan 6 hoor , ik sta op 12 en die krengen staan er ook goed op ,.... ligt wss ook aan de dikte v je huid e.d. )

Armen zijn inderdaad niet helemaal in verhouding. Benen ook niet lijkt wel.
Maar blijft de beste uit Nederland natuurlijk.

Terug
Naar boven