XXL Nutrition

Nieuwste foto's Ed v. Amsterdam bij Milos Sarcev (11-01-07)

Juist !!! Heb je helemaal gelijk in !
Hoewel deze mannen heel het jaar door "droog" lijken te staan , staan ze toch op rond de 9-10% + vocht . Als hij idd gaat beginnen aan de wedstrijdvoorbereiding gaat hier dus nog héél véél vanaf en die definitie komt dan echt wel goed ;)
En over die zwakke punten ; Wij zijn echt niet de enige die dat zien, Milos heeft daar heus wel oog voor ;)[/QUOTE]

wat een opluchting:eek:

haha lol nee klopt vriend!

haha je kunt zeggen wat je wilt over die armen maar als ik die zou zien bij iemand schrik ik me toch een hoedje:P

zijn kuiten jong!

Geinig dat mensen die hier als amateurtje/hobbieist zitten en zelf amper de 100kg halen over dit soort fysieken kunnen zeggen dat er iets klein is. :rolleyes:
Wat in verhouding bij Ed minder lijkt zou ik een moord voor doen! :D

Ed: Je ziet er geweldig uit beest!

Geinig dat je, zonder te weten of het zo is, het over mensen hebt die amateurtje/hobbyist en zelf amper de 100 kg halen hebt. Spreek voor jezelf. Maar ja, je zal er wel een neus voor hebben.

Zeggen dat iets uit verhouding is is wat anders dan zeggen dat iets klein is aan zo'n beest, dat was mijn punt. Soms worden dat soort opmerkingen zonder al te veel blijk van respect neergepleurt op dit forum. Hier viel het nog wel mee, maar is niet de eerste keer dat ik zulke dingen lees. Het irriteert me en vandaar mijn post.

De neus is stiekem gefrustreerd over zijn feedback in zijn gallerij:cool:

Zeg Ed, train jij soms?

Ed misschien moet je overwegen aan de sacremento Pro deel te nemen, gezien het deelnemersveld moet er een Mr.O. ticket voor je inzitten;) .

Zijn er trouwens grote verschillen in de benadering van Milos en wat je gewend was..en kan Rinus zich dat een beetje in vinden ?.
Top trouwens dat je in de Fitshow komt want bekendheid is nog altijd een
wapen m.b.t. hogere plaatsingen...:eek: ;) .

Nogmaals erg nette shape kerel:cool: .

Geinig dat mensen die hier als amateurtje/hobbieist zitten en zelf amper de 100kg halen over dit soort fysieken kunnen zeggen dat er iets klein is. :rolleyes:
Wat in verhouding bij Ed minder lijkt zou ik een moord voor doen! :D

Ed: Je ziet er geweldig uit beest!

maar natuurlijk mr WiseNose.. je moet minimaal zo groot als Edje zijn wil je kunnen zien dat bijv. z'n triceps te klein zijn in verhouding tot de rest van z'n lichaam.

Dus anders gezegd: alle juryleden van Mr. O moeten minimaal 300 pond aan spieren hebben om Ronny te mogen beoordelen.. :rolleyes:

OT: nette fysiek ed ! :thumb:

ziet er geweldig uit man echt vet goed.
(heb trouwens de zelfde boxer)
:cool:

sup with the triceps?

Ziet er voor de rest goed uit oor! GO edje!

waanzinnig ed!

ziet er echt super uit...
hoelang doe je erover om die schoenen aan te trekken met al die vetershizzle?!

Dit zijn echt foto's tijdens de mass gain periode. dus ben benieuwd naar de wedstrijd vorm. Hopelijk zijn de minpuntjes (oa armen) nog goed te verbeteren de massa zit er al goed op (Y)

laten we wel wezen, het frame heeft tie, maar zijn bovenlichaam blijft gewoon achter bij de Olympiagangers. En om dat te concluderen hoef ik zelf geen Mr. Olympia te zijn (geweest) maar dat ziet iedereen die een keer een blaadje heeft ingekeken. Separatie is inderdaad k*t maar laten we het maar op bulken houden.

Holland`s Glorie mag je wel zeggen.

Erg brute massa...

"monsterkick"

Terug
Naar boven