Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist !!! Heb je helemaal gelijk in !
Hoewel deze mannen heel het jaar door "droog" lijken te staan , staan ze toch op rond de 9-10% + vocht . Als hij idd gaat beginnen aan de wedstrijdvoorbereiding gaat hier dus nog héél véél vanaf en die definitie komt dan echt wel goed
En over die zwakke punten ; Wij zijn echt niet de enige die dat zien, Milos heeft daar heus wel oog voor[/QUOTE]
wat een opluchting![]()
haha lol nee klopt vriend!
Geinig dat mensen die hier als amateurtje/hobbieist zitten en zelf amper de 100kg halen over dit soort fysieken kunnen zeggen dat er iets klein is.
Wat in verhouding bij Ed minder lijkt zou ik een moord voor doen!
Ed: Je ziet er geweldig uit beest!
Zeggen dat iets uit verhouding is is wat anders dan zeggen dat iets klein is aan zo'n beest, dat was mijn punt. Soms worden dat soort opmerkingen zonder al te veel blijk van respect neergepleurt op dit forum. Hier viel het nog wel mee, maar is niet de eerste keer dat ik zulke dingen lees. Het irriteert me en vandaar mijn post.

brute benen, triceps oogt wat klein maar dat kan aan mij liggen.

.
.
.Geinig dat mensen die hier als amateurtje/hobbieist zitten en zelf amper de 100kg halen over dit soort fysieken kunnen zeggen dat er iets klein is.
Wat in verhouding bij Ed minder lijkt zou ik een moord voor doen!
Ed: Je ziet er geweldig uit beest!