MuscleMeat

Nigel Farage over het ESM

Bezoekers in dit topic

Ano_050121

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 feb 2011
Berichten
5.439
Waardering
658
Lengte
1m94
Massa
125kg
http://www.youtube.com/watch?v=HanScOYhyuE&feature=related

Is een kwartiertje, maar de man heeft - zoals gebruikelijk - gelijk.
Ik wist overigens niet dat de huidige MP's van Griekenland en Italië voorheen prominente leden waren van de Trilateral Commision, wat het wederom nog veel frappanter maakt en mijn eerder besproken theorieën bevestigd.

De vergelijking EU-voorm. Joegoslavië vond ik ook sterk. Zo zie ik de hele situatie al een hele tijd, ook binnen NL zelfs. Mensen worden met andere mensen opgezadeld terwijl ze dit niet willen, op gegeven moment barst dan de bom.
 
Nigel Farage = eindbaas.

In Engeland wordt er teminste nog eens lekker ouderwets gediscussierd, stukken anders dan dat zooitje in NL.
 
Maar in Engeland verandert ook niks, vergis je niet.

Wat betreft Griekenland: de premier zegt dat er een referendum komt en binnen twee weken wordt hij vervangen door een stromannetje van de bankiersclub. Wel lekker typisch weer.
 
15 minuten Nigel is een beetje veel, maar 't is wel een Bowser inderdaad.
 
...
 
Laatst bewerkt:
En te denken dat ze deze man nog zaten uit te lachen enkele jaren geleden. Nu lachen ze niet meer... Alles wat hij voorspelde komt uit. Het is gewoon één grote fail en het zal niet kunnen blijven bestaan. Heel veel geld en welvaart zal helaas eerst verloren moeten gaan voor iedereen dat beseft.
 
En te denken dat ze deze man nog zaten uit te lachen enkele jaren geleden. Nu lachen ze niet meer... Alles wat hij voorspelde komt uit. Het is gewoon één grote fail en het zal niet kunnen blijven bestaan. Heel veel geld en welvaart zal helaas eerst verloren moeten gaan voor iedereen dat beseft.

Vervelende is dat veel burgers die het betalen wel al begrijpen.
Het is gewoon zo'n geweldige puinhoop dat ik er afentoe gewoon om moet lachen :D gaat gewoon helemaal nergens over.

Moet dat filmpje nog bekijken overigens.
 
....
 
Laatst bewerkt:
Toch blijf ik denken dat Baroso en van Rompuy (met de hele kliek die achter/boven ze staat) het zo hebben geregisseerd, zoals Farage al zegt, om nog meer macht naar zich toe te kunnen trekken.
Al is het niet geregisseerd weten die griezels ook wel dat het gefaald heeft maar slaan ze als een dolle om zich heen om alles aan te grijpen om hun Europese faalproject te redden.

Dit is een column maar slaat wel de spijker op de kop.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/06/no_taxation_without_representation.html

Net het filmpje gezien.
De crisis zelf is niet geregisseerd denk ik, maar een overschatting van hunzelf geweest.
Hadden het met hun ego liever in 1 x goed zien gaan hoor.
Dat er bepaalde dingen gereigsseerd worden geloof ik in elke cel van me lichaam.
Elke situatie word aangegrepen en verdraaid om er meer macht door te drukken.
Word wel een bepaalt verhaal voorgehouden en dat zou je regisseren kunnen noemen waar zelfs de media aan mee werkt.

Is zo'n groot blok samen dat haast niemand er natuurlijk tegenin durft te gaan uit angst.

Had hier toch wel enorm graag een Fortuyn willen zien.
 

Lijkt wel of die Europa gewoon uitlacht :roflol:
Ergens is het ook gewoon lachwekkend, de hele situatie omdat het zo zinloos en ondoordacht is.
Het volk vind het ook allemaal wel prima, eist geen verantwoording, maar trekken wel hun portemonnee voor andermans hobby :D

Je kan er wel boos om worden, maar het heeft toch geen zin, kan je er beter de humor van inzien.
 
....
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad zo kans- en hopeloos dat je er maar beter om kan lachen.

EDIT: Wat Pat zegt, eigenlijk gaat m'n bloed koken maar daar heb je toch alleen jezelf mee.

Gewoon het beste er van maken voor jezelf en de mensen waarvan je houd.
 
....
 
Laatst bewerkt:
"Elk Europees land moet zijn eigen zwakheden onder ogen zien."

De grootste zwakheid zit in de EU, dat die hun eigen zwakheden maar eens onder ogen zien. Door verantwoordelijkheid weg te nemen bij de lidstaten en geldstromen van Noord naar Zuid te laten vloeien gaan de problemen zeker niet opgelost worden. De EU wordt zo een België in het groot. Het is dom om soevereiniteit te verliezen en je lot over te laten aan een ondemocratische instelling met aan het hoofd onverkozen eurocraten. Elk land moet zijn eigen zaken op orde brengen en degene die dat niet kunnen moeten gewoon uit de EU en van 0 herbeginnen.
 
Is ook makkelijk lullen voor Merkel aangezien Duitsland de machtigste positie zal hebben.
 
....
 
Laatst bewerkt:
Die gluiperd van een Pechtold:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12326796/___Op_naar_politieke_unie_Europa___.html

De landverrader. Wat een griezelig mannetje is dat toch.

D66 en Pechtold zijn altijd pro Europa geweest. Wel grappig dat hij China, Rusland en vooral VS met Europa vergelijkt. Europa is een werelddeel met verschillende landen, verschillende culturen en verschillende talen. Natuurlijk is er in die drie landen ook wel verschil in cultuur en taal, maar de situatie is compleet onvergelijkbaar. Om te beginnen weten Europeanen zelf amper wie de leiding in Europa heeft. :roflol:
 
...
 
Laatst bewerkt:
' Ik wist overigens niet dat de huidige MP's van Griekenland en Italië voorheen prominente leden waren van de Trilateral Commision'

Geen idee wat Trilateral Comission is maar ze hadden toch ook allebei hoge functies bij Goldman Sachs?
Zag daar pas een documentaire over, indrukwekkend.
 
Back
Naar boven