XXL Nutrition

Verkocht Nike polo (koopje)

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Nike polo black (Large)

100% katoen.

Nieuw: €19,90
Bijna nieuw, 2x gedragen: €6,90

[Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

================================================================

ook nog:

Esprit trui met ritsluiting en opstaande kraag (Large)

Nieuw: €49,90
3 x gedragen, 3 x gewassen. Prima staat, geen schade. €24,90

100% katoen.

[Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]

================================================================

Verzending kost €6,20 tot 2kg of €8,40 tot 10kg naar België en €6,75 naar Nederland (tot 10kg). Als je iets wilt kopen, graag PB sturen met de naam van het product. Betalen kan via Paypal of bankoverschrijving.

Ik kan het niet heel goed zien, maar dat premium shirt van gorilla wear is een overhemd of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Klopt.

Ik heb wel interesse in de 2 T shirts.
Ik hou normaal wel van shirts die groot vallen, maar zou L te groot zijn?

Ze zijn niet overdreven groot deze t-shirts nee. Normale large zeg maar.

Voor € 24,90 wil ik de gok wel wagen met het "Gorilla Wear Premium shirt zwart (Large)" Misschien past die, misschien niet, maar zo'n koopje kan ik niet laten liggen.. Stuur wel ff een PM voor adres, als jij dan even je rekeningnummer stuurt zal ik t geld overmaken.

Nick

Ok gereserveerd.

Big T,

In je andere topic zag ik nog staan dat je ook een gele sweater had: Gorilla Wear V-neck Sweat Yellow (Large)

Stond geen reservering bij, heb je die ook nog liggen of is die weg? Is ook wel weer een absurd koopje...

Nick

Die is ondertussen verkocht ja.

Eerst zei ik :

Ik kan het niet heel goed zien, maar dat premium shirt van gorilla wear is een overhemd of niet?

Toen zei T :

Toen wilde ik zeggen :

Ok doe mij die maar.

Maar toen kwam snel Nick :

Voor € 24,90 wil ik de gok wel wagen met het "Gorilla Wear Premium shirt zwart (Large)" Misschien past die, misschien niet, maar zo'n koopje kan ik niet laten liggen.. Stuur wel ff een PM voor adres, als jij dan even je rekeningnummer stuurt zal ik t geld overmaken.

Nick

En toen was ik te laat :mad:

Deze heb ik nog nooit in het assortiment zien staan van GW.
Is het heel nieuw of juist heel oud?
Vind het zo op de foto wel cool uitzien en zou het ook wel nieuw willen bestellen.

Sorry voor de 'spam' in je topic Big, maar moest er nog iemand gerief zoeken, ik heb nog een trui van GW en een Nike Polo die me niet passen (gekocht van Big). Op volgende link van je de items:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f157/gorilla-wear-kleding-bijna-nieuw-292481/

Gaat om de Gorilla Wear V-neck Sweat Greymelange (Large) en de Nike FITDRY polo navy (Medium) . Je kan me steeds een PM sturen.

Grtz.

Waarom is dit een sticky?

Omdat het kan.

:trollface:

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 12:51 ----------

Sorry voor de 'spam' in je topic Big, maar moest er nog iemand gerief zoeken, ik heb nog een trui van GW en een Nike Polo die me niet passen (gekocht van Big). Op volgende link van je de items:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f157/gorilla-wear-kleding-bijna-nieuw-292481/

Gaat om de Gorilla Wear V-neck Sweat Greymelange (Large) en de Nike FITDRY polo navy (Medium) . Je kan me steeds een PM sturen.

Grtz.
No prob, je mag ze ook in nieuw topic te koop zetten met dezelfde pics.

Machtsmisbruik!!!!!!! :p

Hahah ik heb Big-T nooit zien :trollface: gebruiken.

Terug
Naar boven