MuscleMeat

Nipple problemen

Je hebt je best gedaan om t te kunnen voorkomen... en we maken op uit je tekst dat je goed voor bereid bent geweest, dan staan de meesten ook open om serieus een vraag te beantwoorden... succes!

heey man heel veel succes!!!hoop het zelf niet mee te maken!

Suk6 morgen en vertel gewoon wat je gebruikt hebt.
Anders krijg je misschien ook nog wel een verkeerde diagnose.

• Topic Starter Topic Starter
Was gisteren naar de dokter geweest en viel 100% mee moet ik zeggen. Ze luisterde de verhaal aan, probeerde me niet de les te lezen en heeft een verwijzing gegeven, zodat ik bloed kan laten controleren op de testosteron en oestrogeen waarden. Moest wel volgens haar wel gelijk met de arimidex stoppen (had ik pas 2 dagen genomen) om zo de echte waarden uit de onderzoek te krijgen.
Maandag of dinsdag kan ik bloed laten prikken. Hierin bijhouden hoe alles verder gaat?

slim van je ben wel benieuwd waar t aan ligt... succes man!

ik wil graag weten hoe ik aan nolvadex kan komen kan iemand mij helpen ik ben nu bezig nog met kuren, of als iemand het voor me kan regelen zou ik dat egt heel fijn vinden

aj aj aj om bronnen vragen lees de regels eens effe dude en dat voor je eerste post :scheet:

Hey mensen,

Heb net de dokter gebeld en de assistent had de uitslag van de testen. Er zou op test en oest getest worden. De uitslag was 157! Zij kon verder helemaal niks zeggen en zou de dokter terug laten bellen. In andere woorden.... weet nog steeds niks.

De vervangen dokter belde vandaag en de 157 was de oestrogeen gehalte. Morgen verwachten zij de uitslag van de testosteron gehalte en dan moest ik een afspraak maken om alles te bespreken. Weet iemand wat de normale test/oestrogeen gehaltes zijn bij mannen?

Gebeld door mijn eigen dokter of ik een afspraak wilde maken. Ben er geweest en hij vroeg me waar ik allemaal mee bezig was enz enz. Daarna over het probleem. Doordat ik tot een paar dagen voor de bloedprikken arimidex en tamoxifen gebruikt heb, zeiden de waarden niks. Ik moest 4 weken wachten zonder iets te nemen en dan opnieuw langs komen. Mochten mijn nipps nog erger geworden zijn dan zou hij weer bloed laten prikken en verder kijken. Dus afwachten maar. Het is helaas nog niks minder geworden. Had ook last van lage libido gekregen, maar dat wordt langzamerhand weer beter... Volgens de dockter maakte ik me veels te druk en komt alles vanzelf weer goed. Moest het de tijd geven. We zien wel over 4 weken. Iemand anders iets soortgelijks meegemaakt?

Pff, nee en hoop dat dat ook zo blijft!

Succes verder ermee!!

hoi stretchy lees mijn ingezonden post "gynocomastie" gewoon tegen de arts zeggen wat je hebt gebruikt en hoeveel,het is jouw lichaam.de kans is echter groot dat hij van testosterone en as minder af weet dan de gemiddelde gebruiker weet ik uit ervaring.
de dosering die je hebt gebruikt is niet vrij hoog en in combinatie met novadex zou je geen problemen met bostklieren moeten krijgen,volgens velen hier. maar ik heb hier een week geleden al geschreven dat as ook in kleine hoeveelheden kunnen aromatiseren.
fijn dat er zoveel reacties komen van mensen die het probleem kennen?
ik dacht dat het alleen bij onwetende 80's gasten als ik voor kwam....
ps heb net op talpa de documantaire van greg valentino gezien,dat was duidelijk geen verantwoord gebruik.

hehe maar greg valentino is ook een nerd

Is wel wat je zegt sysgod. Volgens mij hoef je geen mega doseringen te nemen om last van aromatiseren te krijgen. Ik had volgens de meeste de goede dosering voor een beginner. Had tamoxifen en arimidex erbij gebruikt, ondanks dat tamoxifen volgens vele al genoeg was geweest.
Mijn arts heeft trouwens al eerdere ervaring met AS. Verbaasde me wel een beetje. Wat me helemaal verbaasde was hoe makkelijk hij over alles deed. Ik was namelijk bang dat als ik 4 weken moest wachten mijn nips veel erger zouden worden. Dan halen we de borstklier er toch gewoon uit, zei hij toen. Of hij het echt voor elkaar zou krijgen of niet, maakt niet uit. Het stelde me wel gerust. Ben nu 2 weken verder en ze zijn niks erger geworden. Ook libido is aardig terug. Heb me gewoon veels te druk lopen maken over alles. Dus wat dat betreft heb je gelijk sysgod. Is jammer dat niet meer mensen op dit onderwerp inhoudelijk reageren. Er moeten er toch meer zijn die dit allemaal meemaken. Zo krijg je het gevoel dat het bijna niet voorkomt en dat kan ik me niet voorstellen. Dit is trouwens geen verwijt naar deze forum, want het is alleen maar goed dat mensen voor adviezen terecht kunnen bij mensen die ervaring met gebruik hebben. Is alleen jammer dat je voor de negatieve ervaringen niet dezelfde aantal reacties krijgt als voor een advies over de eerste kuur. Hoe zien anderen dit?

Dat bedoelde ik ook in mijn topic. Als je wat negatiefs over as aankaart krijg je nog een grote bek ook!

Ik vind dit ook een superleuk en informatief forum,maar daar moet ik je wel gelijk in geven.

Op de negatieve dingen mag ook wel inhoudelijk worden ingegaan.

Terug
Naar boven