AndroidHealthClinic

Review Nitrix - BSN

Beoordeling:
star1.png
1/10 -- Afrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrix breekt je lichaamseigen dam af door je “bloedbanen” te vergroten! Dit “pompt” je spieren helemaal vol met bloed. Dat extra bloed dat naar je spieren gaat zit bomvol met allerlei groeistimulerende stoffen. Deze stoffen zorgen voor een toename van spiergroei, sneller herstel en een betere vet verbranding. Herinner je nog dat moment dat je er waanzinnig uitzag in de spiegel? Nitrix zorgt ervoor dat je dat effect houdt!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? BulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Zijn tabletten die je met water inneemt. Geen smaak dus.Welke dosis heb je gebruikt? 3 pillen 3x per dag op een nuchtere maag (minstens 30/45 minuten voor de maaltijd)Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/Welke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaalt? 39,95Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee
Mijn review over dit supplement
Creatine producten werken meestal wel lekker bij mij. Een lekkere pomp en net een setje of 2 meer.

Dit keer was het helemaal niets. Ik had zowiezo moeite met de inname ervan. 3 x per dag 3 pillen naar binnen werken op een nuchtere maag.... hoe komen ze erop. En dan als je ze eenmaal hebt genomen mag je de komende 3 kwartier ook nog eens niets eten.

Normaal eet ik om de 2 uur wel wat. Dit supplement haalde dus mijn hele eetschema door de war. Ook qua werking heb ik niet veel mogen meemaken. De eerste week zowiezo niets. Maar het produkt zou in de 2e week actief worden, dus afijn ik slik wel door ;)

Maar de 2e week evenmin resultaat. Bleef moeite hebben met het indelen van de maaltijden. Kwam nooit uit met dat wacht gedoe. Maar ik dacht dat ik misschien wel langzaam reageerde hierop dus ik hoopte op een lekkere 3e week.

De 3e week was ook niets bijzonders. Gewoon normaal getrained. Normale progress, en de normale pomp na een lekkere training. Dit product is voor mij dus helemaal geflopt.

De dosering vond ik al erg hoog met zijn 9 pillen per dag, maar als de werking goed was had ik het niet erg gevonden. Wel erg vond ik het mijn hele eetschema op te moeten stellen adv dit supplement. Vooral Sochtends een klein uur moeten wachten voordat ik mocht gaan ontbijten was klote. Niet voor herhaling vatbaar voor mij dus dit supplement.

nitrix.jpg

Werkt bij mij wel heel prima die shit

kheb het ook in de winkel staan bij ons...voor 61 euro:eek: dus voor ik m met 30korting koop, wil ik eerst weten of het wat doet...niet dus:D

Ik gebruik het in combinatie met NO-Xplode en Cellmass. Maar heb ook het idee dat het niet veel toevoegd. Wat je vergeet te vermelden is dat je het ook 2 uur na het eten mag nemen.

Verder raden ze af het in combinatie met veel glutamine te nemen... echt een product wat je eetschema in de war gooid idd.

Als het over Nitrix van BSN is dat je het hebt. Dan vind ik het wel een raar resultaat. Toen ik het produkt probeerde verleden jaar was ik er zeer tevreden over. Ik had meer kracht, meer vasculariteit en een goeie pomp die wel een tijdje langer aanhield dan normaal.

Hier een trainingslogje toen ik nitrix gebruikte.El Animali's summerlog - Bodybuilding.com Forums

Ik was zo tevreden van dat spul dat er momenteel 3 potjes onderweg zijn naar mijn huis :D

Idd goed spul ikheb er ook wel baat bij niets mis mee :D

ik gebruik het nu bijna 3 weken ma merk er nie veel van en k meen er 4 per keer k had tog wel veel meer verw8 vooral omdat et nie egt goedkoop is

Ik heb echt goede resultaten met die nitrix
een hele lange pomp en vollere spieren
ik vind het een aanrader !

Ik heb een tijd geleden een pot opgemaakt met 3x3 pillen per dag icm met Axis Labs CEE capsules. Die creatine nam ik ervoor al dus de Nitrix toevoeging merkte ik wel goed op. De eerste week merkte ik vrij weinig; gedurende de 2e week begin ik wel degelijk een dikkere pomp te merken die ook langer aanhield. Aan het eind van die 3 weken had ik er nog nooit zo 'groot' uitgezien en had aardig wat gains met kracht en gewicht. Ik merkte ook dat de creatine snellere werking had die ik innam. Nitrix is GEEN creatine product overigens zoals hierboven staat geschreven.

Ik ben deze week weer begonnen met een 2e lading Nitrix; deze keer 2 potten maar deze keer merk ik het minder. De laaste keer was 10 weken terug oid. Ik ben inmiddels wel de 200 lbs gepasseerd ruim 90kg dus er wordt aangeraden om dan 3x4 tabs te nemen en dat doe ik nu ook. Verder gebruik ik nu Cellmass erbij op trainingsdagen. Jammer dat ik nu 4 tabs per keer moet innemen want ik wilde wel voor 6 weken nitrix gaan maar dat gaat nu niet meer lukken.

Ik d8 ook al wat een vaag doel, heeft niks met bulken of cutten te maken (als ik eht logischer dat je bij gebruik van een kuurtje crea gaat bulken dan cutten). Creatine zelf verhoogt gewoon de ATP voorraad in je spieren dat je een sneller herstel geeft tijdens (en na) het trainen en waardoor je vaak net ff meer herhalingen kan doen en soms ook op een wat hoger gewicht. Doel zou ik dus zetten als Kracht toename/gewicht toename

is het goed als je de dosis verdubbeld? want 1pil per dag lijkt me nogal weinig.dan koop ik gwn nog een pot en doe ik voort totdat de 2potte op zijn of beter niet?
grtz

nitrix

Ik d8 ook al wat een vaag doel, heeft niks met bulken of cutten te maken (als ik eht logischer dat je bij gebruik van een kuurtje crea gaat bulken dan cutten). Creatine zelf verhoogt gewoon de ATP voorraad in je spieren dat je een sneller herstel geeft tijdens (en na) het trainen en waardoor je vaak net ff meer herhalingen kan doen en soms ook op een wat hoger gewicht. Doel zou ik dus zetten als Kracht toename/gewicht toename

maakt het uit als je de pot van 2 maanden inneemt in 1 maand ?
of zou het proces dan vermindere?
grtz

Ik heb een tijd geleden een pot opgemaakt met 3x3 pillen per dag icm met Axis Labs CEE capsules. Die creatine nam ik ervoor al dus de Nitrix toevoeging merkte ik wel goed op. De eerste week merkte ik vrij weinig; gedurende de 2e week begin ik wel degelijk een dikkere pomp te merken die ook langer aanhield. Aan het eind van die 3 weken had ik er nog nooit zo 'groot' uitgezien en had aardig wat gains met kracht en gewicht. Ik merkte ook dat de creatine snellere werking had die ik innam. Nitrix is GEEN creatine product overigens zoals hierboven staat geschreven.

Ik ben deze week weer begonnen met een 2e lading Nitrix; deze keer 2 potten maar deze keer merk ik het minder. De laaste keer was 10 weken terug oid. Ik ben inmiddels wel de 200 lbs gepasseerd ruim 90kg dus er wordt aangeraden om dan 3x4 tabs te nemen en dat doe ik nu ook. Verder gebruik ik nu Cellmass erbij op trainingsdagen. Jammer dat ik nu 4 tabs per keer moet innemen want ik wilde wel voor 6 weken nitrix gaan maar dat gaat nu niet meer lukken.

ahja.. lees eerst dingen voor je schrijft. CEM3 (Creatine Ester Malaat)
-> dat staat op je doos. (of zoek het op het inet.)

over dat eetschema waar de meesten over zagen. je eet 3-4u voor het trainen. en 45min voor je training neem je de sups in. denk je dat je 1kg spiermassa verliest door 2uur niet te eten? nee. dat zal daar niet door gebeuren.

ik weet niet of iemand wat van fysiologie / histologie kent? maar creatinine zorgt voor een andere manier ervoor voor ATP aanmaak (ENERGIE). energie kan je ook via glucose (suiker) verkrijgen via citroenzuurcyclus, maar dat wisten jullie wast wel.. etc etc etc.. om maar een gedacht te geven dat er bij zulk soort supplementen wel een degelijke basis onderzoek hebben gekregen. maw je krijgt in die 45 min tot na je training een sterke ATP boost die voldoende is om je lichaam te ondersteunen zonder voeding die tijd.
Verder zorgt creatinine voor lichte verhoging van rode bloedcellen aanmaak. wat je meer zuurstof laat opnemen. Het onderdrukt daarbij je melkzuur voor een bepaalde tijd. = meer energie.. komt vrijwel allemaal op hetzelfde neer.

Verder creatine en cutten vind ik bullshit. Creatine dient als cell voluminizer. het zorgt ervoor dat je water net opslaat in je spieren, je ziet er zoizo al voller uit dan. cutten wil je vet en vocht kwijt om er zo afgelijnd, zo droog mogelijk uit te zien..

Het is altijd leuk om te zien hoeveel mensen janken over dat supplementen niet werken.. als je ze gebruikt zoals het hoort, je een gezonde levensT hebt, dan hebben ze altijd een invloed en werken ze vrjwel altijd. maar ik stel me altijd de vraag of deze mensen die hier spreken: uitgaan (bier drinken), op hun werk koffie drinken, laat opblijven,.. als je je de dicipline niet hebt om je lichaam uiter mate te verzorgen dan zal er niet veel goed werken.

• Topic Starter Topic Starter
Verder creatine en cutten vind ik bullshit. Creatine dient als cell voluminizer. het zorgt ervoor dat je water net opslaat in je spieren, je ziet er zoizo al voller uit dan. cutten wil je vet en vocht kwijt om er zo afgelijnd, zo droog mogelijk uit te zien..

Het is altijd leuk om te zien hoeveel mensen janken over dat supplementen niet werken.. als je ze gebruikt zoals het hoort, je een gezonde levensT hebt, dan hebben ze altijd een invloed en werken ze vrjwel altijd. maar ik stel me altijd de vraag of deze mensen die hier spreken: uitgaan (bier drinken), op hun werk koffie drinken, laat opblijven,.. als je je de dicipline niet hebt om je lichaam uiter mate te verzorgen dan zal er niet veel goed werken.

Cutten en creatine gaat prima samen. Ik deed het niet voor een wedstrijd, dus wat meer vocht vasthouden boeide niet. Wilde puur vet kwijt. En tijdens de cut heb ik altijd wat kracht verlies, en dit wilde ik wat opvangen met een supplement. Dit spul deed echter niets.

En nee, niet alle supplementen zullen altijd invloed hebben bij iedereen, en zullen niet altijd allemaal werken. Niemand komt hier "janken" over supplementen die niet werken, er worden hier slechts bevindingen geplaatst na het gebruiken van een produkt.

idd, supp van niks, van mij krijgt het ook een 1/10

Dit product krygt van mij ook een dikke 1, de hele mass stack van BSN trouwens.
kheb deze een volledige maand same met een kameraad van mij geprobeerd en we hadden beiden nul komma nul resultaat en het is nog pokkeduur ook!
ik begrijp er niets van, ik let heel erg op men voeding, veel koolhydraten en eiwitten enzo, 3,5 liter water per dag drinken enz.. nougabolle restultaat.
het beste (ten minste voor de eerste weken) vond ik de no-xplode, maar men lichaam werdt hier heel snel aan gewoon dus na de 2e week had dit ook al geen effect meer en het enige wat cellmass bij mij gedaan heeft is men spiere wat sneller laten herstellen en me wat minder moe laten voelen na de training.
hierbij wil ik dan ook men pot no-xplode AVPT (waar 8 schepjes uit zijn), cellmass avpt (waar 1 schepje uit is) en men potje nitrix (waar stuk of 40 pillen uit zijn) verkopen aan iemand die weet dat hij hier wel resultaat mee heeft want voor mij werken deze producten voor geen meter!
dus als iemand geïntresseerd is pm of mail me maar.

grtz

Hm.

Vreemd, maar volgens studie is het aangetoond dat je het beste 1-2 uur voor het slapengaan NIETS meer moet eten. En voor bodybuilders is er echt geen uitzondering.

Het voedsel wat je namelijk `s avonds tot je neemt, verteert gedurende de nacht heel erg slecht. Enfin, Ik gebruik het product verder niet. En ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat je 3 kwartier moet wachten voordat je weer kan eten.

Maar hoe zitten jullie schema's dan in elkaar? Ik stack namelijk NO Xplode en Cellmass. En beide moet je op een lege maag nemen (met lege maag bedoelen ze, 2 uur max. niet hebben gegeten, of 1 uur na je proteine shake, bij cellmass is het 3 kwartier na inname pas eten).

Dus als ik wakker word, neem ik direct cellmass (05:00), ga nog even 15 minuten langzaam wakker worden. Hit the shower, dan sta ik fresh and clean na 45 minuten mijn onbijtje naar binnen te werken. No problem!

Als ik thuiskom, van werk. Dan heb ik mijn laatste maaltijd 1.5 a 2 uur geleden geconsumeerd (want ik eet om de 2 uur). Perfecte timing. Ik heb een flink ontbijt (06:00), en 4 keer tussendoor (08:00-10:00-12:00-14:00) gegeten.
Dan kan ik direct NO xplode nemen als ik thuiskom. (16:00).
Om 17:00 sta ik in da gym, om 18:00 uur ben ik klaar (HIT training).
Dan neem ik om 18:15 2e cellmass, en 18:45 proteine shake.

Ondertussen kook ik me maaltijd, en eet ik stipt om 19:00 mijn avondeten.
Met een beetje geluk werk ik nog mijn proteine shake om 21:00 naar binnen. Maar dan houd het echt op. Dus `k denk dat plannen en je boterhammetjes van tevoren smeren, en bepalen wat je eet van tevoren een super aan tijd scheelt.

mvg,

Icecoldlemon

soms wissel ik de proteine shake af, als mijn avondmaaltijd te groot is. Dan drink ik in de ochtend of middag een proteine shake, naast mijn boterhammetjes :D

groeien als kool. :D

Vreemd, maar volgens studie is het aangetoond dat je het beste 1-2 uur voor het slapengaan NIETS meer moet eten. En voor bodybuilders is er echt geen uitzondering.

Dus volgens jou moet alle magere kwark ook maar uit de voedingschema's worden geschrapt?

Ik vind Nitrix wel goed spul..
Ik voelde bij het minste wat ik deed een pumped.

Niet beste product ooit maar wel eens leuk om gehad te hebben.

ja je moet dat heel vaak innemen op een nuchtere maag, net als zma 30 min voor 't slapen gaan innemen ... wie slaapt er nou zonder wat te eten? :S
ZMA idd op een nuchtere maag innemen, maar na 30-45 minuten kun je gerust je laatste maaltijdje nog nemen hoor :) ZMA is na 30-45 minuten opgenomen, net als Nitrix dus :)

ik vind dit een goed pruductje hoor, ben aan mn 2de pot bezig neem er 12 perdag omdat ik rond de 90 zat weeg nu 91 en in de spiegel zie ik er toch een beetje volleruit, vooral mijn armen.
niets speciaals meer gegeten of dergelijke, gwn nitrix syntha 6 shakes en lekker blijven trainen

Terug
Naar boven