XXL Nutrition

Review Nitrix - BSN

Beoordeling:
star1.png
1/10 -- Afrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrix breekt je lichaamseigen dam af door je “bloedbanen” te vergroten! Dit “pompt” je spieren helemaal vol met bloed. Dat extra bloed dat naar je spieren gaat zit bomvol met allerlei groeistimulerende stoffen. Deze stoffen zorgen voor een toename van spiergroei, sneller herstel en een betere vet verbranding. Herinner je nog dat moment dat je er waanzinnig uitzag in de spiegel? Nitrix zorgt ervoor dat je dat effect houdt!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? BulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Zijn tabletten die je met water inneemt. Geen smaak dus.Welke dosis heb je gebruikt? 3 pillen 3x per dag op een nuchtere maag (minstens 30/45 minuten voor de maaltijd)Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/Welke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaalt? 39,95Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee
Mijn review over dit supplement
Creatine producten werken meestal wel lekker bij mij. Een lekkere pomp en net een setje of 2 meer.

Dit keer was het helemaal niets. Ik had zowiezo moeite met de inname ervan. 3 x per dag 3 pillen naar binnen werken op een nuchtere maag.... hoe komen ze erop. En dan als je ze eenmaal hebt genomen mag je de komende 3 kwartier ook nog eens niets eten.

Normaal eet ik om de 2 uur wel wat. Dit supplement haalde dus mijn hele eetschema door de war. Ook qua werking heb ik niet veel mogen meemaken. De eerste week zowiezo niets. Maar het produkt zou in de 2e week actief worden, dus afijn ik slik wel door ;)

Maar de 2e week evenmin resultaat. Bleef moeite hebben met het indelen van de maaltijden. Kwam nooit uit met dat wacht gedoe. Maar ik dacht dat ik misschien wel langzaam reageerde hierop dus ik hoopte op een lekkere 3e week.

De 3e week was ook niets bijzonders. Gewoon normaal getrained. Normale progress, en de normale pomp na een lekkere training. Dit product is voor mij dus helemaal geflopt.

De dosering vond ik al erg hoog met zijn 9 pillen per dag, maar als de werking goed was had ik het niet erg gevonden. Wel erg vond ik het mijn hele eetschema op te moeten stellen adv dit supplement. Vooral Sochtends een klein uur moeten wachten voordat ik mocht gaan ontbijten was klote. Niet voor herhaling vatbaar voor mij dus dit supplement.

nitrix.jpg

ik merk zowieso niks na inname. anders dan bijvoorbeeld no explode waar je vrij snel na inname merkt dat je met gemak een goede pomp krijgt. Ik gebruik het allebei in combinatie en ik pak wel zwaardere gewichten maar of het door de nitrix komt is niet te zeggen. ik denk dat dat meer door de creatine komt.

BSN-Nitrix

Ik heb de masstack geprobeerd van BSN dus die bestaat uit, Nitrix - NO-Explode en cellmass.

Ik heb de hele "kuur" afgemaakt ervan. En moet zeggen Nitrix is het enige wat ik duidelijk ervan merkte. De pomp tijdens het trainen was denk ik van het no-explode.. maar daarna bleef de pomp wel even een tijdje staan en dat komt denk ik goed door de nitrix.

Zal ik het nog eens kopen?
Nee, want andere producten die 3x goedkoper zijn doen het zelfde dus qua prijs vraagt het te veel ervoor vind ik.

Terug
Naar boven