XXL Nutrition

Nk 2008

Jep the Feelmeister is goed bezig:D

Verder zullen Hedwig Parden, Anke Luth, Juliette & Liona Bergmann, Fabi Antoine, Desiree Dumpel, Marvin Nagelbloem, Rene Groenen en de rest van het Team aanwezig zijn.

Kom maar even langswaaien, gab.:p

hahaha:D Flinke Stand!!:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
En ik ben er misschien ook om het bier op te drinken:D

Hoi allemaal,

Kan iemand mij ongeveer vertellen hoelaat deze wedstrijd begin???
14:00 ofzo of klop dat niet.

Groeten bigboy25.

ik heb vandaag BIGG even gezien en die staat er al goed op dus ben benieuwd wat het gaat worden op het nk iig iedereen succes gewenst die meedoet

Ben dat weekend er toch in de buurt, en mijn vriendin had al kaarten besteld.

Ries zit in de cut dus... hij moet met zijn tengels van het bier af blijven :p:D

Ik ben er zeker bij!! Die -90 klasse wordt heel spannend, want daar staan een paar toppers waaronder een nieuw gezicht. Verder gaat Koert de +90 klasse dit jaar echt pakken. Zag hem van het weekend nog, zat toen nog op 119kg. Wat een beest!! :D

Ik moet nog kaarten halen.. en weet nog niet met wie ik der heen moet.:(

Hedwig even bellen?

Word een mooie dag dat kan niet missen!
Hoop ook op een mooie plaats voor Rene..
Eten mag je zeker niet van thuis meenemen, of toch wel?

idd belangrijke vraag johan. mot wel genoeg eten hebben natuurlijk daar :D

eten magje niet mee nemen

Blijf ik altijd rare regels vinden, al helemaal op een BB wedstrijd. Het zal natuurlijk wel te maken hebben met waar het gehouden word of niet?

Niks raars aan, bro.

Dat er atleten op het podium staan die om hun eten moeten denken, wil niet zeggen dat het publiek dan ook maar zijn eigen eten mee moet gaan nemen. Typisch Nederlands camping-denken. Als ik uit ga, maakt niet uit waar naar toe, neem ik ook geen eten mee.

Bovendien ligt dat idd ook aan de lokatie waar het gehouden wordt.

Niks raars aan, bro.

Dat er atleten op het podium staan die om hun eten moeten denken, wil niet zeggen dat het publiek dan ook maar zijn eigen eten mee moet gaan nemen. Typisch Nederlands camping-denken. Als ik uit ga, maakt niet uit waar naar toe, neem ik ook geen eten mee.

Bovendien ligt dat idd ook aan de lokatie waar het gehouden wordt.

Ik ga dan ook geen eten meenemen ben dan ook off-season , ik zie dat als een junkdag haha :D.. maar als je een atleet bent in wedstrijdvoorbereiding ga je het niet redden met die vette, ongezonde troep die ze waarschijnlijk verkopen/of een paar eiwitrepen ;) Aan de andere kant ook logisch dat ze willen verdien aan consumpties!

OT : Kaarten kun je toch ook gewoon aan de deur kopen ?

hoop ten zeerste dat er nog kaarten aan de deur verkrijgbaar zijn.

Wil het eigenlijk niet missen; dus hopelijk tot zondag!

Terug
Naar boven