MuscleMeat

NK gewichtheffen 12 februari (Assen)

Wat een afgang, onder wie viel de organisatie dan? @PV Was vorig jaar door Sportquest (Tom Bruijnen) wel goed geregeld idd @ Simson toen we daar nog hielpen met laden.

Weet niet precies wie het is, maar naam staat bij artikel die ik gepost heb, en was super geregeld vorig jaar idd!

Ik zal het zo zeggen 3 uur gereden !! aankomen en weer terug gereden erg zuur.!

Had niet veel gescheelt, en ik had die organisator door de vloer getrapt.. K*t zeik ! Stronmganwedstrijden worden buiten op straat gehouden en hij gaat zeuren over een k*t houten vloer !! Ik zeg als je echt wil dat het door gaat laat je ze gvd in de katine op de betonne vloer tillen !! :cool:

NK gewichtheffen op een hole houten vloer ?

Moet niet gekker worden zeg.

Te belachelijk voor woorden gewoon. Dan zegt die organisator nog dat hij 6 weken intensief die wedstrijd voorbereid had? Toch iets belangrijk over het hoofd gezien dan...

Moet er niet bij nadenken, maanden voorbereiding, naar Sterkste man van Nederland gaan en dan te horen krijgen dat het niet door gaat. Weet eerlijk gezegd niet hoe (erg) ik zou reageren! Maak me gek!!!

Als organisatie van gewichtheffen, waarvan ik aanneem dat ze het al vaker georganiseerd hebben, kan ik me niet voorstellen dat men een houten ondergrond neemt. Een beginnersfout. Mocht het zo zijn dat men niet anders kon dan op een houten vloer liften (wat ik me ook niet voor kon stellen), leg dan op z'n minst een degelijke ondervloer. Allemaal dingen die een leek zich nog kon bedenken!

Wat gaan ze doen met atleten die een overnachting geboekt hebben en 50-100 euro aan benzine geld verreden hebben? Waarschijnlijk niets, maar wel iets om over na te denken.

Ik kan alleen maar tegen de jongens zeggen die zich er op voorbereid hebben: 'de trainingsarbeid die jullie er in hebben gestoken neemt niemand jullie meer af'. In het bijzonder voor de trainingsmaatjes van Haefland. Ik weet hoe hard en fanatiek ze hiervoor getraind hebben.

Voor mezelf was het geluk bij dit ongeluk dat ik besloten had naar RPB toe te gaan. Ik ging toch die kant op dus waarom niet bij Gijsje langs! Zo is mijn trip gelukkig toch niet voor niets geweest!

Tjuss

i'm out

* ik heb me mond gewassen met zeep *

Laatst bewerkt:
Wie hebben dan de vloer gesloopt? De basketballers?

Op Papendal kan er in ieder geval niks fout gaan, maar het blijft wel vervelend. Kwaad blijven op de organisatie heb je alleen ook geen drol aan, vooral niet in een kleine sport waar iedereen elkaar kent en nodig heeft.
Die lui hebben natuurlijk ook de intentie om een goede wedstrijd te organiseren dus die zitten er waarschijnlijk nog meer mee dan de atleten.

Het schuldgevoel bij de organisatie is zeker zo vervelend als de frustratie van de lifters die voor niet gekomen zijn, denk ik. (let op mijn 2 laatste woorden voordat
men mij gaat afschieten)

Wist trouwens niet dat zo'n vloeren hol waren. Hier in België heb ik alleen nog maar massieve vloeren gezien in sporthallen...

Misschien kunnen ze een samenwerking aangaan met fungames?

Ga je weer strongmannen of gewoon voor die organisatie niet meer liften ?

hahaha nee ik bedoel dit jaar man... Nu effe paar weekjes normal krachttraining en dan oog op het NK teams... maar over 2 weken weer toppen zie ik niet zitten vandaar..

---------- Post added 13 February 2012 at 21:58 ----------

Misschien kunnen ze een samenwerking aangaan met fungames?

haha die grap maakte ik gister ook al :roflol:

Laatst bewerkt:
Nu heeft gewichtheffen toch eens publiciteit gekregen... ;-)

brief vanuit NOGB

"Beste collega's,

Het bestuur wil jullie hierbij informeren dat het NK gewichtheffen voor senioren voortgezet zal worden op zondag 26 februari op Papendal.

Angezien Piet Legerstee al heeft aangegeven niet aanwezig te kunnen zijn en ik zelf dan in het buitenland ben zijn wij verheugd jullie te kunnen melden dat Tom Bruijnen van Sportquest aangeboden heeft de organisatie hiervan op zich te nemen. Voor verdere vragen omtrent tijd e.d.graag contact opnemen met Tom.

Wij wensen jullie allemaal een goede wedstrijd toe.

Na het NK kunnen verenigingen bij mij de atleten opgeven die door omstandigheden niet aan het NK in Papendal hebben kunnen deelnemen. Ik zal dan het inschrijfgeld terugstorten.

Met vriendelijke groet,

Remco Eenink
Voorzitter NOGB"

Bron: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=339418639431481&id=100000900420725

Hahaha, durven niet aanwezig te zijn!!!

Heeft niks met durven te maken, Remco heeft zelf verplichtingen in Rome voor de bond.

Piet Legerstee is volgens mij (100% zeker eigenlijk) ook betrokken bij de organisatie van het NK PL op dezelfde dag...
Misschien zelfs scheidsrechter.

Was mijn eerste gedachte! Verwacht dat de organiserenden nogal vervelende vragen en blikken krijgen...

Maar iedereen heeft het wel over de organisatoren, maar wat dachten jullie van de personen die die hal verhuurden? Die moeten toch weten dat hun vloer gewichtheffen niet aan kan. Denk dat daar eerder de schuld ligt dan bij de organisatoren.

Terug
Naar boven